Gå til innhold

Nå kan du prøve HBO Nordic gratis


Anbefalte innlegg

Vær raskt på hva, å binde seg med 3 måneders abonnement, hvorav en av disse mnd. er gratis?

 

Jeg syntes det var litt misvisende eller rettere sagt forvirrende med artikkelen, sånn uten å ha lest eller åpnet vilkår.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så for å oppsummere dette: 79 kroner måneden, første måned gratis, 12 månders binding, ingen HD, ingen surround, og bare tilgjengelig på nettet?

 

Alternativt: 129 kroner måneden, men med 3 måneders oppsigelsestid.

 

Og for å toppe det hele er nettsiden deres stappfull av skrivefeil. Virker veldig lite profesjonelt.

 

Fixed

Endret av Kron
Lenke til kommentar

"Nå får du 1 måned gratis, hvis du skynder deg". Denne prøveordningen har HBO hatt hele tiden.

Det samme tøvet som det alltid har vært "Prøve mot at du legger igjen kredittkortet og forhåpentligvis glemmer det".

 

Det er snart så jeg synes noen bør se på lovligheten av denne tåpelige praksisen som ikke er unik for HBO.

:thumbdown:

 

 

EDIT:

Jeg trodde faktisk utfra artikkelen at jeg nå kunne teste kvaliteten og innholdet på HBO Norge i 1 uke uten å legge igjen betalingskortet. Jeg ble nesten litt positiv ift. HBO inntil jeg leste artikkelen og så at det var samme greiene som før.

 

Er dette en ny form for reklameplass man kan kjøpe på hw.no?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Du må fortsatt huske å avbestille prøven i tide (som kan skape artige situasjoner) ellers blir kortet fakturert.

 

 

Jeg husker en tid hvor denne slags "salgsteknikk" utelukkende ble brukt av rimelig lugubre nettsider. Det er trist at dette ser ut til å ha blitt en standard for mediebransjen og andre abonnementleverandører og ikke minst at denne form for "gratis prøvetid" aksepteres av rmyndighetene. I mine øyne er det en høyst villedende markedsføring.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Når det gjelder Netflix og HBO Nordic så er det tv seriene jeg er ute etter. Og siden jeg har over middels dilla på nettopp det så ligger jeg 1 eller opptil flere sesonger foran på det meste som interesserer meg på Netflix, og det vil jeg alltid gjøre da de må kjøpe rettighetene som gjerne tar noen år da dette er dyrt, Og hvem gidder vel å vente flere år på at Netflix skal ha råd til å kjøpe flere sesonger av favorittserien din?

 

Nå kommer jo snart Netflix med sine egne serier som house of cards og en ny sesong av Arrested Development så skal ikke avskrive de helt ennå, Men akkurat nå velger jeg uten problemer HBO Nordic istedenfor Netflix, Selv med idiotiske vilkår hos Hbo

Endret av Belfez
Lenke til kommentar

Ingen steder finner jeg informasjon om HVORDAN jeg kan avslutte abonnementet... HBO har vært svært dårlige til å gi ut informasjon. Har også store problemer med avspilleren som MÅ installeres på PC'en, Wildevine, denne kan ikke installeres av uvisste grunner og jeg sitter da igjen med et abonnement som ikke kan brukes.

Det er vel dette HBO mener når de sier "Du vet hva du får" :)

Lenke til kommentar

Du må fortsatt huske å avbestille prøven i tide (som kan skape artige situasjoner) ellers blir kortet fakturert.

 

 

Jeg husker en tid hvor denne slags "salgsteknikk" utelukkende ble brukt av rimelig lugubre nettsider. Det er trist at dette ser ut til å ha blitt en standard for mediebransjen og andre abonnementleverandører og ikke minst at denne form for "gratis prøvetid" aksepteres av rmyndighetene. I mine øyne er det en høyst villedende markedsføring.

 

Det er jo ikke verre enn å umiddelbart stoppe automatisk trekk av abonemmentet med det samme man har opprettet det - så kan man heller gå inn og reaktivere det om man ønsker å fortsette etter den gratis måneden.

 

At de har behov for en måte å identifisere folk på gjennom kredittkort for å unngå at man bare oppretter en ny konto for å få uendelig antall gratismåneder er nokså forståelig.

Lenke til kommentar

Sakte men sikkert nærmer HBO seg betingelser som ikke er direkte forbrukerfiendtlige, på bekostning av goodwill og PR de ikke trengte å miste. Jeg kommer nok til å benytte meg av prøveperioden, men stiller meg tvilende til at det er en tjeneste verdt 129 kr måneden (det er like mye som jeg betaler for tv-pakken i sameiet) og jeg ser ikke hva de trenger 3 måneders oppsigelsesfrist for, for ikke å snakke om bindingstid.

