Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Nå gidder jeg ikke å diskutere mer rundt dette, det var jo også andre beviser på skuespillet i videoen, dvs for dem som gidder å se på den da.

De som ikke er interessert kan la være å se videoen, men da har de heller ikke noe grunnlag til å delta i debatten.

 

Når det gjelder disse såkalte "ekspertene" som uttaler seg i slike saker( psykiatere osv) Så kan de som er interessert i å vite hvor "påliteig" disse er, lese dette:

http://www.aftenpost...icle3994749.ece

 

Dette gjelder Norge, men jeg er ganske sikker på at heller ikke i USA vet disse såkalte "ekspertene" noe mer om hva de snakker om.

For disse norske "ekspertene" har jo stort sett samme utdannelse og samme erfaring som de har i USA.

 

Linken din snakker om noe annet enn spoersmaalet om hvordan folk reagerer naar de mister sine barn, det handler om eksperter i rettsaker of hvordan det de presenterer blir tolket og ja, de tar feil av og til, men de tar mindre feil enn oyenvitner. De snakker ikke om forskning . Undersoekelser om hvordan folk reagerer naar de erfare en tragedie er objektiv data som kan verifiseres. En maa vaere forsiktig med aa kaste bort alle forskere naar 1% tar feil. En maa vurdere alternativet (ikke eksperter tar feil oftere).

 

Her er en av flere undersøkelser om latter etter tragedie

 

http://greatergood.berkeley.edu/dacherkeltner/docs/keltner.laughter.jpsp.1997.pdf

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis våpen blir begrenset, noe som kanskje kan skje hvis vi leser denne artikkelen: Krever en analyse av spillvold "kreve bakgrunnsskjekk ved alle kjøp av skytevåpen, en begrensning på antall våpen per person og våpenmagasiner som skal romme maks 10 patroner."

Så tror jeg faktisk det kan bli mindre skolemassakre. USA er preget av mye våpen dessverre, og er vel noe tall som sier at over halvparten av befolkningen har minst ett skytevåpen hjemme hos seg, noe som er altfor mye. Det kan fort havne i gale hender.

Lenke til kommentar

Sandy hook og andre skolemasakre osv. har vært og er for det meste falsk flagg aksjoner

Denne videoen beskriver langt på vei hvorfor det er å om å gjøre for myndighetene å få tatt våpnene fra folket.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PkKqePmHcmU

 

 

Så lenge folket har våpen så er det risikabelt for myndighetene å arrestere dem og sende dem til slike konsentrasjonsleire.

De kunne jo risikere at folk organiserte seg og gjorde motstand, det er mye enklere for myndighetene om folk er ubevæpnet og forsvarsløse.

Men nå har likevel myndighetene i USA planlagt en borgerkrig, og de kjøpte oppa mmunisjon i fjor, over en milliard skudd av flere kaliber.

Men det er jo likevel best for myndighetene å avvæpne så mange som mulig på fredelig måte først, det er jo enklere å drepe folk som er ubevæpnet og forsvarsløse enn å drepe folk som er bevæpnet og trent i bruk av våpen.

Lenke til kommentar

Sandy hook og andre skolemasakre osv. har vært og er for det meste falsk flagg aksjoner

Denne videoen beskriver langt på vei hvorfor det er å om å gjøre for myndighetene å få tatt våpnene fra folket.

 

http://www.youtube.c...h?v=PkKqePmHcmU

 

 

Så lenge folket har våpen så er det risikabelt for myndighetene å arrestere dem og sende dem til slike konsentrasjonsleire.

De kunne jo risikere at folk organiserte seg og gjorde motstand, det er mye enklere for myndighetene om folk er ubevæpnet og forsvarsløse.

Men nå har likevel myndighetene i USA planlagt en borgerkrig, og de kjøpte oppa mmunisjon i fjor, over en milliard skudd av flere kaliber.

Men det er jo likevel best for myndighetene å avvæpne så mange som mulig på fredelig måte først, det er jo enklere å drepe folk som er ubevæpnet og forsvarsløse enn å drepe folk som er bevæpnet og trent i bruk av våpen.

