Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har aldri sagt om hvilke update det er, heists kommer. De har kun sagt at det kommer ikke lenge etter release :)

"We know you’re all excited for more Updates to come and we’ve got some really exciting stuff in the works to continue adding to, expanding and evolving the world of Grand Theft Auto Online – including the highly anticipated launch of Online Heists which will be available for all four consoles as the first GTA Online Update to happen after the game launches on PS4 and Xbox One. We’ll have some details on that very soon as well."

Altså neste update (ikke den i dag, den fikser bare litt på online).

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52349/gta-online-census-the-story-so-farhttp://www.rockstargames.com/newswire/article/52349/gta-online-census-the-story-so-far

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvordan jeg får kjøpt Assassins Creed Unity uten season pass?

På min norske store dukker den opp som 589, og den utgaven med full season pass.

På US- store er det samme. 59USD og full season pass.

 

Velger store > Games > New Releases > og der listes Unity opp 2 ganger med hver sin pris, alt etter season pass eller ikke.

 

Jeg har sjekket, og det er ikke der. Det er en rute der jeg mistenker egentlig er der jeg skal kjøpe kun spillet, men det er ingen pris eller mulighet til å kjøpe der.

Lenke til kommentar

Det e litt jeg stusser over er at, på nedlastningslista så står det at GTA V er ferdig å laste ned. Det va en oppdaterings fil på 1 GB og selve spillet på 606MB. Nå står det begge ferdige nedlasta på nedlastnings sia. Men går jeg inn på informasjon i GTA V så står det jeg har lasta ned 20,39/46,00.. :(

 

Men når jeg går inn på systemlagring/programmer, så står det hos meg 4,96GB....MEN, den teller oppover.

Så as we speak, laster konsollen min ned alle gigabytene.

Jeg som du, fikk først 600mb og 1GB.

Ikke noe mer indikasjon på at noe laster.Heller ikke på "Varslinger> Nedlastinger".

Men systemlagringen viser at GTA-filen vokser og vokser i disse tider. Så den pre-loader i bakgrunnen, Ninja-style.

Lenke til kommentar

Jeg har også US konto. Satt på GTA V i 23:00 tiden igår kveld. Var ferdig idag tidlig :) Godt over 40gb.

Har 50/50 linje.

Men preloaden av gta var jo bare to filer på 600 mb og en på ca 2 gig. Ihvertfall var det det for meg. US konto her og. Står playable inne på download list. Resten lastes vel ned senere.

Lenke til kommentar

Tviler på at jeg kommer til å gå for nedlastning i fremtiden, 50mbit linje og den har brukt en liten evighet på å nå 10gb

 

Ikke bare er server kapasiteten til endel tjenester for dårlig. Men nå begynner spillene å bli såpass store at det å laste ned å oppbevare disse begynner faktisk å bli et problem.

 

Samt det er 0 etterverdi på digitale kjøp...

Lenke til kommentar

300GB ledig på min og ser det ikke som noe problem, bytter bare ut 500GB HDD med en 2TB SSHD om det skulle bli noen issue :).

 

Ellers når konsollen først satt i gang nedlastingen gikk det kjempefort. I løpet av kvelden har den lastet ned GTAV filer på 51.38GB med status "completed". Da spørs det bare om jeg skal vente med å spille de og heller spille DA3 når det kommer om noen dager da jeg har lyst til å spille DA3 når det er nytt, hett og topp-aktuelt, hmm luksusproblem.

 

Kjøpte egentlig PS4 nå nylig fordi jeg ikke gadd vente på PC versjonen av GTAV og at det så sinnsykt lovende ut på PS4.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tviler på at jeg kommer til å gå for nedlastning i fremtiden, 50mbit linje og den har brukt en liten evighet på å nå 10gb

Det kommer jo ikke an på din linje, men på serverkapasiteten.

Er nok maaange i kø på disse filene.

Her må konsollgenerasjonen klare noe P2P på filene.

 

Hjelper ikke alltid med spill på disk heller.

Var det ikke slik at Halo MCC på XO krevde en 20GB ekstra install i tillegg til disk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...