Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Hvis de dødee er fake, og de pårørende er skuespillere/instruert så betyr det at nesten hele Newtown er med på denne konspirasjonen. Er det i det hele tatt sannsynlig å tro på noe slikt?

 

 

Alle som er i besittelse av en smule intelligens ser at disse folkene på videoen spiller, de er ganske dårlige skuesillere også for de overspiller grovt.

Dit siste spørsmål her om det er sannsynlig osv, tyder på at du enten ikke har sett videoen, eller så er du blindet av dine egne fordommer og din blinde tro på at myndigheter kan "aldri" gjøre noe slikt som dette.

 

Jeg har ikke påstått at alle de døde også er juks.

Antagelsen og påstanden om dette kommer fra ditt eget formørked sinn.

Men det er et faktum at myndigheter og politikere ikke bryr seg om hvor mange og hvem av folket som blir drept, slik har det alltid vært og slik vil det fortsette så lenge denne verden består.

 

I forrige århundre så ble 262 millioner mennesker drept av sine egne regjeringer, men mange land er ikke med på denne listen, så det er nok flere.

 

http://www.hawaii.edu/powerkills/20TH.HTM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som er i besittelse av en smule intelligens ser at disse folkene på videoen spiller, de er ganske dårlige skuesillere også for de overspiller grovt.

Dit siste spørsmål her om det er sannsynlig osv, tyder på at du enten ikke har sett videoen, eller så er du blindet av dine egne fordommer og din blinde tro på at myndigheter kan "aldri" gjøre noe slikt som dette.

 

Jeg har ikke påstått at alle de døde også er juks.

Antagelsen og påstanden om dette kommer fra ditt eget formørked sinn.

Men det er et faktum at myndigheter og politikere ikke bryr seg om hvor mange og hvem av folket som blir drept, slik har det alltid vært og slik vil det fortsette så lenge denne verden består.

 

I forrige århundre så ble 262 millioner mennesker drept av sine egne regjeringer, men mange land er ikke med på denne listen, så det er nok flere.

 

http://www.hawaii.ed...rkills/20TH.HTM

så hva er det du sier da? De pårørende er egentlig skuespillere?Ble ikke barna drept? Dette begynner å bli imponerende stort
Lenke til kommentar

De fikk vel ikke intevjue de ekte pårørende så da brukte de elendige skuespillere istedet?

Synes ikke det virker som dårlig skuespill heller, skal man først kunne anmelde sorgen og reaksjoner til noen som får sin 6åring skutt i fillebiter, så tror jeg nesten man må ha opplevd det selv først, regner med at du har erfaring på området Baltazar? Siden du er så sikker i din sak på at det er skuespill og dårlig sådan?

 

Åssen viser man forresten reel sorg? Er det noe fasitsvar?

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Nå fremstår du kun som en parodi på deg selv. Jeg lette ett par sider tilbake i tråden uten å finne noe, derfor ba jeg deg vise meg enten hvor du har vist dette, eller legge ut kilden på nytt. Dette nekter du å gjøre, men bruker masse energi på å prate vas om hersketeknikk osv. Utrolig forutsigbart.

 

Det virker på meg som du ikke klarer å finne noen kilde og prøver å snakke deg vekk ved å slenge ut den samme forutsigbare leksa om hvor fæle alle andre er. Kom med kilden din du.

 

Det er nok forutsigbart ja, for dette har vi vært gjennom flere ganger. Men du lærer aldri, du tror ennå at jeg er så dum at jeg biter på kroken.

 

Din reaksjon på dette er forøvrig også forutsigbar, for du reagerer alltid på denne måten.

 

Poenget ditt er jo å latterliggjøre debattmotstanderen og gi det inntrykket at han er dum og bare en paranoid "nut case" som ikke på noen måte vet hva han snakker om og ikke kan dokumentere noe som helst.

Lenke til kommentar

Det er nok forutsigbart ja, for dette har vi vært gjennom flere ganger. Men du lærer aldri, du tror ennå at jeg er så dum at jeg biter på kroken.

 

Din reaksjon på dette er forøvrig også forutsigbar, for du reagerer alltid på denne måten.

 

Poenget ditt er jo å latterliggjøre debattmotstanderen og gi det inntrykket at han er dum og bare en paranoid "nut case" som ikke på noen måte vet hva han snakker om og ikke kan dokumentere noe som helst.

 

Kan du ikke bare reposte kildene, så er saken ute av verden? Slik du holder på nå, er det deg selv som gir inntrykk av å være en paranoid "nut case".

 

Trodde du vill ha den ekte sannheten frem i lyset, men kan det være slik at trollet sprekker i dagslys?

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Det er nok forutsigbart ja, for dette har vi vært gjennom flere ganger. Men du lærer aldri, du tror ennå at jeg er så dum at jeg biter på kroken.

 

Din reaksjon på dette er forøvrig også forutsigbar, for du reagerer alltid på denne måten.

 

Poenget ditt er jo å latterliggjøre debattmotstanderen og gi det inntrykket at han er dum og bare en paranoid "nut case" som ikke på noen måte vet hva han snakker om og ikke kan dokumentere noe som helst.

 

Ærlig talt så trenger jeg ikke løfte en finger for å skape det inntrykket av deg. Når du plent nekter å vise til kildene dine, som burde være den enkleste sak i verden, så fremstår du som nøyaktig det du skriver i siste avsnitt.

 

At det er forutsigbart at jeg etterspør kilder på banebrytende påstander tar jeg som ett kompliment. Om jeg ikke hadde gjort dette, men kun akseptert ville påstander fordi jeg annså deg som en troverdig kar hadde det virkelig vært noe galt.

