Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mainstream media spredte ukorrekt informasjon om Newtown

 

http://www.cbc.ca/ne...prosecuted.html

"One thing to remember is that the process of reporting news during a real-time event like a shooting has always been chaotic and riddled with inaccuracies: it's the nature of the beast," Ingram wrote.

For example, mainstream media initially reported the shooting name as Ryan Lanza, who is in fact the alleged shooter's brother. The AP said that an unnamed law enforcement official transposed the brothers' names in his unauthorized statement to the media.

Jepp, men ikke bevisst. Det står ganske greit forklart. :)

 

At du virkelig ikke klarer å forstå at disse nyhetskanalene vil prøve å få ut mest mulig informasjon, fortest mulig, og at de derfor kutter noen hjørner og av og til, som rene uhell, publiserer informasjon som ikke er korrekt, er utrolig. Grunnen til at historiene som kom frem de første 30 minuttene etter hendelsen spriker, og ikke stemmer nøyaktig overens med den korrekte forklaringen når man har sett på alle informasjonskilder og intervjuet alle vitnene, er nettopp pga. kaoset som oppstår under og rett etter hendelsen. At dere kan påstå at disse første vitneutsagnene fra enkeltpersoner er de mest korrekte er helt latterlig.

 

For å ta et annet eksempel: De aller fleste på Utøya trodde nok det bare var en skytter. Noen få av dem var gjerne forvirret, jeg vil anta det er nokså stressende å bli jaktet på av en gal mann på steorider, og trodde gjerne at det var flere gjerningsmenn. Det kan være lydrefleksjoner i bygg eller natur, det kan være ren forvirring, eller at breivik innimellom flyttet seg nokså fort. Hvordan kan dere konkludere med at det har vært flere skyttere, nå det store flertallet rapporterer kun 1 skytter, noe helt sikkert de fleste av de som opprinnelig trodde det var flere skyttere også innså. At dere velger, totalt ubegrunnet, å høre på de to personene, som under panisk tilstand, melder om at det virket som om det var mer enn en skytter, og ikke den samlede enige konklusjonen bekreftet av et overveldende flertall av direktevitner, er helt utrolig, og fantastisk uærlig og tåpelig. Ja, de er ærlig, men ærlighet betyr ikke at det er korrekt. Man trenger ikke lyve for å ta feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg oppfatter de siste analysene som at “lone gunman” versjonen slår sprekker. Hvis “lone gunman” er feil må NRK gå Canossa-gang, eller så vil NRK komme på linje med nazi-propaganda (VG er der allerede - glem dem) :(

 

Gordon Duff

As days have passed, key issues involving the Sandy Hook terror attack have been cited as “debunking” the “lone gunman” cover story: From a viral email that is growing every hour with more reasons to doubt the official story:

 

Det er alvorlig hvis den offisielle versjon blir debunket allerede mens fokus er på saken, og ikke ett år etterpå. Da blir debatten om hvilken versjon som er rett, ikke om man skal forby våpen.

 

http://www.nyctn.com...-was-losing-him

Adam, he said, was taking the anti-psychotic drug, Fanapt, but had never showed any violent tendencies.

“He is shy. He never yells at no one. He would help her with dishes, laundry, groceries, picking up sticks, everything and anything possible,” Lanza said of his notorious nephew. “He never yelled at her, and she never yelled at him. It’s not like they had a rocky relationship.What made him snap? Was it the medication?”

 

http://www.federaljack.com/?p=178542

Firearms industry expert and part-time police officer Mark S. Mann (pseudonym) lives in Connecticut, just miles from the massacre at Sandy Hook Elementary. He’s been following the story closely, talking to cops he knows in the area and he will be reporting for us as this story develops. Mark says there are just too many inconsistencies with the ‘official’ story and he says, “things don’t add up.”

 

List of school shootings known to be linked to SSRIs

http://www.ssristories.com/index.php?p=school

-------

 

Grunnen til at historiene som kom frem de første 30 minuttene etter hendelsen spriker, og ikke stemmer nøyaktig overens med den korrekte forklaringen når man har sett på alle informasjonskilder og intervjuet alle vitnene, er nettopp pga. kaoset som oppstår under og rett etter hendelsen.

