Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg personlig så har det med spillet i seg selv å gjøre. Absolutt ingenting med "for vanskelig å gjøre". Det er vel kanskje det eneste som frister litt.

 

Jeg har sett litt gamleplay og reviews og sånn, men det er noe med de monstrene man skal sloss mot, våpnene som brukes, og litt sånn.. Litt vanskelig å konkretisere, men jeg bare "føler det ikke". 

 

 

 

 

EDIT: Det er det samme som med det Monster Hunter som folk snakker om nå.. Store monstre og store våpen, er ikke noe for meg. Jeg foretrekker mer "menneskelige" verdener. Witcher, Tomb Raider, Uncharted, Last of Us, Assassin's Creed.. Mye i spill jeg liker som er unaturlig og overdrevent også, men når det blir over-the-top med monstre og slikt, så er ikke det noe for meg. På den andre siden, så er jeg veldig glad i Zelda, Ratchet & Clank, LEGO og sånn også, men da blir det mer "tegneserie"-monstre, og det går helt fint.. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Det er kaos på internett hver gang PSN er nede. Noe som tilsier at de har forbedret seg kraftig siden PS3-dagene (hvor jeg nok var heldig og hadde lite problemer uansett.) PSN funker ganske stabilt, og Xbox Live har for meg vært nede mye mer på mindre spilletid, men det er vel igjen kun flaks.

 

Begge tjenestene er uansett alt for dårlige for pengene vi betaler. Hjelper igrunn ikke med de "gratis-spillene" vi får. Å betale for å spille på andre selskapers servere er en idioti av en annen verden.

Lenke til kommentar

Det er kaos på internett hver gang PSN er nede. Noe som tilsier at de har forbedret seg kraftig siden PS3-dagene (hvor jeg nok var heldig og hadde lite problemer uansett.) PSN funker ganske stabilt, og Xbox Live har for meg vært nede mye mer på mindre spilletid, men det er vel igjen kun flaks.

 

Begge tjenestene er uansett alt for dårlige for pengene vi betaler. Hjelper igrunn ikke med de "gratis-spillene" vi får. Å betale for å spille på andre selskapers servere er en idioti av en annen verden.

Helt enig! :) 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk reagerer så mye jeg... oppetiden er jo meget bra på både Xbox og PlayStation. Selvklart er det irriterende når det er nede og en vil spille. Men reaksjonene til overraskende mange er rimelig pubertalt..

PSN har vært nede omtrent 4 av 7 dager denne uken, og vi betaler nesten 500 kr i året. og du forstår ikke hvorfor folk reagerer? oooooookeeei.  

Endret av New77Era
  • Liker 2
Lenke til kommentar

PSN og Xbox Live er hovedgrunnen til at PC-spilling alltid vil være best når det kommer til multiplayer. Sykt at man må betale 500 lapper for en tjeneste som virker kun når den selv vil. På PC kan man når som helst sette seg ned og spille multiplayer uten å betale en krone ekstra for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Ok, så tre fire dager med PSN nede tilsvarer hva da? Åtte kroner. Bare å søke om refusjon..

Av en eller annen grunn har PSN funka fint hos meg hele uka, men noen av vennene mine sliter - også i kveld.

Og sånn er livet: bilen bryter plutselig sammen og må på verkstedet, kjøleskapet dauer og taklampa klikker. Reparer eller kjøp nytt.

Ingenting man betaler for i dag fungerer hundre prosent hele tiden, ei heller PSN. De som tror noe annet er sytende små drittunger som har fått et tøft møte med realiteten.

Sånn er voksenlivet barn..

Endret av H.A.M.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...