Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte MW3 og BO 2. Før det var BO det siste beste COD spillet i serien for min del. Ghost hoppet jeg over, det virket veldig jalla.

 

AW gir i alle fall en god følelse så langt. Minner litt da jeg hentet BO på Spaceworld for mange år siden. Hadde ikke samme følelse når jeg først spilte MW3 og BO2. Det kan godt være kontrollen gjør spillet mer behagelig, men jeg elsket den gamle 360 kontrollen, så tviler litt også. Spillet flyter som sagt nydelig og spill motoren er presis. Opplever INGEN form for lagg eller noe feil i spillet så langt (spilt i 3 timer nå). Det skiller seg veldig fra de eldre COD spillene, men samtidig har man det som gjorde de spillene så gode. Jeg liker at det skjer litt og det gjør det også i AW. Jeg skal ikke komme med min mening om spillet helt sikkert enda siden jeg har spilt såpass lite, men jeg har en veldig god følelse. Spillet får også glimrende mottakelse rundt om på nettet. Folk gir virkelig AW en sjanse og det virker som også folk er veldig fornøyd for en gang skyld.

 

Jeg synes ikke spillet er likt de gamle, i alle fall ikke MW3 og BO2. AW virker mye bedre, både i skyting, opplevelse, flyt og gameplay. De to andre spillene var direkte dårlig og kjedelig i lengden. Altfor OP våpen osv. Tror ukene frem mot GTA V går fort med AW i alle fall.

 

(Ble veldig mye forkortelser her nå ser jeg.)

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg beholder spillet er pga Split screen da jeg må ha noe å spille med venner.

 

Det betyr ikke spillet er dårlig! Men heller at det er så likt de gamle sett bort ifra nye våpen

Syntes det blir litt dumt å si at det er så likt bortsett fra nye våpen.

 

Dette er vel den største endring CoD har gjort siden Modern Warfare. Du blir ikke drept av random claymors, og spillet er blitt mer taktisk hvis man er flink å holde seg mobil.

 

De andre CoD spilla har vært samme greia bare setting satt i 2 verdenskrig eller modern, og noen nye multiplayer modes hvert år. Med AW så syntes jeg det fundamentale har endret seg helt. Så forstår ikke hvorfor dette er det som kopierer mest. men men

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får kjøpt denne koblingen mellom mobilen og kontrollen?

Skal kjøpe Xperia Z3 og PS4. Skal koble telefonen til PS4-kontrollen. Følger denne ekstra duppeditten med PS4 eller må man kjøpe den for seg selv? Isåfall.. hvor finner jeg den?

 

 

03.09-1280x640-Sony-Xperia-Z3-Smartphone

Kan få kjøp fra her; https://prisguiden.no/produkt/sony-gcm10-219118

 

Teknofil.no har også skreve en artikkel om dettan

 

http://www.teknofil.no/artikler/spill-ps4-pa-sony-mobilen-din/165173

Lenke til kommentar

Funker på min Nexus 5. Eneste er jeg ikke får brukt DS4 enda, men gutta på XDA jobber hardt med saken.

ds4 funker fint hos meg på galaxy s4.

 

eller, har ds4 er bare koblet til ps4en min, men funker jo fjell når jeg spiller på s4'en forde om. Er ingen lag.

 

Når du svarte på om det funker, du mente da den ds4 addon saken som festet på mobilen ikke sant?

Lenke til kommentar

Hvor blir det av The Wolf Among Us? skulle bli sluppet i dag, men finner ingenting på PlayStation Store =/

 

The Wolf Among Us: A Telltale Games Series will ALSO be arriving in stores for Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3, and PS Vita on November 4th in North America, and November 7th in Europe!

 

Står litt nede på siden http://www.telltalegames.com/blog/categories/blog

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...