Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Voldsomt så rause butikker rundt om skulle være denne generasjonen da, når jeg har bestemt meg for å gå digitalt :p

Kanskje det er slik butikkene kan konkurrer nå i den digitale generasjonen.

Bli "kjent" for å få ut platen noen døgn før det blir sluppet digitalt.

 

Er jo ikke til å stikke under en stol at mange heller kjøper det på disk hvis de vet det er store muligheter for å få spillet før release.

 

 

Ja ikke sant!

 

Men jeg stresser vel i grunn i lenger over å absolutt MÅ spille før eller på slippdato. Jobber rundskift, og ofte skjærer det seg med lanseringer i perioder uansett. No worries :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men noe jeg har lagt merke til i det siste er enkelte som får "panikk" hvis ikke pre-loaden starter umiddelbart når den var annonsert.
Selv om det er 3-5 dager til release, flipper de jo fullstendig ut fordi selve loadingen ikke er i gang.
Null tålmodighet til å vente og avse noen timer for å se om den starter. Full krisemaksimering med det samme.

 

Jeg skjønner meg ikke helt på dem som MÅ være klar til spilling 00:01.
Jeg som deg. En, to eller flere dager etter release. No worries. Spillet blir jo bare bedre jo lengre en venter.
For nye trenden er jo at releaseversjonen trenger å bli nød-patchet første uken, og ytterligere patchet litt etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen her som bor rundt områdene i Bodø som har fått hell på å fått skiftet PS4 Kontroll for slitte gummier på spaken?

 

De jeg har vært innom å sport etter det der kontroll problemer til Sony, de svarer bare at de har ikke hørt noe om det og jeg må ta kontakt med Sony selv...

Jeg bor riktig nok på østlandet, men hadde samme problem som deg. Jeg fikk byttet begge(!) mine kontrollere uten noe som helst problemer.

Om butikken din henviser deg videre, så vil jeg anbefale deg å be de ta et brevkurs i forbrukerkjøpsloven.

Gå tilbake, og stå på ditt. Ta kontakt med forbrukerrådet om de fortsatt er like steile.

 

http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon/rettigheter-n%C3%A5r-noe-er-feil

Endret av R3devil
Lenke til kommentar

Snart er det gått et år med Playstation 4 har vært ute på markedet. Da lurer jeg på hvor mange spill har dere kjøpt til nå?

Jeg kan starte med jeg eier 49 spill på PS4 som ikke er indietitler

Kan godt legge ved bilde av dem også som bevis :)

 

nlQ9eVM.jpg

 

Planlegger å skaffe et par til før det har gått 1 år med Playstation 4.

Fullført 40 av dem!

Endret av Infamous Toman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg kan starte med jeg eier 49 spill på PS4 ...

Hva vil du si var de fem beste ?

 

Var litt vel mye støttemedlem på 360, så jeg har roet ned på innkjøpene betraktelig.

 

 

Infamous Second Son, Shadow of Mordor, Alien Isolation, Dragon Age Inquisition, WolfenStein The New Order og Lords Of The Fallen. Tok med 6 titler, da 5 ble litt vanskelig for min del.

Tok ikke med remasterene da dem telles ikke hos meg fordi har spilt dem på PS3, PC osv.

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...