Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.computerandvideogames.com/480544/call-of-duty-advanced-warfare-reportedly-blocks-ps4-share-play/

 

Den share play greia blir rimelig "ødelagt" om utviklere kan velge om de ønsker å ta i bruk den. Blir fort bare indie-folk som ønsker det da.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor COD AW ikke har muligheten. Ville det ikke vært bedre om folk faktisk prøver spillet av en kompis også ser om de liker det? Det sier seg selv at Share Play aldri vil kunne erstatte det å ha spillet hos seg selv, men det kunne gjort at folk som er skeptiske kjøper det for å bli med å game. Litt idiotisk mener nå jeg.

Lenke til kommentar

æsj, har gjort det siste missionet i cod nå 3 ganger på veteran, men står fortsatt bare at jeg har gjort det i regular. bugs all around. bleh

 

edit; en restart så poppa den :)

 

men ja si ifra hvis noen vil gjøre coop survival i helga. litt lei av å spille med folk som bare løper i hver sin retning, litt greit å holde sammen i sånne moduser :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hva synes dere om AW så langt? Er det bra? Jeg har spilt AW single player og ble mektig imponert over grafikk og gameplay på pc. Men er det verdt å kjøpe det? Er multiplayer bra?

Det er meget frustrerende til tider, men EXO drakta gjør det til en dans på roser, bokstavelig, det ser ut som om du danser når du glir skrått bakk og til siden bak noe. Lagg er tydeligvis noe flere har lagt merke til, og det er vanskelig å holde på en posisjon når fienden kan komme fra hvilken som helst vinkel. Men den drakta byr på nye taktiske muligheter, så verdt å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...