Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Funker på min Nexus 5. Eneste er jeg ikke får brukt DS4 enda, men gutta på XDA jobber hardt med saken.

ds4 funker fint hos meg på galaxy s4.

 

eller, har ds4 er bare koblet til ps4en min, men funker jo fjell når jeg spiller på s4'en forde om. Er ingen lag.

 

Når du svarte på om det funker, du mente da den ds4 addon saken som festet på mobilen ikke sant?

Mente at jeg fikk koblet til appen. Poenget med remote play forsvinner om du må bruke ds4 gjennom ps4. Da bruker jeg like så godt TVen...

Lenke til kommentar

Svarte, så akkurat at tilbudet til elkjøp på AW var bare for day zero edition eller noe. 649 for den vanlige utgaven.... Fy faan for en pris.

 

Da legger du ut en Facebook melding på siden deres med denne linken. Og ber dem skjerpe seg... :)

https://prisguiden.no/produkt/call-of-duty-advanced-warfare-208251

 

EDIT: Komplett har gratis frakt på spill tror jeg..

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Nei, jeg husker jeg ikke betalte 1 kr for å spille zombies på BO. Nå må jeg ut med 499,- om jeg ønsker det på PS4. Det er latterlig.

 

Dvs. at spillet dør ut når første DLC kommer siden folk kommer til å kjøpe og det blir mindre matcher osv.

http://www.technewsworld.com/story/Call-of-Duty-Advanced-Warfare---You-Wont-Need-a-Season-Pass-to-Fight-Zombies-81291.html

Trenger ikke å være reelt, men en kan håpe.

Lenke til kommentar

 

 

Funker på min Nexus 5. Eneste er jeg ikke får brukt DS4 enda, men gutta på XDA jobber hardt med saken.

ds4 funker fint hos meg på galaxy s4.

 

eller, har ds4 er bare koblet til ps4en min, men funker jo fjell når jeg spiller på s4'en forde om. Er ingen lag.

 

Når du svarte på om det funker, du mente da den ds4 addon saken som festet på mobilen ikke sant?

 

Mente at jeg fikk koblet til appen. Poenget med remote play forsvinner om du må bruke ds4 gjennom ps4. Da bruker jeg like så godt TVen...

 

Var ikke det jeg spurte om dog. Men samma, mente det ds4 tilbehøret til z3.

 

Jeg kan bruke kontrolleren ganske langt unna PS4, men det har ren sikt. Så kanskje derfor. Sitter selvfølgelig ikke forran TVen å spiller

Lenke til kommentar

 

Svarte, så akkurat at tilbudet til elkjøp på AW var bare for day zero edition eller noe. 649 for den vanlige utgaven.... Fy faan for en pris.

Da legger du ut en Facebook melding på siden deres med denne linken. Og ber dem skjerpe seg... :)

https://prisguiden.no/produkt/call-of-duty-advanced-warfare-208251

 

EDIT: Komplett har gratis frakt på spill tror jeg..

 

Værste er at spillet kosta 549 når jeg var innom siden deres på morran i dag.

 

Hater selskaper som skal melke folk når noe er populært. Husker det var sånn når zelda kom ut på wii også. Spaceworld tok sånn 899 kr for det eller no. blir forbanna :O

 

Expert har spillet til 499, vet ikke hva elkjøp driver med

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...