Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle USB-ladere og USB-utganger har vel en spenning på 5 volt, men ladestrømmen kan variere fra 500mAh til 1000mAh, kanskje mer. Jeg bruker 1000mAh-lader til PS4-kontrollene mine og har ikke hatt noen åpenbare problemer, selv om kontrollene skal ha bare 800mAh. Kanskje påvirker det kapasiteten til batteriet over lengre tid.

Lenke til kommentar

Da jeg hadde en galaxy s2 og laderen der ble ødelagt, begynte jeg å lade mobilen med en lader beregnet for nettbrett (høyere mAh). Det resulterte i at dekselet på mobilen spratt av fordi batteriet begynte å blåse seg opp.

Skal ikke ha noe å si,og mest sannsynlig var noe defekt.

En USB-lader skal kunne levere 5V på 0,5A. Dersom begge enheter er godkjent for mer kan effekt økes. Qualcomm har QuickCharge der man kan lade med opptil 15W tror jeg det er, som er vesentlig mer enn standard 2,5W.

Men de effektene får man ikke benyttet før både lader og mobil er godkjent for det.

Lenke til kommentar

Etter som jeg har skjønt så er det USB3 som gir ut 5VDC 900 mA på ps4. Den ene laderen med micro usb jeg har gir ut 5VDC 1500 mA, den andre gir ut 5VDC 700mA. Så om jeg bruker den på 700mA så burde jeg være sikker.

 

Jeg prøvde en lading med den på 1500mA, og synest det gikk skummelt fort :) så kanskje best å være forsiktig.

 

Takk for alle tips.

Lenke til kommentar

Enig Reid. Er på chapter 12, og spillet overgår de tidligere spillene på absolutt alle måter.To ting er særlig viktige å trekke frem, for det første er skuespillet og historiefortellingen på et helt annet nivå enn før. Dette kunne lett vært en veldig bra TV-serie! For det andre er pacingen ekstremt bra, bedre enn de tidligere. Du rekker liksom ikke å bli lei av å skyte før du gjør noe helt annet, og når du trenger en pause får du det i form av en kickass cut-scene eller lignende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig og enig! MEN jeg tror jeg snart nærmer meg slutten nå..for i klassisk Uncharted stil dabber det kraftig (for min del) av når det nærmer seg over og ut . Nå er man plutselig tilbake i god gammel dritt Unhcharted slakt. Men takket være at det faktisk er artig å skyte i dette spillet så er det ikke så krise som før. Historien holder fortsatt koken da, den har aldri vert ett trekkplaster i det gamle spillene da jeg i grunn bare ønsker å få ending credits på skjermen ASAP.

 

Uncharted 4 ønsker jeg bare skal vare og vare...FOR ETT SPILL!!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er på kapittel 15 selv, akkurat sett overskriften. Det er et kjempespill, men det synes jeg alle har vært til nå. Det er ting som gjør dette noe bedre, detaljene. På karakterene, bevegelsene, skuespillet, gameplayet.. Det meste egentlig!

 

Det skal nok noe til å slå The Last of Us, det skjer nok ikke, men allikevel et særdeles godt spill så langt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...