Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krisebra spill! Kan ikke sammenlignes med de foregående titlene. Absolutt alt er bare så latterlig mye bedre og gjennomført!

Men det interessante er at den første setningen der var de flestes kommentar om de andre spillene også ;)

 

Ting var ikke bedre før altså. Uncharted 2 er jo faktisk rangert høyere enn 4-ern på metacritic.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Hva andre mener om de gamle spillene henger ikke jeg meg altfor mye opp i. Jeg syns ikke de er mye å skryte av lenger i hvertfall :) 60fps og 1080p er selvsagt deilig, men gjør ikke opp for resten. Men det er jo ingen hjemlighet etter all sytingen min rundt remaster utgavene :p Uncharted 2 føler jeg de fleste likte best, jeg syns det er veldig oppskrytt og foretrekker nr. 3 da.

 

Derfor gleder det meg så enormt at nr. 4 rævkjører de foregående titlene opp i dimensjon ukjent!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det ligger et software lag mellom porten og stikka, og denne softwaren er ikke åpen. Altså må alle som skal lage tilbehør ha lisens. Ikke sjans i havet at sony får ms-lisens eller motsatt. Det er derfor det er forskjellige fightsticks fpr konsollene også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er ikke "bare leketøy" når de koster tusenvis av kroner. Sånne arcade sticks koster fra 800-2000 kr. Klart de tjener på å ha forskjellige stikker da. PS/Xone kontrollere er jo også dyre.

 

Det finnes heller ingen eksterne leverandører som kan lage stikker som funker på begge konsollene, nettopp pga av denne softwaren som sjekker om det er riktig eller ikke. Og de kan ikke hacke det, for da er det ulovlig å selge.

 

Du har noen som modder arcade sticks til å funke på begge konsoller, men da inneholder den plugg til begge systemene og kan switche mellom pluggene med en bryter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...