Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Konspirasjon websider som har ingen å tape med å lyve eller mainstream media som har mye å tape med å lyve ofte?

 

RT TV har ingenting å tape med å lyve -> sikkert bare tøv der :(

CNN, FoxNews, ABC ... har mye å tape med å lyve -> sikkert mest sant der :cry:

 

Wolf_Blitzer_-_small.jpg

Wolf Blitzer, CNN, ekspert på midt-østen, har ingenting å tape på å snakke sant om Israel?

Blitzer began his career in journalism in the early 1970s in the Tel Aviv bureau of the Reuters news agency. In 1973 he caught the eye of Jerusalem Post editor Ari Rath, who hired Blitzer as a Washington correspondent for the English language Israeli newspaper. Blitzer would remain with the Jerusalem Post until 1990, covering both American politics and developments in the Middle East.[12]

In the mid-1970s, Blitzer also contributed to the American Israel Public Affairs Committee (AIPAC) as the editor of their monthly publication, the Near East Report.[13][14] While at AIPAC, Blitzer's writing focused on Middle East affairs as they relate to United States foreign policy.

http://en.wikipedia....ki/Wolf_Blitzer

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var i bilen., så han tok ikke feil.

Hva politiet eller andre planter senere for å støtte den offisielle historien, kan ikke tas hensyn til

 

Dere pk ere er så ivrige etter å støtte myndighetenes version at dere godtar til og med at politi og myndigheter planter "bevis" i etterskudd for å "bevise" sin versjon av historien.

Det er hva som skjer like etter hendelsen som er viktig og ikke de "bevis" som politi og myndighete planter senere.

Og like etter hendelsen så ble Lanzas rifle funnet i bilens bagasjerom.

 

Jeg venter fortsatt spent på kilder på at våpenet skytteren skal ha brukt ble funnet i bilen. Hittil har Baltazaar kun kommet med påstanden men nektet å oppgi kilde. Han prøvde å prate seg vekk med å kalle alle andre pk osv. (igjen) noe som egentlig var ganske forutsigbart.

 

Tør du ikke eller klarer du ikke?

Lenke til kommentar

RT TV har ingenting å tape med å lyve -> sikkert bare tøv der :(

CNN, FoxNews, ABC ... har mye å tape med å lyve -> sikkert mest sant der :cry:

 

Wolf_Blitzer_-_small.jpg

Wolf Blitzer, CNN, ekspert på midt-østen, har ingenting å tape på å snakke sant om Israel?

 

Jeg pleier å se på Arab (Syriansk) amerikaner CNN Anchor Hala Gorani mer enn Blitzer.

 

http://edition.cnn.com/CNN/anchors_reporters/gorani.hala.html

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Intet nytt på youtube på 5 dager. Hva er det siste folk har lest?

 

Våpnene skal nå undersøkes av eksperter og det tar uker før vi får se våpnene. Identiteten til de drepte skal sjekkes, slik at de vet hvem som er drept og hvem som lever. Hva skjedde egentlig? Det vet vi enda ikke. En maskert mann kom til skolen er offisielt. Adam Lanzy begikk selvmord er offisielt. Ingen vitner fordi alle er døde? Ingen kameraopptak? De andre på skolen sier vel minst mulig til presse, hvis de sier noe feil risikerer de å bli straffeforfulgt.

 

Å komme maskert med gevær til en skole virker mistenkelig. Folk vil tro at man skal rane skolen. Vet man sikkert hvem som kom til skolen når vedkommende er maskert? :( Kan man allerede idag etablere at mora ble drept av Adam Lansky, eller hopper man til konklusjoner.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det spekuleres i at motiv for massakre kan være å "demonstrere makt" = at man betyr noe, å få en slags berømmelse, at alle vi huske hvem Adam Lansky var.

 

Det virker logisk nok, men hvorfor skjule ansiktet da, slik at folk ikke kan se hvem som bestemte? Normal reaksjon på skolekontor vil være å ikke lukke opp inngangsdør når det kommer en væpnet, maskert mann på døra.

 

Det å ha en maske på seg vil redusere synsfeltet. Er det noe Adam Lanza ikke burde gjøre i en slik aksjon var det å redusere synsfeltet. Hvorfor drepe folk og ikke bare skade dem?

 

Hvis man vil bli berømt, hvorfor ta livet av seg selv akkurat når man hadde muligheten til å komme på riksdekkende TV? Hvorfor ta livet av sin egen mor hvis man vil bli "berømt". Moren vil da aldri få greie på hvor "berømt" man ble... :(

 

På den annen siden, hvis det ikke var Adam Lanza som utførte massakren, da måtte man være maskert på vei inn til skolen slik at ingen kunne se hvem man egentlig var. Verken Adam Lanza eller moren måtte ikke være i live etterpå, og det ville være viktig å bli kvitt alle vitner som kunne ha sett for mye.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Sandy Hook Actors (Watch And Judge For Yourself) ARE THEY GRIEVED OR THEY PROFESIONAL ACTORS?

 

Personlig syns jeg det er litt pinleg å se på hvor dårlig de er til å spille sørgende, og hvordan de overspiller.

 

http://www.youtube.c...h?v=8_b9hh2lp3I

 

Hva skjedde med bevisene for våpnene som du påstår ble funnet i bilen samtidig som han skal ha brukt dem i masakren?

