Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett litt på gameplayet til Dragon Age 3 Inquisition, og minnar ikkje det litt om Kingdoms of Amalur? Dama elska det spelet, og eg prøver å finne eit som kan likne litt. Ho testa Shadow of Mordor, men likte ikkje at det var så mykje side quests. Var visstnok litt mørkt og litt rotete generelt. Likar seg med andre ord stort sett i storymode.

Lenke til kommentar

Oki, for de fleste jeg pleide å spille gta V med på ps3 sitter ennå på ps3 mens jeg er den eneste på vennelista som spiller online :p

Hahaha, kjenner følelsen. De fleste på vennelista spiller også som regel ikke samme spill som meg, samtidig som meg. ><

 

Snart er det gått et år med Playstation 4 har vært ute på markedet. Da lurer jeg på hvor mange spill har dere kjøpt til nå?

Jeg kan starte med jeg eier 49 spill på PS4 som ikke er indietitler

Kan godt legge ved bilde av dem også som bevis :)

 

*bilde*

 

Planlegger å skaffe et par til før det har gått 1 år med Playstation 4.

Fullført 40 av dem!

Wow! Det går et par hundre kroner i året til det kan jeg tro. :wee: Du må spille ekstremt effektivt som har klart å fullføre så mange.

 

Jeg er mer på nivå med Crazy Joe Davola, men det er også mye fordi jeg har mange spill på PS3 jeg tenkte å gå gjennom før jeg hopper på PS4 for fullt.

Lenke til kommentar

Har sett litt på gameplayet til Dragon Age 3 Inquisition, og minnar ikkje det litt om Kingdoms of Amalur? Dama elska det spelet, og eg prøver å finne eit som kan likne litt. Ho testa Shadow of Mordor, men likte ikkje at det var så mykje side quests. Var visstnok litt mørkt og litt rotete generelt. Likar seg med andre ord stort sett i storymode.

 

Tja , rent mekanisk sett så er det vel likheter på mange måter, men det gjelder jo stort sett alle spill i eventyr RPG sjangeren. Inquisition finner jeg dog til å være et langt mer intressant spill med en mye bedre historie å progresjon en Kingdoms of Amalur, selv om jeg virkelig likte det spillet og. Om hun likte Kongdoms of Amalur tipper jeg nok hun vil like Dragon Age Inquisition og, tror de fleste RPG fans vil like det for å være helt ærlig :)

 

Edit: Skal siest at jeg ikke har rundet dragon age enda, men er en god 30 timer inn i historien så det er vertfall intrykket jeg har bygget meg opp basert på det.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...