Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

 

 

Det du sier her går ut på det samme, for ditt utgangspunkt er at den offisielle versjonen og dermed også din egen mening er riktig.

Jeg mener ikke at den versjonen som de fleste media (du kaller det "offisielle" versjon) er alltid riktig men at de tar feil til mindre grad enn ukjente folk på YouTube Selv, har jeg en venn som søster er lærer på Sandy Hook men laget hun en video om det hun vitnet ville jeg bli skepsis uten å kjenne hun som jeg gjør i denne tilfelle.

 

Og du har allerede forhåndsdømt alle kilder og alle som hevder noe annet enn den offisielle versjonen.

 

Du bare kamuflerer all informasjon som du mener er "feil informasjon" som "ikke troverdig"

 

Når noen sier noe utrolig- CIA betaler skuespiller for å se ut som de er foreldrer! Må man komme med mer bevis enn YouTube videoer som viser bare at foreldrene ikke gråter hele tiden. At det er nok bevis for deg viser manglende kritisk tenkning evner og gjør dine påstander mindre troverdig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke at den versjonen som de fleste media (du kaller det "offisielle" versjon) er alltid riktig men at de tar feil til mindre grad enn ukjente folk på YouTube

 

Jeg mener ikke at den anonymiserte versjonen på Wikipedia (det "offisielle" versjon) alltid er feil men at de er feil i større grad enn identifiserbare kilder på YouTube.

Mye bedre kilder er det som er slettet på youtube = verfisert som for nær sannheten til å kunne vises. Samme resonnement kan anvendes på utvalget i en bokhandel. Hvis intet forlag vil ta i en bok da er det en interessant bok, og: Hvis intet media vil omtale en krig da er det en interessant krig.

 

Og like selvinnlysende: Hvis en nyhet er på alle forsidene da er det neppe sant (og hvis alle "nick" misliker noe, da bør man studere hva dette "noe" er. "Nickene" er eksperter på hva som skal regnes som "feil")

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Police surrounded a University of Louisville dorm in Louisville, Kentucky, and arrested a student, saying he could have caused a Louisville Metro Police Department (LMPD) helicopter to crash from his dorm room, ...the student was in his dorm and flashed a laser pointer in the eyes of a LMPD helicopter pilot October 21"

 

Jeg har også blitt utsatt for "laserangrep" av unger. Sola risikerer nå å bli tiltalt for drapsforsøk ;)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg har også blitt utsatt for "laserangrep" av unger. Sola risikerer nå å bli tiltalt for drapsforsøk ;)

 

Sola har garantert skapt dødsulykker og de som har kjørt bil og plutselig har blitt blendet av sola vet hvor jævlig dette er.

Fly og flysikkerhet er der av en grunn, ser på det som helt naturlig at man da arresterer folk som med vilje prøver å forstyrre piloter med sterke lasere.

Lenke til kommentar

Mine kildegranskinger av denne "Victoria Soto"-saken brakte meg til en RIP-side satt opp av en stakkars velmenende 12-årig jente, som fikk siden invadert av konspirasjonstilhengere. Noen der ute har fritidsproblemer, når de bruker julen til å ødelegge for småbarn. Om de ønsker seg forståelsen fra barnas besteforeldre (slike som meg) bør de kanskje velge en annen tilnærming.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Tror denne saken kommer til å bli vidåpen etterhvert.

 

Google Greenberg Sexton Sandy Hook.

 

http://imageshack.us...f251d3d3b29.png

 

http://crisisactors.org/

 

Jeg håper at konspirasjonsteoretikere i framtiden kan få bøter for falske anklager og sjikane over nettet.

 

10 000 paranoide idioter over hele verden, pluss 1000 troll, klarer å skape alt av beviser de trenger for å overbevise seg selv, selv om det ikke finnes et fnugg av konkrete etterprøvbare beviser.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Sola har garantert skapt dødsulykker og de som har kjørt bil og plutselig har blitt blendet av sola vet hvor jævlig dette er.

 

Helt enig, men jeg visste ikke at dersom man kjører ned en forgjenger fordi man ble blendet at motgående bil, da kan motgående bil risikere å få ansvaret for ulykken.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det skjer ikke heller, men dersom du sitter i veikanten og skyter på bilførere med en 500mw laser med intensjon om å lage ulykker/bøllestreker uten å skjønne konsekvensen det kan få, så kan det hende politiet ser annerledes på saken.

 

Som bilfører er man selv ansvarlig for å stoppe dersom man blir blendet osv, blir litt vanskelig å gjøre det som flyver, derfor er det også ulovlig å forstyrre piloter på alle mulige måter, konsekvensene dersom en pilot blir blendet/forstyrret/satt ut av spill er såpass store.

Som du sikker har lagt merke til så er det litt strengere krav i luftfart, er litt mer kontroll og regler der enn EU kontroll hvert 2.år.

Lenke til kommentar

Det skjer ikke heller, men dersom du sitter i veikanten og skyter på bilførere med en 500mw laser med ....

Som du sikker har lagt merke til så er det litt strengere krav i luftfart, er litt mer kontroll og regler der enn EU kontroll hvert 2.år.

 

Med alle disse laservåpnene i hendene på ungene ser jeg et stort problem her. Soldater kan sikkert utnytte oppdagelsen, at de bruker lasersiktene sine på øynene til dem som angriper og forblinder dem tilstrekkelig. Man kunne også lage en lov som sier at folk som angriper ikke har lov tll å lukke øynene :)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
I forrige århundre så ble 262 millioner mennesker drept av sine egne regjeringer, men mange land er ikke med på denne listen, så det er nok flere.

 

http://www.hawaii.ed...rkills/20TH.HTM

Så nå er det greit å bruke kilder som forteller at Nazi-Tyskland sto for nesten 21 millioner registrerte dødsfall? Var det ikke dette som bare var en løgn skapt av sauer?

 

Når det kommer til et punkt der dere anklager de pårørende for å være skuespillere, da blir det bare for søkt. Og jeg kan strekke meg dit at jeg tror USA KAN ha vært involvert i 911-angrepene, og at Holocaust er overdrevet (ikke løgn), så om du tror jeg er her for å latterliggjøre konspirasjonsteoretikere, tar du feil.

 

Disse våpendebattene er populisme - kanskje vil vi få en ny våpenlovgivning etter hvert, men jeg tror ikke forandringene blir radikale. Det er bare for å få folket til å holde kjeft at de snakker så mye om dette nå. Folket er redde for barna sine, skjønner du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...