Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

COD var vel nettopp kjent for god grafikk og flyt i sin glanstid. Og nå er det vel en ny motor også (?) og enda så ser det så-som så ut altså.

 

Men det er vel fortsatt offer for at det også må kjøre på de gamle konsollene, og det er så jævlig synd at det atter en gang er tilfellet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

COD var vel nettopp kjent for god grafikk og flyt i sin glanstid. Og nå er det vel en ny motor også (?) og enda så ser det så-som så ut altså.

 

Men det er vel fortsatt offer for at det også må kjøre på de gamle konsollene, og det er så jævlig synd at det atter en gang er tilfellet.

Sledgehammer har ikke laget spillet til xbox 360 og og ps3, de har bare laget til ps4, xbox one og, så er det et annet selskap som har portert over til forrige generasjon.

 

Kanskje bare meg men har aldri forbundet CoD med god grafikk på mange mange år.

 

Sammenlignet med andre spill Battlefield serien/bad company etc etc. Men CoD har alltid prioritert 60fps som jeg syntes er et must i fps. Vet jeg er en av få dog som prioterer stabil 60fps og litt dårligere grafikk sammenlignet med god grafikk og 30 fps.

 

Syntes også folk bør teste spillet før de sier grafikken er så som så.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Det ser rimelig dårlig ut må jeg si for å være nextgen. Det virker også ganske tregt, og i pvp tåler folk mye. Likte hardcore bedre.

 

Bilder jeg har sett av CoD:AW ser da virkelig ikke så dårlig ut, men ødelegges mye av dårlig lyssetting og effekter. Hadde det vært bedre hadde vi hatt et ganske så pent spill. Det er forresten PC-versjonen jeg har sett bilder av, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...