Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk akkurat over til Win8.1 i dag, og foreløpig har jeg ikke fått noen flere audioloop crash som før.

Derimot har jeg hatt mye disconnections fra mange forskjellige servere i dag, med melding: Game disconnected: client closed down connection.

 

Skjønner ikke helt hvorfor denne kommer hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

positivt overasket over bf4! Spilt det mye i helgen. Hadde ikke tenkt til å kjøpe det, da 3`ern var skuffende for min del, krasjet også aaaalt for ofte da jeg prøvde det.

Er det egentlig noe stor forskjell fra 3 til 4? var det dumt av meg og ikke prøve 3`ern skikkelig?

 

Jaja, koser meg hvertfall med bf4 :w00t:

 

Grafisk sett er de veldig like, men jeg synes destruksjon er noe som trekker meget høyt opp.

Lenke til kommentar

Gjelder å holde seg unna operation lockdown iallefall. Ingenting som klikker så mye som det.

 

Hva er egentlig poenget med stealth jet? Ikke kan det ta ned ting i luften, ikke kan det drepe ting på bakken. Og så er i tillegg attack jet bedre til dogfight :o lattis.

 

Fjern kanon og sleng inn en ekstra slot for heatseekers, TV eller what ever på attack jet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

gikk alle serverene ned nå? eller er det hos meg det er noe rart `?

 

Error
Could not join this server: it's not there anymore.

 

 

Hos meg er det servere.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes at det er alt for mye kjøretøy? Og mye av de er veldig OP i forhold til infantry, tar jo opp alle rakettene for å ta ut en tanks hvis den ikke blir reparert. Blir jo umulig å spille infantry med alt det

 

Jo er enig der. De som er uenig er vel de som sitter hele rundene i tank eller heli og dominere hele runden. Da er det nok ekstremt moro. For min del som oftest er på bakken så blir det kjøretøy på noen av banene rundt hvert hjørne

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, fikk fiksa PC problemene jeg hadde, reinstallerte og oppdaterte driver. Usikker på hva det var.

Men nå er det et annet problem som har kommet opp.

Jeg har et bluetooth headset som sliter med BF4. Det fungerer utmerket på alt annet, men i BF4 er det veldig lav lyd, lyden er veldig puslete og uklar. Rett og slett ubrukelig. Det fungerer bra når jeg har kabel i men det tar vekk poenget med headsettet :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...