Gå til innhold

Nå kan du prøve HBO Nordic gratis


Anbefalte innlegg

Spar deg - du vet like godt som alle andre at dette er totalt irrelevant for hva vi diskuterte. At du forsøker å dreie dette til en debatt om et uvesentlig og meningsløst "poeng" er forøvrig ikke overraskende, men det blir ikke mindre patetisk av den grunn.

Det interesante her var jo at det var nettopp du som begynte å dra frem disse totalt irrelevante, meningsløse "poengene". Og når du ikke kan svare for deg forsøker du deg på slikt.

 

For all del - la oss for debattens skyld si at det ikke har forekommet at noen har registrert seg flere ganger med ulike mobilnummer (20+ eller færre) på vgd - endrer det på noe av kjernen av hva vi debatterer? Nei? Nettopp.

Det er godt du ser at å snakke i hypotetiske fantasivendinger er totalt irrelevant for temaet.

 

 

Hvis "pjokken på 12" stjeler kredittkortet til mor, så har den familen større problemer enn et abonnement på HBO eller et hvilket som helst annet abonnement der ute. Mindreårige som stjeler kredittkort fra sine foresatte er sikkert et alvorlig problem, men det har lite med denne debatten å gjøre, som du helt sikker også forstår.

Det skjer vel omtrent oftere enn denne anonyme (ant. ikke-eksisterende) VG debattanten med sine 20 mobilnumre som du forsøker å referere til. Samt hvordan skulle dette sikret HBO mot "misbruk av trial" når en på 30 bare kan taste inn alle kortnumerne han måtte ha i rekkefølge? Det blir bare tullete.

 

Og nei, ved kredittkortsvindel så bekrefter kredittkortet naturligvis lite réelt - men om det er nivået du skal legge dette på, så finnes det ingen muligheter for å inngå et abbonement online i dag. Kredittkort er det sikreste og beste vi har for slike transaksjoner - at det ikke er 100% sikkert er åpenbart, men det endrer ikke på det faktum at vi ikke har noen bedre réelle alternativer.
Nivået stod du allerede inne for ved start og forsterker det underveis. Jeg tviler på at foreldre som har opplevd noe slik i uskyldige sammenhenger ville gått så langt som å kalle det "kredittkortsvindel", men der er vel kanskje du annerledes? Saken er også at man IKKE skal måtte inngå et abbonement for å benytte seg av en prøveperiode men dette poenget ser du ut til å ha skylapper for.

 

I og med at dette er en standard for hele bransjen (MMO, andre abonnement og stort sett alt annet) så ja... du må gjerne mene at dette ikke er en god måte å løse dette på, men da har du i så fall langt større "skurker" å gå etter en HBO.

 

Jeg måtte gjøre akkurat det samme hos Telenor (wimp), funcom (ymse mmos), blizzard (ymse spill) og stort sett alt annet jeg har tegnet meg for, som har gitt meg en prøveperiode, i de siste 10+ år. Det har alt fungert helt problemfritt og uten at jeg har hatt noen vansker med det.

Der tar du nok meget feil (igjen), det er ikke standard for hele bransjen og siste trial jeg spilte på GW2 var dette ikke påkrevd. Det har blitt "standard" for en del men ikke for alle og det er en standard man ikke ønsker og hver gang det dukker opp ifb. med tjenester med tvilsom kvalitet og merkverdig representasjon så vil det kritisieres. Hver eneste gang.

 

Denne metodikken kom fra en luguber bakgrunn og vil alltid sees på som det av meg og sikkert en del andre. Det var en tid hvor en av kriteriene for å holde seg unna en tjeneste var om man ble bedt om betalingsinformasjon for en prøvesmak. Det er mulig bransjen ser på kundene på en annen måte i dag, med holdningen "i krig og grådighet er alt lov" :hmm:.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde aldri jeg skulle si dette; utrolig skuffet over HBO.

 

Og hvorfor ingen Real Time With Bill Maher? For mange sesonger, for mange episoder og for mye lagringsplass? Blir å takke ja til perioden med gratis bruk men ikke mer enn det frem til de kan tilby ALT av serier/TV show/Dokumentarer/etc som de også tilbyr i USA.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg var så dum å melde meg på denne HBO prøvemåneden i mars.

 

Selvfølgelig tok de en måned fra kortet mitt. Tom. etter at jeg sa opp tjenesten etter bare to dager. I forhold til andre streamingtjenester jeg har tilgang til så må HBO Nordic være det dårligste noen gang.

 

Etter at jeg ventet på å få måneden refundert, så tok de istedet en måned til fra meg. Så begynte mailingen med dem. Vennlige avvergende svar: mye å gjøre; jobber på spreng.. Hele triks pakken ble brukt. 10 mai fikk jeg endelig en bekreftelse på at abonnementet er kanselert, og at pengene blir refundert. I dag, 3. august, venter jeg fortsatt.

 

Jeg kjenner HBO fra USA, og var derfor så glad når det ble tilgjengelig. Men det er klart at de som driver HBO Nordic ikke har noen planer om bli noe relevant alternativ her.

 

Hvis jeg hade drevet mitt mini firma så uprofesjonelt som dem, hadde jeg vært bankerott for 10 år siden.

Lenke til kommentar

Jeg var så dum å melde meg på denne HBO prøvemåneden i mars.

Selvfølgelig tok de en måned fra kortet mitt. Tom. etter at jeg sa opp tjenesten etter bare to dager.

 

Finner ikke igjen teksten som gjalt for en gratis mnd, men er rimelig sikker på at du kun fikk en mnd gratis dersom du inngikk abonnent med 12 mnd bindingstid.

 

De som kun ønsket å prøve 1 mnd måtte betale 129,-

Vil derfor tro du er trekt 1 mnd av 129,-?

Dette stod nok godt spesifisert ved bestilling vil jeg tro.

 

Finner dog annen informasjon for den som måtte ha interesse av det:

 

12 måneders HBO abonnement, inkludert 6 måneder betalt av Samsung

 

Du kan si opp abonnementet ditt på ethvert tidspunkt i løpet av de første 6 månedene som er betalt av Samsung, uten at det gjelder noen oppsigelsesperiode. Dersom du ikke sier opp abonnementet i løpet av de første 6 månedene, vil abonnementet fortsette å løpe for ytterligere 6 måneder, men du betaler kun for 5 måneder. Med mindre du sier opp abonnementet minst 3 måneder før utløpet av de første 12 månedene, vil abonnementet fortsette å løpe inntil det sies opp. I så tilfelle kan du på ethvert tidspunkt si opp abonnementet med 3 måneders varsel. Dersom du sier opp abonnementet etter de første 6 månedene, men før utløpet av bindingstiden, vil du bli belastet et oppsigelsesgebyr.

 

Prisen er kr. 79,- pr. måned dersom du binder deg for 12 måneder, eller du kan velge å betale løpende måned for måned til kr. 129,-.

Lenke til kommentar

Jeg brukte angreretten, så jeg skulle ikke betale noe.

 

Etter enda en mail i går, fikk jeg nå beskjed om at pengene er på vei til banken.

 

Men jeg lever bra med Netflix og iTunes. Frem til HBO Nordic blir noe i nærheten av HBO, har jeg ingen tro på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...