Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS Plus for desember og januar:

Beyond that, in December we’re adding Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition and Secret Ponchos to PS4′s IGC line up. Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition is the first AAA Blu-ray title to join the Instant Game Collection for PS4, and we think you’re going to love it. Then in January, we’re adding inFAMOUS First Light and The Swapper for PS4. We will still add DRIVECLUB to the PS Plus line up when it becomes available.

So, to recap:

December

  • Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
  • Secret Ponchos
  • More TBC

January


  • inFAMOUS: First Light
  • The Swapper
  • More TBC

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=925231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

Kjenner at "next generation" begynner å nærme seg "should've been out 3 years ago generation"

Er bare å jump out å gå all in pc!

 

 

Tja, jeg kommer nok til å kjøpe PS4 versjonen + PC Versjonen når den kommer senere.

Lenke til kommentar

Når du bruker PS4 til netflix og lignende, men så går du, sovner eller ett eller annet som gjør att du glømmer og skru av PS4. Så kommer du tilbake så er ps4 nett som i ventemodus, hvordan får eg den på igjen? EIneste som fungerer er jo holde inne power knappen på ps4 i flere sekund, men så når du starter den opp så står det noke om feil måte og skru av på. Så bør jo ver andre metoder?... Får jo ikkje den på med kontrollen, kontrollen går på og lyser veldig lyseblått men skjer ingenting med PS4'en...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Kjenner at "next generation" begynner å nærme seg "should've been out 3 years ago generation"

Neste generasjon har ikke kommet enda.

 

 

Spørs vel om det blir noe PS5.

Lenke til kommentar

 

Svarte, så akkurat at tilbudet til elkjøp på AW var bare for day zero edition eller noe. 649 for den vanlige utgaven.... Fy faan for en pris.

 

Da legger du ut en Facebook melding på siden deres med denne linken. Og ber dem skjerpe seg... :)

https://prisguiden.no/produkt/call-of-duty-advanced-warfare-208251

 

EDIT: Komplett har gratis frakt på spill tror jeg..

 

Yep de hadde vist gratis frakt :) Mulig jeg bestiller der siden en digital utgave er uaktuelt når spillet er 50gb :/

Endret av Tønne
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Spørs om det blir noe ps5? ps4 selger ihvertfall ganske godt og det gjør også xbox one. Ganske tidlig å spekulere i.

 

Tja, det er jo ikke småtterier som blir investert i utviklingen og man forespeiler jo en ganske lang periode på markedet. Jeg sitter jo igjen med inntrykket at konsollene har kommet på markedet noen år for sent, hvor de ytelsesmessig henger etter og hvor det ikke er lange tiden før man etterspør enda høyere oppløsning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Fant ingen naturlig tråd å poste dette innlegget, men er det noen som vet om noen skikkelig gode coop-spill? Spill som er morsomme å spille med andre? FIFA kan jo være et eksempel.

 

Little big planet har alltid vært morsomt å spille med andre.

 

Fifa også.

Lenke til kommentar

Vurderte å plukke opp det nye COD, men takk til den av dere som skrev at season pass kostet 499kr. Da gidder jeg faktisk ikke.

 

Jeg hater den evige melkingen noe så inn i helvette. Det er en ting når det koster 150-200 kr for et season pass, noe det gjorde til Borderlands 2 for eksempel. Der fikk vi 4 helt nye plasser med masse timer innhold.

 

Men 500 kr? Har bare sett Forza 5 prøve seg på noe lignende, og de fikk så huden flagget. Huff. Det er en trasig periode for alle som er interessert i spill for tiden. Hvorfor betale mer for utvidelsene enn selve spillet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Løses veldig enkelt ved å ikke kjøpe Season Pass. Spilt COD i årevis og aldri kjøpt en Season Pass...

 

Støtter ikke Season Pass eller DLC. Da skal jeg isåfall være så sugen på mer at jeg ignorerer alt. Har ikke skjedd på alle disse årene som all den møkka har vært trykt opp i tryne på oss.

Lenke til kommentar

Hater selskaper som skal melke folk når noe er populært. Husker det var sånn når zelda kom ut på wii også. Spaceworld tok sånn 899 kr for det eller no. blir forbanna :O

 

Spaceworld tok faktisk 999,- for Zelda Twilight Princess når det ble lansert. Husker det stod i hylla dems i lang tid mens alle andre var utsolgt. Får vondt inni meg når jeg ser slike priser.

Lenke til kommentar

Tja, det er jo ikke småtterier som blir investert i utviklingen og man forespeiler jo en ganske lang periode på markedet. Jeg sitter jo igjen med inntrykket at konsollene har kommet på markedet noen år for sent, hvor de ytelsesmessig henger etter og hvor det ikke er lange tiden før man etterspør enda høyere oppløsning.

Da misforstår du målgruppen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...