Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Du bruker iranske media-PressTV som kilde. Det er ikke spørsmålet, jeg spør deg om du mener en øyenvitne som du snakker med blir et bedre kilde enn en rapport fra PressTV journalister(for eksempel)

 

PressTV og RT TV (engelskspråklige kanaler) vokser i USA.

Har du mere tillit til sioniske kanaler enn RT TV?

 

:) (intelligenstest)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

PressTV og RT TV (engelske kanaker) vokser i USA.

Har du mere tillit til sioniske kanaler enn RT TV?

 

:) (intelligenstest)

 

Jeg svarer deg direkte- jeg vet ikke nok om media du peker på å vurdere det skikkelig Jeg har bare et første inntrykk, som ofte blir feilete

 

Greier du å svare på spørsmålet mitt eller tuller du det bort igjen.?

Lenke til kommentar

Du fikk svar

 

Du vet ingenting om RT TV?? :( (jjkoggan er amerikansk)

 

Tror du mer på øyenvitner enn på iranske media? La oss si du bodde i Newton og snakket med øyenvitner selv

 

Dette er goddag mann økseskaft, ikke noe svar (Jeg tror ikke på "media", verken iranske eller amerikanske. Jeg holder meg til kilder).

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Du fikk svar

 

Du vet ingenting om RT TV?? :( (jjkoggan er amerikansk)

 

Dette er ikke et svar. Jeg ser at du ikke har kapasiteten til å ha en saklig debatt om hva representerer gode kilder eller ikke. Dette står sentralt i debatten mellom konspirasjonteoretiker og andre. At du ikke greier å svare på saklig måte viser mye

Lenke til kommentar

Hvordan kan noen skyte et "10 talls" små barn med en rifle han ikke hadde ?

Han hadde jo en rifle! Det var haglen som ble liggende igjen i bilen! Riflen ble brukt til å skyte ofrene, og en av pistolene ble brukt til å skyte seg selv. Riflen ble funnet sammen med han.

 

Hvorfor sier du hele tiden at han ikke hadde rifle?

Lenke til kommentar

Det skal bli interessant å se utviklingen på Psykake.

 

Han tror fortsatt på "Al Qaida", han tror at Guantanamo Bay er full av "Al Qaida" :) (samme for ChrisReeve) og at de terrroristene er så farlige at man kan ikke lage noen rettsak... de kan sende ut "hemmelige koder" om nye terroraksoner, og hele tinghuset kan eksplodere ... :( Psykake har full forståelse for at man trenger minst 12 år på å forberede slike saker (alle må tortureres først, og det tar tid)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det skal bli interessant å se utviklingen på Psykake.

 

Han tror fortsatt på "Al Qaida", han tror at Guantanamo Bay er full av "Al Qaida" :) (samme for ChrisReeve) og at de terrroristene er så farlige at man kan ikke lage noen rettsak... de kan sende ut "hemmelige koder" om nye terroraksoner, og hele tinghuset kan eksplodere ... :( Psykake har full forståelse for at man trenger minst 12 år på å forberede slike saker (alle må tortureres først, og det tar tid)

 

Kan du vise til noen utsagn fra meg om dette? Eller farer du med antagelser og feilaktige konklusjoner igjen?

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke ett ord i denne "911-historien" du ikke tror på.

 

Bin Laden

al-Qaida

http://no.wikipedia....Osama_bin_Laden

Under bin Ladens lederskap angrep al-Qaida mål i flere land, deriblant Kenya og USA, noe som resulterte i flere tusen dødsfall. Under angrepene ble det benyttet bomber eller kaprede fly som bevisst ble styrtet i mål på land.

 

Han grunnla al-Qaida, en organisasjon som søker å opprette et muslimsk kalifat. Et religiøst syn som kalles salafisme er blant ideologiene som ligger bak – et syn som mener at den muslimske verden skal renses og finne tilbake til sine røtter.[trenger referanse]

Det opprinnelige formålet var å kjempe mot den sovjetiske okkupasjonen av Afghanistan, og de mottok støtte fra Inter-Services Intelligence og senere også fra CIA-etaten.

