Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forresten, tror folk har glemt hvordan man revive på dette spillet. Ammo er som det alltid pleier. Man må skyte en lagkamerat ti ganger før han skjønner at han må hive ut ammo. Men spilt 17 runder, kan telle på to hender hvor mange ganger eg har blitt revivet. Eg pleier som regel å neste ofre livet mitt for å revive folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg reportet profilen. De burde iallefall sjekke litt. Bryr meg ikke så veldig men cheatere er noe dritt. Har en kamerat som elsker å hacke/cheate i alle spill han spiller. Alltid like moro å spille med han :hm:

Cheatere og hackere burde blitt bannet. Synes det er direkte latterlig at de kun får sine stats resatt.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk aksepterer alt dritten fra EA, tenkte at jeg skulle gi origins en sjanse siden jeg var ekstremt fristet med bf4 og jeg må si at folket der må være late som ikke gidder å sette opp en egen launcher til spillet men forventer at i tillegg til origins så må du ha en nettleser plugin for å connecte til spillservere.

Legger merke til at man ikke ser pluginen i lista ei heller fikk opplysninger om hvilken informasjon plugin ønsker tilgang i (dette er i chrome).

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk aksepterer alt dritten fra EA, tenkte at jeg skulle gi origins en sjanse siden jeg var ekstremt fristet med bf4 og jeg må si at folket der må være late som ikke gidder å sette opp en egen launcher til spillet men forventer at i tillegg til origins så må du ha en nettleser plugin for å connecte til spillservere.

Legger merke til at man ikke ser pluginen i lista ei heller fikk opplysninger om hvilken informasjon plugin ønsker tilgang i (dette er i chrome).

 

Battlelog mener du? Har vel slitt med det siden bf3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...