 

Helt utrolig Baltie, det blir helt umulig å avvæpne amerikaner. Forbud mot automatisk våpen er nesten umulig, enda mer blir bare ren fantasi. Det er også tullete logikk, det amerikansk militær har mer enn nok

Lenke til kommentar

Når vi er inne på forbud mot halvautomatiske våpen, hva er det egentlig snakk om da? Hørte på radioen at dette var ett av forslagene, men regner med det da dreier seg om halvautomatiske rifler og kanskje helst anngrepsrifler? Med tanke på at det store flertallet av pistoler og revolvere er halvautomatiske mener jeg.

Lenke til kommentar

Sandy hook og andre skolemasakre osv. har vært og er for det meste falsk flagg aksjoner

Denne videoen beskriver langt på vei hvorfor det er å om å gjøre for myndighetene å få tatt våpnene fra folket.

 

http://www.youtube.c...h?v=PkKqePmHcmU

 

 

Så lenge folket har våpen så er det risikabelt for myndighetene å arrestere dem og sende dem til slike konsentrasjonsleire.

De kunne jo risikere at folk organiserte seg og gjorde motstand, det er mye enklere for myndighetene om folk er ubevæpnet og forsvarsløse.

Men nå har likevel myndighetene i USA planlagt en borgerkrig, og de kjøpte oppa mmunisjon i fjor, over en milliard skudd av flere kaliber.

Men det er jo likevel best for myndighetene å avvæpne så mange som mulig på fredelig måte først, det er jo enklere å drepe folk som er ubevæpnet og forsvarsløse enn å drepe folk som er bevæpnet og trent i bruk av våpen.

2ihmlol.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bump av gammel tråd, men jeg rotet meg inn i Sandy Hook-konspirasjoner helt tilfeldig, og i starten var det av typen "meh, 9/11 igjen", men så la jeg merke til flere og flere mildt sagt merkelige ting...

 

Det toppet seg egentlig med Stephen Barton, som først dukket opp som "offer" for Sandy Hook", men som bare noen måneder tidligere var en av dem som ble "skutt" av James Holmes i den forrige store skyteepisoden, "Aurora", eller Batman-massakren eller hva den blir kalt...

 

article-0-154BC6CC000005DC-8_634x420.jpg

 

Stephen viser frem noen skremmende sår her... Og så dukker han plutselig tilfeldigvis opp under Sandy Hook...

 

http://www.thedenverchannel.com/news/newtown-connecticut-shooting/aurora-theater-shooting-victim-stephen-barton-lives-about-10-minutes-from-newtown-connecticut

 

Mirakuløs helbredelse? Hva er sjansen for å helbredes fullstendig etter de sårene i løpet av mindre enn et halvt år? Vi snakker om å (etter sigende) bli skutt med hagle...

 

Og så har vi en av de som døde, Allison Wyatt:

 

allisonwyattfund-276x221.png

 

Egentlig ganske forferdelig, hadde det ikke vært for at hun som tok bildet ikke er moren hennes, men en annen mor, og bildet er hentet fra flickr (igjen, etter sigende, ingen mulighet til å bekrefte/avkrefte siden det knapt finnes noe informasjon eller video fra selve hendelsen som viser noe av interesse..

 

5c66b18a476c11e2b7ea22000a1f9366_7.jpg

 

 

Dearest family and friends: Saturday afternoon I was made aware that a photo I took on August 14, 2009, of Lily on her first day of kindergarten, was found on multiple Facebook pages (8 that I know of at this time…3:30 a.m.) devoted to the horrific events in Connecticut. Written below the photo was, “R.I.P. to this little 6-year-old angel who got killed in this horrible tragedy” and similar captions. This photo, MY PHOTO, of MY CHILD (this sweet, beautiful, alive and well child!), was taken from my Flickr page without my knowledge or consent and is fraudulently being used to garner ‘likes’ for these pages. Before we finally had it removed from one page, it had gotten 187,487 likes and 6,914 shares.

I am so very afraid that I will not be able to ‘fix’ this. How on earth can I??? Honestly, this is beyond my comprehension. I need your help…all of you! With the vigilance, persistence, and kindness of family, friends, and complete strangers, we have gotten 7 of the pages to remove the photo. There is still one page out there (I’ll link to it below) that has ignored my messages and repeated postings. If you see Lily’s photo out there, send me the link, report the page to Facebook, and post on that page!!!!! I *never* ‘share’ things on FB, but I am asking you to share this and help to right a wrong. My heart is breaking for the victims and families in the wake of this horrific mass murder, and to exploit and further victimize other children is almost inconceivable. Cathy Gaubert.

