Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Det er noe jeg synes burde ha vært standard på alle PS4 spill, og det er "screenshot modus", slik som de har i The Last of Us Remastered og Shadow of Mordor (?).

 

Andre som har slikt?

 

 

Synes det var veldig gøy og ta kule bilder i spill med effekter i TLoU, og ønsker det kunne være slik i DA:I, FC4, GTA5, osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis man har en asiatisk PSN, men befinner seg i Norge, vil man da spille mot europeere eller asiatere? Vet ikke om spillet er avgjørende her, men spiller FIFA.

konsollen vil alltid velge nermeste server, så ja du kan spille som om du hadde kjøpt konsoll her i landet

 

 

Konsollen er kjøpt i Norge, det er bare brukeren som er asiatisk (japansk). Men antar at det ikke spiller noen rolle da. Var en på EA-forumet som sa at jeg uansett kan velge dette i innstillingene i spillet også. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyren

Husk at mange sitter med scuf sine kontrollere rundt omkring. Der er jo tiggerne justert til å reagere tidligere når man trykker de.

Lenke til kommentar

Det er noe jeg synes burde ha vært standard på alle PS4 spill, og det er "screenshot modus", slik som de har i The Last of Us Remastered og Shadow of Mordor (?).

 

Andre som har slikt?

 

 

Synes det var veldig gøy og ta kule bilder i spill med effekter i TLoU, og ønsker det kunne være slik i DA:I, FC4, GTA5, osv..

 

Infamous Second Son og Infamous First Light har dette.

Her er et eksempel fra First Light.

post-144658-0-99957200-1416858254_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyren

Har du TV i spillmodus?

 

EDIT: ser du linker til en monitor, den skal da være rimelig grei mtp. spill.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. :thumbup:

Hvilken prosjektor er det du bruker? :)

 

EPSON TW3200 og 90" rammelerret. Nytes fre denne kinosofaen!

 

 

Haha nice! :D Likte sofaen godt, synd vi kjøpte ny sofa i fjor sommer ;) Selv ser jeg på Benq W1300 til å kaste bilde på et 92" lerret, får sjå om det ikke blir kjøpt inn før jul! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...