Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke forstå hva som er motivasjonen for dette om ikke det er en psyop for å forby skytevåpen. Timingen er right on target.

 

http://www.dagbladet...isode/24840850/

 

 

 

Dette er tråden for å diskutere emnet i lys av "grand conspiracy" i illuminati-ånd. For de som vil diskutere et alvorlig emne med mer seriøsitet finnes det en alternativ tråd.
Endret av Magical Mystery Tour Guide
La til forklaring om todeling av tråd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk "Brevik"-aksjon dette også. Kanskje de planla at syndebukken skulle tas av dage liksom Lee Harley Oswald ble tatt av dage - for å unngå at han fikk forklare seg. Han ble neppe selvmordsbomber frivillig. Dagbladet og VG vil neppe tenke tanken at det er globalistene som står bak. De vet ikke hva globalister er og har "aldri" hørt om at FBI har organisert terrorbomber ...

 

Edit:

En utmerket analyse

 

19. des. 2012

Sandy Hook Shooting - Gun Control Hoax - Part 1/2

http://www.youtube.com/watch?v=ej5YL_GK_1I

 

Sandy Hook Shooting - Gun Control Hoax - Part 2/2

http://www.youtube.com/watch?v=ezvIsTJAM_E

Endret av Rosario
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I artikkelen så står det at en person i camo-klær har blitt arrestert og at en annen skytter er funnet død. Nå skal det bli spennende å se hvordan media presenterer saken i dagene som kommer.

 

Å drepe uskyldige barn, det blir vel ikke så mye verre enn det. Jeg vet ikke om jeg er mest forbanna eller trist etter å ha lest dette..

Ja, det er det samfunnet fordømmer aller sterkest, men likevel når det er afghanske barn som blir bombet, drept eller lemlestet for livet så ser ikke vi i vesten ut til å bry oss noe særlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått med meg så mye hva denne saken handler om, men jeg har forstått det slik at det var en som begynte å skyte på en Amerikansk skole. Det er vist minst 29 som er drept i følge lenken i første innlegg. Noe om gjerningsmann osv har jeg ikke fått med meg. Slike som gjør slikt pleier jo å skyte seg selv, men jeg tror ikke at denne mannen har gjort dette. Jeg ser jo her at en mann skal ha blitt funnet død og da er det jo mulig at denne mannen har tatt livet sitt.

 

Jeg må bare si at jeg blir piss forbanna når jeg hører om noe slikt. At det er skolebarn er vell det verste her kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar

Jeg greier ikke forstå hva som er motivasjonen for dette om ikke det er en psyop for å forby skytevåpen. Timingen er right on target.

 

http://www.dagbladet...isode/24840850/

Det er nok staten som står bak.

 

Skytteren heter Ryan Lanza, og her er FB-profilen hans:

http://www.facebook.com/rlanza

 

Bevis: Profilbildet har over 7000 shares.

 

Edit: Noen kom meg i forkjøpet.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Jeg ser på siden hans (hvis det da er ham) at han liker Mass Effect 3 så nå vil konservative politikere ganske sikkert forsøke å snu debatten over på det, istedet for å ta et oppgjør med det faktum at hvem som helst i USA kan kjøpe semiautomatiske rifler med et førerkort.

 

I går (eller for noen dager siden) ble 22 personer, hovedsakelig barn, angripet med kniv i Kina. INGEN døde.

 

I dag blir altså minst 27 drept med en .223 rifle. Guns don't kill people? Really?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ifølge NBC ser det ut til at teorien om at det var flere skyttere ikke stemmer.

 

Det er det vanlige. Når FBI etterforsker må vitner slutte å tro på øynene. De så ingenting egentlig. De spontane meldingene er de eneste som ikke kan manipuleres. Etterhvert blir alt sammen pyntet.

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, det er det samfunnet fordømmer aller sterkest, men likevel når det er afghanske barn som blir bombet, drept eller lemlestet for livet så ser ikke vi i vesten ut til å bry oss noe særlig.

 

Nesten ingen sivile som dør i Afghanistan dør for ISAFs hånd. De blir drept i sekterisk vold og terrorisme.

 

Hvis du vil fordømme noen kan du fordømme den islamske martyrideologien. For noen år siden blåste en selvmordsbomber seg selv i luften for å drepe en amerikansk soldat. Soldaten hadde på seg kevlar og spectra ifra hode til tå og fikk lette skader. Samtidig døde rundt 30 irakiske barn som soldaten gav ut godteri til. Organisasjonen som stod bak sa at disse barna gladlig ble martyrer, og at de var villige til å ofre alle islams barn.

 

Uansett er dette faktisk ikke sammenlignbart.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg ser på siden hans (hvis det da er ham) at han liker Mass Effect 3 så nå vil konservative politikere ganske sikkert forsøke å snu debatten over på det, istedet for å ta et oppgjør med det faktum at hvem som helst i USA kan kjøpe semiautomatiske rifler med et førerkort.

 

I går (eller for noen dager siden) ble 22 personer, hovedsakelig barn, angripet med kniv i Kina. INGEN døde.

 

I dag blir altså minst 27 drept med en .223 rifle. Guns don't kill people? Really?

I Kina må man vistnok vise legitimasjon for å kjøpe større kniver nå.

Lenke til kommentar

Jeg greier ikke forstå hva som er motivasjonen for dette om ikke det er en psyop for å forby skytevåpen. Timingen er right on target.

 

http://www.dagbladet...isode/24840850/

 

Dette var en ny falsk flagg aksjon fra myndighetene i USA.

 

De har problemer med å få tatt våpnene fra folket, og derfor så pøser de på med slike falsk flagg aksjoner som dette i håp om at de skal få støtte i folket for å inndra våpnene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nesten ingen sivile som dør i Afghanistan dør for ISAFs hånd. De blir drept i sekterisk vold og terrorisme.

Oh please. Jeg har sett videoer der Apachehelikoptere bomber antatte Taliban strongholds og så fått sett ettervirkningene opptil flere ganger. Det er grundig dokumentert at vestmaktene har ganske så masse blod tilhørende uskyldige på hendene. Absolutt sammenlignbart, døde barn er døde barn uavhengig av opphav, de er elsket alle sammen.

 

Det er bare det at vi i vesten må se hvite barn bli skadet for vi engasjerer oss, en slags form for rasisme om du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...