Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg runda GTA V på forrige generasjons konsoll.. og jeg likte spillet veldig godt. Mener kanskje å huske at jeg synes storyen kanskje virket litt svak..

 

Er det verdt å komme tilbake til spillet nå på nye generasjon? Jeg er ingen grafikkhore, men det hadde vert gøy å oppleve spillet med enda bedre grafikk, skal jeg innrømme. Er det mer content? Hva dreier egentlig GTA Online seg om? Kommer det noe mer singel player content eventuelt? :)

Lenke til kommentar

Jeg runda GTA V på forrige generasjons konsoll.. og jeg likte spillet veldig godt. Mener kanskje å huske at jeg synes storyen kanskje virket litt svak..

 

Er det verdt å komme tilbake til spillet nå på nye generasjon? Jeg er ingen grafikkhore, men det hadde vert gøy å oppleve spillet med enda bedre grafikk, skal jeg innrømme. Er det mer content? Hva dreier egentlig GTA Online seg om? Kommer det noe mer singel player content eventuelt? :)

Det er vell også first person både online og SP, grafikken er sykt forbedret, nye kjøretøy, og rykter om nye missions. Det er vell også rykter om at det kommer bank heists i morgen på day one update til GTA online.

 

GTA online er på en måte som vanelig SP, bare at du lager din egen fyr. Du kan tjene penger på å gjøre missions, billøp, deathmatches, fallskjermhopp, osv. Du kan kjøpe deg hus, biler, fly og båt osv. Artig å spille med venner.

 

Har hørt rykter om at det kommer en SP DLC om ikke altfor lenge. :)

Lenke til kommentar

Håper spillet flyter bra og ikke har fps drop

 

Det er også en ting som gjør meg veldig nervøs for å brenne av 600kr før jeg har lest tilbakemeldingene om spillet... jeg har enda ikke komt over skuffelsen frameraten i AC:Unity gav meg, som mitt debutspill på denne nye generasjonen

Lenke til kommentar

Skulle ikke forhåndsnedlasting av GTAV ha startet for de som har PS4 konfigurert for dette?

 

Min står i restmode og venter men i "Download queue" og "List" på PSN står det bare "Waiting".

 

Jeg forhåndsbestilte den 14/11 og PS4 har alltid kun stått i restmode når jeg ikke er hjemme og konfigurert til å laste ned automatisk samt autmatisk pålogging på brukerprofilen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg måtte slå på min PS4 for at pre load skulle starte. Min sto også i rest mode helt i går kveld. Slo på også kom GTA V opp som download (og updaten til GTA V) samtidig. Så kunne jeg slå på rest mode igjen etter den startet å laste ned, og i morges var hele greien ferdig nedlastet. :)

Lenke til kommentar

Jeg måtte slå på min PS4 for at pre load skulle starte. Min sto også i rest mode helt i går kveld. Slo på også kom GTA V opp som download (og updaten til GTA V) samtidig. Så kunne jeg slå på rest mode igjen etter den startet å laste ned, og i morges var hele greien ferdig nedlastet. :)

Irriterende når slike ting ikke fungerer som de instruerer at den skal gjøre. Liten hensikt med restmode hvis den ikke gjør slikt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...