Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget er at "det du kan leve med" her ikke er en tilstand som kommer til å vare - med mindre du kan leve med å sitte med en gammel sitron, mens du kunne fått en ny vare med litt pågang. Du trenger ikke involvere forbrukerrådet for å få rett her - så lang tid som det har tatt, vil jeg tro de fleste butikkmedarbeiderne er helt enige i at det får holde. Bare kom på dagtid så det er mulig å snakke med noen som faktisk tør å hjelpe deg.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier noe, sparer egentlig masse tid på det. Kommer nok ikke til å spille mye annet på en stund.

Sparer sinnsykt med tid. Min hadde ikke huket av "keep applications suspended", så jeg har hele tiden trodd at rest mode på PS4 var en vits kontra på Switch. Langt fra like rask som Switch fortsatt, men fra jeg trykker på PS-knappen til jeg sitter på hesteryggen tar nå en brøkdel av tiden det tok tidligere.

Lenke til kommentar

Lønner seg som regel å slå konsollen helt av i ny og ne så en ikke lar minnelekasjer og annet snacks få bygge seg opp nok til å lage trøbbel.

 

Suspend to RAM har jo eksistert til PC lenge, men det er jo fint at det fungerer så bra på PS4 også nå.

Det er jo litt mer teknisk avansert på PS4 p.g.a ARM-utilityprosessor som ligger i bakrunnen og håndterer downloads og videoencoding etc.

Kjekk funksjon uansett. Bruker den rett som det er, men pleier ikke å la PS4 stå så mye i standby med mindre den laster ned eller fryser ned et spill.

 

Lar du PS4 stå i standby i et år trekker den minimum 86 kilowatt-timer gitt at 10 watt-målingen stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har så mye brannvarslere i huset her at en kan ikke slippe en fis uten at det begynner å ule  :wee:  Har alt for mye greier til at jeg skal drive å slå av ting ved å kutte strøm tilførselen helt. Mye er avhengig av å være i standby for diverse funksjonalitet til å virke også..

 

Har en haug med brannvarslere selv  :D

 

Å slå av strøm til alt i huset blir vanskelig, men jo flere dingser uten strøm jo bedre. Finnes jo utstyr å bruke som gjør dette veldig enkelt. Fjernstyrte brytere eller annet.

Lenke til kommentar

Har en haug med brannvarslere selv  :D

 

Å slå av strøm til alt i huset blir vanskelig, men jo flere dingser uten strøm jo bedre. Finnes jo utstyr å bruke som gjør dette veldig enkelt. Fjernstyrte brytere eller annet.

 

Ja det er sant. Når du never det så kunne det kanskje vært en tanke å skaffe en par slike som jeg kan styre via telefonen... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...