Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve gameplay mekanikkene er jo milevis bedre her, og det er faktisk gøy å farte rundt med kjøretøy og la seg avspore av sideoppdrag gang på gang. Selve historiedrevet er nok ikke på høyde med den opprinnelige trilogien dog, og man får heller ikke samme herlige forholde til mannskapet sitt. Men det var jo i løpet va 3 spill, her er det bare ett (og det forblir nok sånn).

Lenke til kommentar

Dt enkleste er å ta med deg PS4 og koble opp i det raske nettverket. Det meste har en HDMI inngang i dag så det burde være enkelt. Du trenger muligens en ekstra HDMI kabel for å forenkle til og frakobling, og husk å ta med kontroller om du ikke kan bruke noe annet som input for å sette nettverksinnstillinger og velge downloads om du ikke allerede har køet dem opp. 

 

Ellers er det beskrevet en mer komplisert metode som du kan bruke om de ikke har endret noe i PSN etter det ble skrevet;

 

http://pixelvulture.com/2015/11/download-ps4-games/

 

Takker. 

Tenkte det kanskje var lettest å ta med PS4 til raskt nettverk, ja. Takk for link til alternativ metode - skal se litt på det.

 

Det er dette som er kjipt med å bo grisgrendt til å bare ha 4g nett. Oppdateringsfiler på 20+ gb svir litt når månedskvota er 200gb... 

Lenke til kommentar

Appropo Andromeda så var jo dette ett spill som ble dømt opp og ned lenge før noen engang fikk sjansen å spille det, det hadde nærmest tapt før det ble lansert. Dette basert på feiltrinnet til et annet studio enn det som faktisk produserte andromeda (ME3 slutten). Ikke den beste starten for ett spill kan en si, når de og fant noe de virkelig kunne henge seg på som var ansiktsanimasjonenne var vel løpet kjørt. 2017 var tydeligvis året ansiktsanimasjoner bestemte om hvorvidt ett spill var bra eller ikke.

 

Hadde spillet hatt ett annet navn og det kom klarere frem at det var Montreal og ikke Bioware Edmonton som laget spillet er jeg 100% sikker på at det hadde blitt bedre motatt. Men det er meg da.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Noen som vil fortelle hvordan shadow of the colossus er på ps4 kontra ps2? Helst noen som er stor fan av spillet. Skal kjøpe det på mandag fordi jeg for en sjelden gang er blakk! Gleder meg helt sykt.

 

 

Er ikke mye annet å si enn at her har det gjort en helt vanvittig bra jobb, fra dypt inne i hjerterota rett og slett. 60fps om man har PS4 Pro, er så utrolig deilig! Blir hard i buksa av det visuelle, musikalske og den unike stemningen dette spillet gir, OG den er bevart i fra PS2 utgaven uten tvil! Og nå i mer enn 15-18 fps :D

 

 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...