Lenke til kommentar

184532_510495752307667_1866547544_n.jpg

President Obama wipes away tears while speaking Friday about the tragedy at Sandy Hook Elementary School in Newtown, Conn. Republicans were wary of talk urging new gun control laws. Associated Press

 

12_12_19_11_23_34_.jpg

Reuters/Reuters - U.S. President Barack Obama prays during a vigil held at Newtown High School for families of victims of the Sandy Hook Elementary School shooting in Newtown, Connecticut December 16, 2012

 

460x.jpg

Connecticut Gov. Dannel Malloy wipes away a tear Monday as he recalled telling the families that their children had been killed at Sandy Hook Elementary School.

 

74AF90B72DFB999B256054856DB2_h231_w308_m5_cBbofRWOd.jpg

Rupert Murdoch Backs Obama's Gun Grab

 

WASHINGTON -- Just one day after President Barack Obama tapped Vice President Joe Biden to lead an initiative on gun violence, Jon Adler was at its first meeting, with Cabinet secretaries and organizations representing law enforcement.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

600&twidth=300&theight=600&qlt=80&res_format=jpg&op=r%20

President Obama wipes away tears while speaking Friday about the tragedy at Sandy Hook Elementary School in Newtown, Conn. Republicans were wary of talk urging new gun control laws. Associated Press

 

12_12_19_11_23_34_.jpg

Reuters/Reuters - U.S. President Barack Obama prays during a vigil held at Newtown High School for families of victims of the Sandy Hook Elementary School shooting in Newtown, Connecticut December 16, 2012

 

Connecticut Gov. Dannel Malloy wipes away a tear Monday as he recalled telling the families that their children had been killed at Sandy Hook Elementary School.

 

Vice President Joe Biden was tapped by President Obama to lead gun reform efforts in the wake of the mass shooting at Sandy Hook Elementary School in Newtown, Conn. (Alex Wong, Getty Images / December 19, 2012)

 

Rupert Murdoch Backs Obama's Gun Grab

 

Dårlige skuespillere alle sammen.

 

Men det som forundrer meg er at folk flest uten videre tror på dette hykleriet.

Lenke til kommentar

Sandy Hook Actors (Watch And Judge For Yourself) ARE THEY GRIEVED OR THEY PROFESIONAL ACTORS?

 

Personlig syns jeg det er litt pinleg å se på hvor dårlig de er til å spille sørgende, og hvordan de overspiller.

 

http://www.youtube.c...h?v=8_b9hh2lp3I

 

Hva mener du? At foreldrene til de drepte barna bare er skuespillere, eller har blitt "instruert" om å "sørge"?

Lenke til kommentar

Hva skjedde med bevisene for våpnene som du påstår ble funnet i bilen samtidig som han skal ha brukt dem i masakren?

 

Som sagt så har jeg lagt ut dokumentasjon tidligere i denne tråden, og det er også senere blitt lagt ut dokumentasjon.

 

Du fortsetter jo bare å bekrefte det jeg har sagt tidligere.

Du overser med vilje den utlagte dokumentasjon, og så fortsetter du å spørre etter dokumentasjon som om ingenting har skjedd.

 

Dette er en ganske skitten og uærlig hersketeknikk, men du får uansett ikke noe mer dokumentasjon av meg.For du vil fortsette å spørre uansett hva du får av dokumentasjon, helt til fu får noe som støtter din egen politisk korrkte mening.

Lenke til kommentar

Som sagt så har jeg lagt ut dokumentasjon tidligere i denne tråden, og det er også senere blitt lagt ut dokumentasjon.

 

Du fortsetter jo bare å bekrefte det jeg har sagt tidligere.

Du overser med vilje den utlagte dokumentasjon, og så fortsetter du å spørre etter dokumentasjon som om ingenting har skjedd.

 

Dette er en ganske skitten og uærlig hersketeknikk, men du får uansett ikke noe mer dokumentasjon av meg.For du vil fortsette å spørre uansett hva du får av dokumentasjon, helt til fu får noe som støtter din egen politisk korrkte mening.

 

Nå fremstår du kun som en parodi på deg selv. Jeg lette ett par sider tilbake i tråden uten å finne noe, derfor ba jeg deg vise meg enten hvor du har vist dette, eller legge ut kilden på nytt. Dette nekter du å gjøre, men bruker masse energi på å prate vas om hersketeknikk osv. Utrolig forutsigbart.

 

Det virker på meg som du ikke klarer å finne noen kilde og prøver å snakke deg vekk ved å slenge ut den samme forutsigbare leksa om hvor fæle alle andre er. Kom med kilden din du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis de dødee er fake, og de pårørende er skuespillere/instruert så betyr det at nesten hele Newtown er med på denne konspirasjonen. Er det i det hele tatt sannsynlig å tro på noe slikt?

 

Jeg sier ikke det. For meg er det vanskelig å finne bekreftelse på fakta. 27 døde og 1 såret. Hva skjedde? 4 døde og 24 sårede gir mening, ikke dette. Media ser ut til å være opptatt av å få gjennom våpenforbud så fort at hva som skjedde blir uten betydning.

 

Det virker på meg som du ikke klarer å finne noen kilde og prøver å snakke deg vekk ved å slenge ut den samme forutsigbare leksa om hvor fæle alle andre er. Kom med kilden din du.

 

Har du funnet noe beskrivelse av hendelsesforløpet?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...