 

Men du tør altså ikke backe påstanden opp med kilder?

Lenke til kommentar

Påstår du i ramme alvor at de pårørende til de drepte barna later som de sørger? Unnskyld, men er du komplett idiot?

 

Hva vet du om hvordan de takler den ufattelige sorgen det må være å miste et barn? Har du forsket på sorgreaksjoner? Eller drar du de vanvittige påstandene dine ut av ræva?

 

Husk at alle de involverte lever i et vanlig samfunn der det ville være ganske åpenbart om de var "med på konspirasjonen".

 

Dere konspirasjons-nucasene fremstår mer og mer som medlemmene i Westoboro Baptist Church, som får et kick ut av å provosere folk så mye som mulig. Og dess flere som er uenige med dere, dess mer får dere bekreftet at dere har "rett".

 

Håper du får en trist jul.

Endret av Fibonacci
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fikk vel ikke intevjue de ekte pårørende så da brukte de elendige skuespillere istedet?

Synes ikke det virker som dårlig skuespill heller, skal man først kunne anmelde sorgen og reaksjoner til noen r?

 

Eller kanskje det ikke var noen pårørende slik at de måtte bruke skuespillere for å spille pårørende.

Det er også mulig at det var pårørende, men de var redd for hva disse ville si, så derfor brukte de utvalgte skuesplllere

At du ikke syns det virker som dårlig skuespill, kommer nok av de grunnene jeg nevnte i mitt innlegg over.

 

Du kan lese det på nytt om du ikke husker det.

Lenke til kommentar

Eller kanskje det ikke var noen pårørende slik at de måtte bruke skuespillere for å spille pårørende.

Det er også mulig at det var pårørende, men de var redd for hva disse ville si, så derfor brukte de utvalgte skuesplllere

 

Er du seriøs?

 

Tror du de bare "fant" noen barn, og at ingen i det vesle samfunnet visste hvem foreldrene til noen av dem var? Å gjennomføre en så sinnsyk konspirasjon ville vært så usannsynlig komplisert og meningsløst at det ikke ville være mulig i praksis.

 

Har det slått deg at det kanskje bare var en forskrudd galning som gikk inn og skjøt tilfeldige, uskyldige barn uten noe motiv fra Illuminati?

Lenke til kommentar

Er du seriøs?

 

Tror du de bare "fant" noen barn, og at ingen i det vesle samfunnet visste hvem foreldrene til noen av dem var? Å gjennomføre en så sinnsyk konspirasjon ville vært så usannsynlig komplisert og meningsløst at det ikke ville være mulig i praksis.

 

Har det slått deg at det kanskje bare var en forskrudd galning som gikk inn og skjøt tilfeldige, uskyldige barn uten noe motiv fra Illuminati?

 

Noe slikt vil være altfor enkelt, og vil på ingen måte skape litt ekstra spenning i ett ellers så trist liv.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare reposte kildene, så er saken ute av verden? Slik du holder på nå, er det deg selv som gir inntrykk av å være en paranoid "nut case".

 

 

Hva er vitsen med det ?

 

Dere deltar i denne tråden kun fordi dere ønsker å latterliggjøre disse "konspirasjonsteoretikerne" og derfor overser dere konsekvent all dokumentasjon som blir lag ut uansett.

 

Det eneste dere vil akseptere er det som støtter den offisielle versjonen, og dermed også deres egen politisk korrekte mening.

Lenke til kommentar

Baltazar94: Og du nekter jo å godta noe som helst som kommer fra massemedia eller offisielt hold, siden begge er styrt av Illiminati. Dermed er det enste kildemateriellet du har igjen Youtube-videoer og obskure nettsider fra likesinnede. Og desse konkluderer forutsigbart nok alltid med det omvendte av den offisielle versjonen.

Endret av Fibonacci
Lenke til kommentar

Hva i huleste.... Dere kommer med deres beviser, og vi argumenterer.

Når vi kommer med beviser så er det de som blir oversett og latterliggjort som massesuggesjon, pk propaganda eller saueføde.

 

Har du virkelige beviser, så skal det vel ikke være noen problemer å stå for de?

 

Og nei, vi kan ikke tro blindt på youtubevideoer med fin tekst og lyd selvom de er aldri så fine, ei heller tro vi blindt på media slik du sier. Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg ser det som meget sannsynlig at en galning med tilgang til våpen og ammunisjon har klart å drepe 20 forsvarsløse barn innestengt i ett klasserom, etter først å ha drept de voksne i nærheten som kunne stoppet han.

 

Trenger ikke være mer komplisert enn det.

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Så: Hvorfor brukte de ikke gode skuespillere? Har makta så dårlig råd at de ikke kan gjøre en skikkelig jobb når de skal narre oss?

 

Geir :)

 

De har råd i massvis.

 

Men de tror at folk flest er dumme, og blindt vil akseptere hva som helst. Og det viser seg jo at de har rett, for folk flest gjør jo nettopp det.

Folk flest aksepterer hva som helst fordi de tror blindt på myndigheter og politikere, og det er ikke nødvendig med gode og dyre skuespillere.

Lenke til kommentar

Nei, vi vil se på troverdigheten til kildene dine.

 

Det du sier her går ut på det samme, for ditt utgangspunkt er at den offisielle versjonen og dermed også din egen mening er riktig.

Og du har allerede forhåndsdømt alle kilder og alle som hevder noe annet enn den offisielle versjonen.

 

Du bare kamuflerer all informasjon som du mener er "feil informasjon" som "ikke troverdig"

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...