Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Kanskje de vil kjøre sitt eget årlige show, i fred og alene for å få rettet all fokus mot seg selv. Eller noe slikt.

Mulig de satser store på PSX, som ble kansellert i år. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bli spennende å se hva dem skal gjøre i 2019. Blir vel noe ala Nintendo Direct kanskje? En video med en offisiell annonsering av PlayStation 5 og med lansering i 2020. Samt noen klipp av spill under utvikling på den og hva en kan forvente. Så tenker jeg hype maskineriet kommer til å tøffe ivei like mye som om dem hadde et tradisjonelt E3 show.

Lenke til kommentar

Sony skulle ha mer enn nok de kan vise frem på E3 i 2019. Tviler på at mangel på materiale er problemet.

 

For min del er det det samme så lenge jeg får trailerne på Youtube, men at Playstation forlater E3 vil trekke ned betydningen til hele arrangementet. Jeg er sikker på at det er mange der ute som kun eier en PS4.

Lenke til kommentar

Uttalelse fra Sony:

"Now that we have Spider-Man out the door, we're looking down into 2019 to games like Dreams and Days Gone. But we wouldn't have enough to bring people all together in some location in North America to have that event. We don't want to set expectations really high and then not deliver on it. It was a hard decision, but we have determined that this year we will not hold PlayStation Experience."

Lenke til kommentar

Bedre att de dropper E3 om de ikke har noe særlig å vise enn at de kjører et meningsløst show med en filmreel av indie spill og spill som ikke kommer ut på flere år. Da for de heller samle opp litt og kjøre ett heidundrandes show i 2020 med spill og ny konsoll linet opp.

Det er nok trolig det de gjør. Sony har fått mange kommentarer på at de for det meste har vist spill vi har fått annonsert tidligere, noe de vil prøve å unngå at får så mye fokus igjen. I tillegg var Sony selv ganske skuffet over showet på årets E3, spesielt at det ble veldig dyrt å arrangere.

 

Er ganske sikker på at det meste de jobber med, og som ikke allerede har blitt vist frem, er spill for neste generasjon. Og den ønsker de selvfølgelig ikke å snakke om før de har vist frem konsollen.

 

At de kanskje kommer men en egen liten "direct", for å vise frem det som kommer før PS5, og samtidig unngå hype-toget E3, det er ikke utenkelig.

 

Death Stranding, Last of Us 2 og Ghost of Tsushima blir nok next-gen eller i alle fall cross-gen spill.

Lenke til kommentar

Death Stranding.. Er det bare jeg som er totalt uinteressert i det spillet? Ikke meningen å være negativ, men jeg sliter litt med å forstå hypen.

Det at det virker så merkelig er del av appellen, men det er klart at for noen blir det bare negativt. For mange er det å prøve å forstå seg på noe kryptisk spennende i seg selv. Det er litt derfor enkelte elsker historiefortellingen i Dark Souls, mens andre bare sier "hæ, er det en historie?"

 

Det, og en tiltro til Kojima. Igjen, delte meninger, men personlig har jeg spilt samtlige MGS flere ganger, og er definitivt spent på Death Stranding.

Lenke til kommentar

Hva er med i deluxe edit? Jeg like å spille gjennom spill, få platinum trophy på dem og så selge dem på finn. Fikk gow til 349 hos netonnet nesten på release. Spilte gjennom story, plattet det, var fornøyd, solgte det for 300 kr. Altså 50.- for 20-30 timers underholdning. Det er sabla god value for money imo. Får garantert solgt det ganske kjapt på finn til 200 vil jeg tro.

Endret av Neonex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...