Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker fjell med norsk visa.

 

Har er siste orderen jeg la inn. Skjønner ikke helt hva du mener. Har lagt inn usa adresse, får du gratis fra borderlinx, jetcarrier etc. Så er det bare å kjøpe i vei.


Item(s) Subtotal: $49.99 Shipping & Handling: $0.00 ----- Total before tax: $49.99 Estimated tax to be collected: $0.00 ----- Grand Total: $49.99 See tax and seller information

 

Payment Method:
Visa | Last digits: 3497

Billing address

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke igjennom! Jeg den bare snurrer og etterpå har amazon kansellert ordren min! Hva gjør jeg feil? Jeg har tatt inn borderlinx adresse og alt.

 

 

Får denne feilmeldingen: Sorry, processing of this order is taking longer than expected

• This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour
• Please do not re-order this item
• Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address

• For more information, contact us

 

Sist jeg ventet. Stengte de kontoen.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ha en US dns på pcen din, lag en US paypal konto, legg til visakortet ditt, juks til med addresse og zip.

 

Legg til info til paypal på ps4

(Jeg har US psn konto)

Add funds til wallet, kjøp spill.

Lenke til kommentar

Ha en US dns på pcen din, lag en US paypal konto, legg til visakortet ditt, juks til med addresse og zip.

 

Legg til info til paypal på ps4

(Jeg har US psn konto)

Add funds til wallet, kjøp spill.

Hva mener du med å ha en US DNS på pcen din? Jeg forstår hva det betyr. Jeg har laget en US paypal account før. Men burde ikke ps4 ha en us dns istedenfor pcen? Hvorfor trenger jeg det på pcen? Tusen takk for svar! :)

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Jo du må ha det på ps4 også, det er bare det at paypal og psn.com har en lei tildens å redirecte til din lokasjon

Takk, men jeg har allerede laget en US paypal. Trenger jeg fremdeles US DNS på pcen? Eller trenger jeg kun på ps4?

 

Edit: Oja, legger du inn pengene på psn.com istendenfor på playstation 4? Kan jeg legge inn penger med paypal på ps4 eller må det være på psn.com?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Bare på ps4, mulig du også må ha en US psn konto, vet ikke. Også mener jeg at jeg fiksa paypal info på psn.com profilen

 

Du kan legge inn penger via konsollen også, du får opp om hva du vil gjøre når du kjøper

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke igjennom! Jeg den bare snurrer og etterpå har amazon kansellert ordren min! Hva gjør jeg feil? Jeg har tatt inn borderlinx adresse og alt.

 

 

Får denne feilmeldingen: Sorry, processing of this order is taking longer than expected

• This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour
• Please do not re-order this item
• Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address

• For more information, contact us

 

Sist jeg ventet. Stengte de kontoen.

Aner ikke hvorfor det skjer.

 

Har det samme selv. Jeg bruker borderlinx adresse og mitt norske visa. Du sa du brukte et annet kort, står det på et annet navn. Har du prøvd med ditt eget kort?

Lenke til kommentar

YES! Der funket det! Brukte amerikansk DNS på ps4 og US paypal med norsk bankort. Brukte Linden, New Jersey for 0 tax. Endelig,

 

 

Edit: Som jeg husker så skulle man laste ned spillet på den amerikanske Us brukeren. Og etterpå starte spillet på den norske?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Dere gjør dette veldig komplisert, hvorfor skal man plutselig trenge dns til å bruke paypal med us psn.

Det er bare for å havne på US delen av psn og paypal. Om man må ha det på konsollen vet jeg ikke, men jeg har det uansett så alt fungerer som jeg er i US, har dette på xbone og Mac også
Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke igjennom! Jeg den bare snurrer og etterpå har amazon kansellert ordren min! Hva gjør jeg feil? Jeg har tatt inn borderlinx adresse og alt.

 

 

Får denne feilmeldingen: Sorry, processing of this order is taking longer than expected

This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour

Please do not re-order this item

Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address

For more information, [/size]contact us

 

Sist jeg ventet. Stengte de kontoen.

 

Det der er helt normalt første ordren. Ro deg ned, blir helt stresset av å lese nedover. Jeg fikk den der, ventet og så dukket koden opp inne på kontoen etter en time eller noe. Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Jeg kommer meg ikke igjennom! Jeg den bare snurrer og etterpå har amazon kansellert ordren min! Hva gjør jeg feil? Jeg har tatt inn borderlinx adresse og alt.

 

 

Får denne feilmeldingen: Sorry, processing of this order is taking longer than expected

• This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour

• Please do not re-order this item

• Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address

• For more information, [/size]contact us

 

Sist jeg ventet. Stengte de kontoen.

Det der er helt normalt første ordren. Ro det ned!

 

Amazon er jo dårlig løsning om Paypal fungerer utmerket. Mye raskere. Jeg ventet en stund og plutselig stengte de brukeren sist jeg gjorde dette.

Lenke til kommentar

YES! Der funket det! Brukte amerikansk DNS på ps4 og US paypal med norsk bankort. Brukte Linden, New Jersey for 0 tax. Endelig,

 

 

Edit: Som jeg husker så skulle man laste ned spillet på den amerikanske Us brukeren. Og etterpå starte spillet på den norske?

Har du DNS alltid på? Du kan oppleve en del lag da i spill. Ta internett test på ps4, og se hva du får av mbit. Greit å skru av når du skal spille på den norske brukeren.

 

Det er ikke så viktig det med nedlastning etc. Du laster ned med den amerikanske, og spiller på den norske. Hvis et spill kommer ut i USA før her i Norge, så er det viktig også at du starter spillet første gangen på USA brukeren, eller så blir du låst ute fra den norske. litt vanskelig å forklare men du fatter sikkert.

 

edit; og sånn som mala sier, bruker du paypalen til andre ting, ville jeg forsiktig med å bruke den med DNS, de deaktiverer kontoer støtt og stadig som bruker DNS, og handler fra forskjellige ip adresser med korte mellomrom (som vil skje hvis du bruker DNS)

 

edit2; greit å lage en egen tråd om dette uansett, hvis du trenger mer hjelp. har vært 2 sider nå med paypal og psn.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...