Lenke til kommentar

Er veldig splittet her...

 

Jeg har lyst til å betale for tjenesten. Faktisk. Har Netflix og vil gjerne ha HBO også.

At de koster litt mer kan så være. De leverer sitt eget innhold, som de ellers er avhengig av å selge for å ha inntekt.

Men:

 

- Oppsigelsestid? Nei, takk.

- Eksklusivitetstull på linje med, og om ikke værre enn, Microsoft og Sony (PS3 vs XBox)? Nei, så faens meg takk.

- Tidsbegrenset tilbud på én gratismåned? Lol.

- HD-kvalitet "snart"? Vi så hvor raskt "snart" var når de "snart" skulle lansere HBO Nordic i høst.

 

Troller de, eller mener de virkelig dette?

 

Har fått min kjempeeksklusive invitasjon til å ta del i HBO Nordic-eventyret, men er jaggu i tvil om jeg vil løse den inn, bare for å blio tvunget til minimum tre måneders binding og dårlig bildekvalitet fordi jeg ikke valgte en Samsung-TV.

Endret av Optimuz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 måneders HBO abonnement, inkludert 1 måned betalt av HBO Nordic (verdi kr 79).

 

Dersom du ikke har varslet HBO Nordic om oppsigelse av abonnementet innen 3 måneder før utløpet av de 12 første månedene av abonnementet, vil abonnementet fortsette å løpe inntil det sies opp. Deretter kan abonnementet på ethvert tidspunkt sies opp med 3 måneders varsel. Dersom du sier opp abonnementet før utløpet av bindingstiden, vil du bli belastet et oppsigelsesgebyr.

Kr 79 per måned inkl. MVA (hvorav kr 19,75 utgjør MVA), 1 måned er betalt av HBO Nordic, dine totale kostnader for 12 måneder er kr 869 inkl. MVA (hvorav kr 217,25 utgjør MVA).

Ytterligere kostnader fra din internettleverandør og/eller din mobiltelefonoperatør kan påløpe.

Denne tjenesten ytes av HBO Nordic AB.

Les mer

 

Angrerett

Les mer

 

Du kan kun bruke en voucher per konto.

De fullstendige HBO Nordic Brukervilkår inkludert vår Personopplysningspolicy kan du finne her. Brukervilkår

Angrerettskjema

Vær oppmerksom på: Under registreringsprosessen vil en minimal autorisasjonkostnad vises på kontoutskriften din, men kontoen din vil ikke bli belastet

 

Er dette brukervilkårene alle har fått? Står ingen ting om en mnd. gratis prøvetid her...

Har meldt med på nyhetsbrev for evigheter siden, og jeg har fått verdikupong for registrering.

 

En mnd. er gratis ja, men det er fremdeles 1 års abonnement.

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar

Er dette brukervilkårene alle har fått? Står ingen ting om en mnd. gratis prøvetid her...

Har meldt med på nyhetsbrev for evigheter siden, og jeg har fått verdikupong for registrering.

 

En mnd. er gratis ja, men det er fremdeles 1 års abonnement.

 

Det er snakk om mailen som HBO sendte ut til (ihvertfall en del) av sine kunder i etterkant:

 

Viktig informasjon fra HBO Nordic

 

I forrige uke åpnet vi hbonordic.com. Om du ikke allerede har mottatt en voucher vil du om kort tid få tilsendt dette, slik at du har muligheten til å starte ditt abonnement på HBO.

 

Vår tjeneste tilbyr en uovertruffen samling av nye og klassiske serier fra HBO og andre produsenter. Vi vil fortsette å utvide utvalget av serier og filmer, og i løpet av de neste månedene vil vi ha premiere på nye serier som Banshee, Girls sesong 2, Enlightened sesong 2 og Game of Thrones sesong 3.

 

Vår tjeneste er nå tilgjengelig på PC, Mac, Android smarttelefoner og tablets, Samsung Smart TVer (Series 7, 8 og 9), samt iPhone, iPod og iPad. Fremover vil vi også støtte flere applikasjoner og plattformer.

 

Vi kan i dag tilby HD-kvalitet gjennom Samsung Smart TV. Om kort tid vil vi kunne tilby HD-kvalitet for PC og Mac, og flere enheter vil følge.

 

Noen av dere har vært bekymret over at dere ikke har muligheten til å prøve tjenesten før dere binder dere til et abonnement. Vi har hørt dere. Derfor gir vi deg nå muligheten til å avslutte ditt abonnement innen 31. januar 2013 uten kostnad eller videre binding.

 

Dette tilbudet er eksklusivt for de som har registrert deg på vårt nyhetsbrev på hbonordic.com før 31. desember 2012.

 

Igjen, takk for din interesse i vår tjeneste.

 

Vennlig hilsen,

HBO Nordic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...