 

Du forutsetter at det ikke sitter noen i media som vinkler overskriftene ut fra en agenda. Vi har 6 store kanaler, og du forutsetter at disse konkurrerer så fillene fyker om de beste overskriftene, ikke at de 6 kanalene må regnes som "en kanal", med Obama som "anker".

Det vil hele tiden nekte å tro at det kan være annerledes enn hva du forutsetter.

 

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

At dette er en falsk flagg opereasjon satt i gang av "Worried Mothers Of America" blir nå mer og mer tydelig. Her kommer det fram at Lanza har bedrevet tiden sin med det voldelige krigsspillet Call Of Duty. "Worried Mothers Of America" er kanskje de som har best motiv for å gjennomføre noe slikt.

 

Å forby Call Of Duty vil bli så mye lettere nå etter denne falsk flagg aksjonen, at dette ikke har kommet fram i lyset før nå begriper jeg ikke. Det er ganske åpenlyst... Hva er det neste? Forvent flere falsk flagg operasjoner og at Battlefield 4 kanskje aldri vil bli lansert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å forby Call Of Duty vil bli så mye lettere nå etter denne falsk flagg aksjonen, at dette ikke har kommet fram i lyset før nå begriper jeg ikke. Det er ganske åpenlyst... Hva er det neste? Forvent flere falsk flagg operasjoner og at Battlefield 4 kanskje aldri vil bli lansert.

 

Du har misforstått "(Konspirasjonstilnærmingen)" :) Det står egentlig for mainstream-fri sone, dvs. konspirasjonsteorier hører ikke hjemme her. Her sjekker vi fakta. Alt som sies må være sant.

 

Tråden for tullete konspirasjonsteorier heter "Minst 27 personer drept i en barneskole i USA" :) Der kan man formulere fantasi om "islamske terrorister" og "Bin Laden"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

 

 

Du har misforstått "(Konspirasjonstilnærmingen)" :) Det står egentlig for mainstream-fri sone, dvs. konspirasjonsteorier hører ikke hjemme her. Her sjekker vi fakta. Alt som sies må være sant.

 

Jeg har en venn som har en søster som er lærer på Sandy Hook. Troverdig kilde eller ikke? Mer troverdig enn Iranske media som benekter at det finnes homofile par i Iran og som teokratiet styrer media?

 

Hvilket velger jeg?

Lenke til kommentar

Amerikanerne har egentlig bare 2 kommersielle kanaler å velge mellom: RT og PressTV. De andre er anti-amerikanske :(

 

Hvilket velger jeg?

 

Hvis du ønsker folk på døra som skal undersøke om du har "ulovlige våpen" kan alle de store kanalene brukes. Da går abonnement-pengene til en elite som misliker folket.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Amerikanerne har egentlig bare 2 kommersielle kanaler å velge mellom: RT og PressTV. De andre er anti-amerikanske :(

 

Hvilket velger jeg?

 

Hvis du ønsker folk på døra som skal undersøke om du har "ulovlige våpen" kan alle de store kanalene brukes. Da går abonnement-pengene til en elite som misliker folket.

 

Det var ikke valget jeg presenterte. Valget var imellom iranske media og øyenvitner jeg kjenner

Lenke til kommentar

Hvem er "gale mennesker"? (jeg selv var ikke i USA da dette skjedde, jeg har alibi)

 

(Du var blant dem som forsvarte 911-bombingen - der 3000 uskyldige ble massakrert :( )

 

Hadde de dømt de der israerne de fakket istedenfor å sende dem til Israel hadde det neppe blitt noe 7/7 eller 22/7.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg svarte på

Du mener PressTV er å stole på på bakgrunn av at de er anti-sionister?"

 

og svaret var

Nei, men fordi PressTV er for amerikanere, ikke mot amerikanere.

 

Det er sannt men du ignorer spørsmålet en gang til som jeg stilte tidligere. Det er-

 

Er øyenvitner som var på Sandy Hook skolen mer troverdige enn iranske media?

 

Du ignorer dette enkelt spørsmålet. Truer det deg på en eller annen måte?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...