Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når slikt skjer bør du sjekke serverstatus til Sony. Da hadde du sett at Sosiale Tjenester hadde problemer.

 

Edit: https://status.playstation.com/no-NO/

 

Det var jo selvsagt det første jeg gjorde. ;)

 

Ringte support nå, dette er visstnok noe problemer som henger igjen for et fåtall etter problemene som var på tirsdag. De valgte derfor å friskmelde på status-siden så det ikke blir misvisende for de som det funker hos. Men er altså enkelte som fortsatt opplever problemer med den sosiale plattformen frem til problemet blir fiksa. Kort og godt så er de klar over problemet og jobber med å fikse det.

Lenke til kommentar

http://www.trustedreviews.com/news/ps5-release-date-price-games-news-rumours-specs-2993694

 

Could Sony be prepping its own next-generation hardware in the form of the PS5?

Two leading analysts believe this is certainly the case. Macquarie Capital Securities analyst Damian Thong predicts Sony will launch the PlayStation 5 in 2018.

Thong claims (via Wall Street Journal) that Sony will release its next-gen PlayStation in the second half of the year.

Normally these sort of rumours are ignored, especially with such little noise coming from Sony. However, Thong correctly predicted the PS4 Slim and PS4 Pro. It’s worth taking his words into consideration.

 

 

Selv tror jeg på en 2019 lansering men kanskje litt mer håndfaste nyheter kommer andre halvår 2018.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

http://www.trustedreviews.com/news/ps5-release-date-price-games-news-rumours-specs-2993694

 

Could Sony be prepping its own next-generation hardware in the form of the PS5?

Two leading analysts believe this is certainly the case. Macquarie Capital Securities analyst Damian Thong predicts Sony will launch the PlayStation 5 in 2018.

Thong claims (via Wall Street Journal) that Sony will release its next-gen PlayStation in the second half of the year.

Normally these sort of rumours are ignored, especially with such little noise coming from Sony. However, Thong correctly predicted the PS4 Slim and PS4 Pro. It’s worth taking his words into consideration.

 

Selv tror jeg på en 2019 lansering men kanskje litt mer håndfaste nyheter kommer andre halvår 2018.

I år vil vi få GDDR6, Zen+, men ikke Navi visnok. Vega er ikke akkurat kjent for fantastisk ytelse til strømforbruk eller transistor forhold (tvert imot) og 12nm er ikke en så stor krymping. Jeg vil tippe sent 2019 eller første halvår 2020 for PS5.

 

4C/8T Zen2 (kaaanskje 8 kjerner), 24-32GB 6-900GB/s GDDR6 og 12-15TFlops Navi GPU.. burde kunne produsere noen pene pixler.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

2018 virker hvertfall alt for tidlig av mange årsaker og ikke minst Pro. Men siden guruene som tipper det ofte har rett blir det spennende å se om det kommer mer "konkrete" rykter i 2H 2018 og kanskje blir vist noe på E3 2019 med lansering julen 2019. Magefølelsen min sier også fysisk lansering i 2020 med mulig papirlansering i 2019, hovedsaklig pga. Pro.

 

Jeg blir veldig overrasket om vi får se noe på E3 2018. Om vi får høre noe fra Sony i 2018 så er det mer sannsynlig med TGS 2018 eller Sonys Paris Games Week, men tipper de ikke viser noe før 2019.

 

En PS5 med Ryzen2 virker sannsynlig. Og jeg håper som MistaPi at den ikke inneholder Vega.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...