 

Det er for øvrig langt flere enn dette dødsofferet som angivelig er i live (bilder av mange av dem i forskjellige sammenhenger, men dette er vel det mest soleklare eksempelet på at NOEN lyver). Hadde det vært et enkelttilfelle kunne jeg sett forbi det, men det gjelder veldig mange, og bildene i seg selv ser i hovedsak veldig overbevisende ut...

 

Så har vi gjerningsmannen, som virkelig ser ut som en seriemorder, eller i alle fall ser litt photoshoppet ut... problemet er at det er vanskelig å finne ut noe særlig om Adam Lanza

 

Adam_lanza_sandy_hook_shooter.jpg

 

Hvorfor er det så få opplysninger om massemorderen som kan etterprøves? Det finnes knapt et bilde av ham... Om man søker på hvem som bor på adressen får man opp moren, faren og broren, men ikke noen "Adam". Han har ikke en egen side på wikipedia engang...

 

Så har vi selve bildene fra massakren, og det er ikke mye å finne fra selve dagen...

 

Her er ett, men om man ser veeeeldig nøye etter så ser man at det er en collage, og at barna som går øverst slett ikke ser ut til å ha det så ille for å være traumatiserte etter å ha sett andre barn bli drept, og ikke minst at det er like før jul og de er ganske tynt kledd...

 

sandy-hook-shooting.jpg

 

Ellers finnes det ikke mange bilder som viser noe særlig av interesse. Jeg har ikke klart å finne noen bilde av ofre eller noe annet som kan bekrefte at noen faktisk ble drept...

 

Og så har man alt det snodige rundt; sykebiler som ikke fikk slippe til (merkelig), snodige youtube-videoer med merkelig oppførsel fra ymse, og ikke minst, huset der Adam og moren bodde er VELDIG merkelig. Det ligner ikke på noe bebodd hus jeg har sett, og jeg kan la en youtube-video snakke for seg selv her...

 

 

Digert hus, etter sigende en rik familie, og helt sprøtt møblert... ingen flatskjerm, ikke mat i skapene, og alt ser nytt og ubrukt ut... Det er rett og slett på grensen til creepy, og jeg begynner å lure på om det faktisk har bodd noen der i 10-15 år. Jeg vet ikke om noen hus som er så upersonlige og rene og fulle av rot samtidig...

 

Det var vel toppen av isfjellet for denne gang, men som en som vanligvis avfeier alt av konpirasjonsteorier som tøv så må jeg si at det er veldig mye rart i forbindelse med akkurat Sandy Hook.

 

Det er mye mer som er rart her, men jeg plukket ut noen ting nå...

Lenke til kommentar

Har også dukket opp en del konspirasjonsteorier rundt skytingen i Las Vegas også i det siste. Jeg syns det er interessant lesestoff, men det er mye vrøvl folk kommer opp med også.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Las_Vegas_shootings

 

Problemet med konspirasjonsteorier er at det som regel er ENORME mengder støy, vrøvl og drit som man må filtrere bort. Jeg må innrømme at Batman-saken også er veldig rar, med en tidligere A+-student som har alt linet opp som ikke husker noe, og som ble funnet i bilen sin rett utenfor med en gassmaske...og så ble en annen gassmaske funnet et godt stykke unna. I begge sakene (Sandy Hook og Aurora) ble det brukt våpen som ikke er lovlige. Batman-fyren hadde også mye annet ganske high-tech utstyr som avanserte eksplosiver, gassgranater, SWAT-utstyr og lignende, men det er det umulig å konkludere noe ut fra.

 

Det er noen saker som er helt krystallklare, f.eks. Columbine, men så har man andre der det er såpass mye rart at man begynner å lure. Hvilke andre seriemordere har ikke engang en wiki-side enn Adam Lanzer? Det er ikke slik at det er EN ting som er et soleklart bevis for noe som helst, men det er summen av alt merkelig og rare ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...