Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører ikke hva andre sier over telefon/radio i GTA....har undertittel på så får jo med meg innholdet, men virker rimelig mongo.

 

EDIT: det kan komme av at lyden skal komme ut speakeren på DS4 ? Volumet hadde jeg jo skrudd ned på enheten. Prøver å skru opp, evt. Deaktivere funksjonen i spillet :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har akkurat begynt å spille GTA V. Forhåndsbestilte på US konto og spiller med norsk konto. Jeg ser at jeg kan få 650K til Online og 500K til story mode på US konto, men ikke norsk konto (dette er logisk nok). Er det mulig å få disse over til den norske kontoen. Har ikke aktivert disse pakkene enda, så de er fortsatt bare på PSN store.

(Har laget en separat tråd om dette, men spør her også i tilfelle noen vet)

last dem ned på din US konto så virker dette på begge

Lenke til kommentar

Jeg hører ikke hva andre sier over telefon/radio i GTA....har undertittel på så får jo med meg innholdet, men virker rimelig mongo.

 

EDIT: det kan komme av at lyden skal komme ut speakeren på DS4 ? Volumet hadde jeg jo skrudd ned på enheten. Prøver å skru opp, evt. Deaktivere funksjonen i spillet :)

 

Lyden fra telefonen kommer ut fra høytaleren på kontrolleren ja.

 

edit: Noe sen ja, oppdaterte vist ikke siden :blush:

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Hva svarte er galt med den Unity companion appen? Får ikke til å åpne en eneste kiste. Det er jo bare tull det systemet de har implementert. Appen funker dårlig, initiates funker ikke i det hele tatt. Hvorfor må man ha 3 forskjellige ting å forholde seg til?

Endret av Espp
Lenke til kommentar

AC Unity: klikker mer på at kartet mitt er fullt av kister jeg ikke skal åpne fordi jeg må app ditt eller UBI online datt - får jo ikke orintert meg.

I går klarte jeg også å starte et coop mission under flukt (trykka desperat på x eller noe i nærheten av en npc.) Dette førte til 3-4 minutters loading/saving/cutscene flr jeg turte å quitte spillet. Utrolig dårlig gjennomført..

 

GTAV: Lasta ned patchen på 15 min ca. over trådløst. Jeg virkelig ikke problemer med å laste ned ting. Er det bare meg? Har 25/10 linje..

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett et så uoversiktlig kart noen gang. Hvert distrikt har mellom 10-30 vanlige kister + 10-20 samlingobjekter. Oppå disse har man jo 2-5 røde kister og 3 blå/grønne. I tillegg er det 5-6 forskjellige oppdrag, Ænigma oppdrag osv.osv.osv.. Det ser helt ræv ut! Må av og til lete litt etter main story ikonet.

 

Alt i alt mange ting som trekker ned i dette spillet, men likevel så koser jeg meg. Håper de får fikset opp i alt tullet :)

Lenke til kommentar

Hadde store planer om å avvente med kjøp av Far Cry 4. Ubisoft har ikke akkurat imponert meg i det siste, nok andre spill osv.

Men så leste jeg anmeldelsen i dagbladet og når jeg var ferdig å lese om honninggrevlingen så ble spillet kjøpt inn :)

 

Hils på honninggrevlingen

Men over til noe helt annet. Næmmen, en liten honninggrevling! For en nusselig krabat. Hei, du! Hva gjør du ute i den store skogen helt alene, din lille røve… aaahhh! Ansiktet mitt! Det vakre ansiktet mitt! Aaaaaargh! Få den av meg! Få den av meg! Få den… oj, for et vakkert, hvitt lys.

Så ja. Et lite tips: hold deg langt unna honninggrevlinger. De er onde, hatefulle skapninger skapt rett fra Satans anus, som er overraskende seiglivede og dødelige. Wikipedia beskriver dem på følgende måte:

«Arten er først og fremst en kjøtteter som har få naturlige fiender på grunn av sin tykke hud og grusomme defensive evner». No shit.

Undertegnede er en dedikert dyreverner, så jakt har omtrent like mye appell som å delta i «Farmen». Når det er sagt kan den virtuelle faunaen Kyrat dra rett til helvete, og rett inn på IUCNs rødliste. Jeg hjelper dem gjerne.

Dette er et ugjestmildt område som syder av aggresjon, der så godt som hver eneste livsform er ute etter å kveste deg. Bjørner, tigre, villhunder, leoparder, jakokser og nesehorn står klare til å angripe så fort sjansen byr seg – trolig klinkende klare over at du er ute etter å drepe dem for å lage et nytt våpenhylster.

Isj, slanger. Hatet dem i «Red Dead Redemption», hater dem enda mer her. Selv ørnene angriper meg! Ser jeg en kurv med søte kattunger her, kommer jeg til å holde meg langt unna den. Før jeg med god samvittighet sprenger den i fillebiter med nærmeste bombekaster.

 

Lenke til kommentar

 

 

Har akkurat begynt å spille GTA V. Forhåndsbestilte på US konto og spiller med norsk konto. Jeg ser at jeg kan få 650K til Online og 500K til story mode på US konto, men ikke norsk konto (dette er logisk nok). Er det mulig å få disse over til den norske kontoen. Har ikke aktivert disse pakkene enda, så de er fortsatt bare på PSN store.

(Har laget en separat tråd om dette, men spør her også i tilfelle noen vet)

last dem ned på din US konto så virker dette på begge

Det fungerte bra det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...