Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Nei Herzeleid, vi mener på at du bør høre på den 21årige oversetteren i dagbladet og hva hun har i oppgave å oversette fra reuters. Vi mener under ingen omstendigheter at du skal tenke selv.

 

Dette synes jeg er så rart med "sannhetssøkerne". Hvorfor denne vanvittige uvilligheten til å forklare hva en selv faktisk mener og underbygge dette. Hvorfor ikke prate i klartekst, fortelle hva du selv mener og hvorfor du gjør dette?

 

Her prøver jeg faktisk å forstå hvorfor dere mener det dere gjør, og undersøker selv, og det eneste du kommer med er en grinete melding? Er ikke denne konspirasjonen så viktig å avsløre at du burde tøyle hormonene og overbevise oss "sauer" i stedenfor å slenge dritt, støte folk fra deg og bygge opp ett image som gjør at ingen tar deg seriøst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sjekke opp Greenberg Sexton koblingen til denne saken og hvordan familien deres har vært benyttet som skuespillere i flere tilsvarende saker.. eller så kan du spille Call of Duty, eller fortsette med dine intetsigende bs-innlegg hvor du prøver å fremstå som et offer slik at du skal slippe å måtte konfrontere det åpenbare.

 

sandyhooksham.jpg

 

Prøv å gjett hvilket land disse har tilknyting til?

Lenke til kommentar

Men svare vil du ikke?

 

 

 

Geir :)

Hvorfor skal jeg ta meg tid til å svare på slike idiotiske innlegg?

 

Om området er sperret av og ingen slipper til så er det vel begrenset hva lokalsamfunnet vet også.. hvorfor skulle hele lokalsamfunnet være med på det? Har du sett noe som tyder på at hele lokalsamfunnet tror akkurat det samme i denne saken? Kan du legge frem kilder på at hele lokalsamfunnet tenker likt i denne saken?

 

Ser du hvor meningsløst spørsmålet er?

Lenke til kommentar

Du kan sjekke opp Greenberg Sexton koblingen til denne saken og hvordan familien deres har vært benyttet som skuespillere i flere tilsvarende saker.. eller så kan du spille Call of Duty, eller fortsette med dine intetsigende bs-innlegg hvor du prøver å fremstå som et offer slik at du skal slippe å måtte konfrontere det åpenbare.

 

sandyhooksham.jpg

 

Prøv å gjett hvilket land disse har tilknyting til?

 

Igjen, prøv å få kontroll på hormonene når du først skal poste, ellers blir det bare useriøst.

 

Det er altså snakk om tyvetalls døde, med familier. Det er også snakk om venner og bekjente. Om du finner på en skoleklasse, finner på mennesker som skal ha bodd i området og finner på etterlatte, som egentlig aldri har bodd der, så vil folk reagere. Med andre ord må det være ett enormt apparat rundt disse skuespillerne der lokalsamfunnet må late som skuespillerne har bodd der, og som om ofrene, som angivelig aldri fantes, både bodde og gikk på skole der.

 

Er det dette du mener foregår?

Lenke til kommentar

Call of Duty Herzeleid... ta deg en runde.. dette er ikke noe for deg.

 

Merkelig altså, hvordan ikke et eneste rasjonelt kritisk spørsmål har blitt forsøkt besvart i det hele tatt, men istedet blitt møtt med personangrep eller direkte unngått.

 

Kan dere vennligst svare ja/nei på følgende.

Mener dere at det ikke var noen som ble drept i forbindelse med hendelsen? Var det ingen faktisk massakre?

Lenke til kommentar

Merkelig altså, hvordan ikke et eneste rasjonelt kritisk spørsmål har blitt forsøkt besvart i det hele tatt, men istedet blitt møtt med personangrep eller direkte unngått.

 

Kan dere vennligst svare ja/nei på følgende.

Mener dere at det ikke var noen som ble drept i forbindelse med hendelsen? Var det ingen faktisk massakre?

Har du sett bilder av noen drepte?

 

Det er tross alt ganske viktig å bare bruke en svært begrenset og filtrert mengde informasjon når man skal dra konklusjoner...

Som den du får i kloakkrøret dagbladet mener du?

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt sjekket ut informasjonen jeg har lagt frem på denne siden? Har du greid å dra noen egne konklusjoner ut i fra dem?

 

Jeg må vell innrømme at jeg synes det er litt artig at du samtidig som du jevnlig legger ut om hvor dumme og "sauete" vi andre er så klarer du ikke å formulere en setning der du forklarer hva du mener, eller svare ja eller nei på enkle spørsmål. Sånn apropos å tenke selv vet du ;)

 

Ja, jeg har sett gjennom en del av linkene, men jeg lurer på om du kanskje ikke har gjort det? I og med at du ikke ser ut til å vite selv hva du prøver å si?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt sjekket ut informasjonen jeg har lagt frem på denne siden? Har du greid å dra noen egne konklusjoner ut i fra dem?

 

Vi prøver, i god diskusjonsånd å bli ferdig med ett tema før vi hopper videre til ett annet. Desverre så er det vanskelig når dere ikke svarer, men kommer med nye klipp og påstander istedefor.

Lenke til kommentar

Så fordi man ikke har sett bilder av noen drepte så har ingen altså dødd..... Greit å konkludere med det, og unngå alle spm som dreier seg om pårørende, de som kjenner de pårørerende osv. Ingen bilder-ingen døde. Case closed.

Så du har sett ingen bilder og derfor har over 20 blitt skutt?

 

Vi prøver, i god diskusjonsånd å bli ferdig med ett tema før vi hopper videre til ett annet. Desverre så er det vanskelig når dere ikke svarer, men kommer med nye klipp og påstander istedefor.

Nye klipp og påstander? Har jeg hoppet over noe? Hvem dikterer hva slags rekkefølge denne debatten skal foregå i? Skal jeg virkelig være nødt til å ta stilling til ethvert ubesvart, idiotisk spørsmål før jeg får legge frem noe?

 

Jeg må vell innrømme at jeg synes det er litt artig at du samtidig som du jevnlig legger ut om hvor dumme og "sauete" vi andre er så klarer du ikke å formulere en setning der du forklarer hva du mener, eller svare ja eller nei på enkle spørsmål. Sånn apropos å tenke selv vet du ;)

 

Ja, jeg har sett gjennom en del av linkene, men jeg lurer på om du kanskje ikke har gjort det? I og med at du ikke ser ut til å vite selv hva du prøver å si?

Jeg har ikke sagt at du er en dum sau, men siden du føler behovet for å nevne dette hele tiden så er det godt mulig at du er en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...