 

Angrepet på World Trade Center [rediger]

Osama bin Laden ledet organisasjonen som tok ansvaret for terrorangrepene i New York og Washington 11. september 2001. Bin Laden påtok seg ansvaret for disse angrepene, hvor 2973 personer døde, i en video publisert 29. oktober 2004 der han sa at det var Israels angrep på Beirut som ga ham idéen: «Mens jeg så på de ødelagte tårnene i Libanon, slo det meg at jeg kunne straffe angriperen ved å ødelegge tårn i Amerika ...»[4] Han ble aldri formelt siktet av FBI for angrepet på Verdenshandel-senteret i New York.[trenger referanse]

I oktober 2004 ble det publisert et 18 minutter langt videoklipp der Osama bin Laden snakket ut om terrorangrepet.

Han ble etterlyst av Interpol og FBI-etaten. USA utlovet en belønning på 27 millioner dollar for opplysninger som eventuelt ville føre til at han kunne bli tatt. Det var antatt at bin Laden holdt seg skjult i Pakistan eller Kina.

 

Den 1. mai 2011, amerikansk tid (GMT-5), bekreftet USAs president Barack Obama at bin Laden var skutt i hodet og drept av amerikanske spesialstyrker i Pakistan

 

Alt dette tror du på. :D Jeg har truffet flere analfabeter, men så naiv som Wikipedia her var ingen av dem. Analfabeter er ikke dumme. Norske studenter er jeg mindre sikker på.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Nå ja, tror ikke du skal snakke så høyt om forvrengte verdensbilder psykokokake. Dette er faktisk noe som har blitt rapportert i den media som du elsker så høyt også.

 

Det er mye som ble rapportert i media og det ville blitt uhyre uvannlig hvis alt som ble rapportert var sannt og ikke sto i konflikt med hverandre.

 

Ifjor brannte naboens hus ned og mens det brannte og etterpå spurte jeg andre naboer hvordan det skjedde. Det ble minst tre forskjellige "rapporter" som kom fram, ingen av dem var sannt, selv om de var øyenvitner. Var det en konspirasjon? Nei, bare øyenvitner som så forskjellige ting og ikke hele saken. Det blir mye kaos og feilete informasjon i slike saker og de som mener at det er sikkert en konspirasjon fordi rapportene forandrer seg er ignorante.

 

Fordi dere stoler ikke på myndigheter dere velger alltid rapportene som passer deres livssyn og faktum at rapportene forandrer seg bare forsterker konspirasjon tenking istedenfor å akseptere at det er vanlig å lese rapporter som står i konflikt med hverandre. Resten av oss er ok at vi ikke forstår hele saken og alle fakta ikke stemmer helt, vi trenger ikke å lage en konspirasjon teori fordi den offisielle historien ser ut litt feilete. Ironien er at konspirasjon teori ignorer faktene selv

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke følgt med i denne tråden en stund ( bare sett at det postes hyppig siden den ligger i mine innlegg)

 

Men dette tror jeg er mest sant:

- Skitten sannhet

 

For actionfilmer, musikkvideoer og dataspill danner bakteppet for skytevåpenmassakrene - og ikke våpentilgangen - slik NRA ser det.

 

- Her er en skitten liten sannhet som media gjør sitt beste for å skjule: I dette landet finnes det en hjerteløs, korrupt og korrumperende industri som selger, og sår frø til, vold mot sitt eget folk. Gjennom ondskapsfulle, voldelige dataspill med navn som «Bulletstorm», «Grand Theft Auto», «Mortal Komat» og «Splatterhouse», sa LaPierre.

 

Alt det spekulative voldelighet systematisk i datasspill særlig og film. Det påvirker helt sikkert hjernen på unge mottagelige sjeler som lever seg inn i det.

 

ABB var jo også påvirket av det.

Her har man en vanskelig jobb å gjøre, hvis den i det hele tatt er mulig. Spørs om det ikke er noe vi blir nødt til å leve med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...