Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

No shit??  :ohmy: 

 

Er ikke første og blir nok ikke siste. Fant forøvrig en rød kontroll i en skuff så..yay me.

Hjelper det noe å bli sint da, jeg blir fort sint selv, men jeg ødelegger ikke mine kontrollere for det da

 

Da er du ikke litt sint nok.

 

Jo blir veldig fort sint men jeg gidder ikke ødelegge mine kontrollere for det da, for en kontroller  koster ca 578,-kr da, jeg vaska her til jul da ødelagte jeg en jif vaskekost i sinne måtte kjøpe nye etter jul.

Lenke til kommentar

Er mange som har hatt det en stund, og AIen på fiendene skal være jævla bra, og ser mange som skriver at kontroll og gameplay er det beste de har vært borti noen gang. Og jeg husker fra betaen at kontrollen imponerte meg jævlig selv, så dette er some hype shit!

 

 

Herlig! AI var vel i grunn ikke til stede i de forrige spillene. Og med det mer åpne gameplayet i dette spillet, så høres det jo helt topp ut! Og jeg er enig i at kontrollene var latterlig mye bedre nå enn tidligere. Føltes veldig solid skrudd sammen hele greiene egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Når kommer det ny PS4 ? Vurdere sterkt å kjøpe nå en ps4 for Uncharted 4 multiplayer. Uncharted 2 mulitplayer var helt syre konge , beste på lenge.

Ryktene sier at det skal komme noe info om en ps4,5 på E3 om en snau måned. Så det kan være mulig med lansering samme dag, eller i nær fremtid, eller når PS VR kommer ut i høst/vinter

Lenke til kommentar

Vil egentlig ikke anbefalt en sånn switch. Det er bare å bruke en ekstra lang CAT5-kabel, coile den opp sånn at elektronene blir svimle av å gå rundt i loopen. Det gir akkurat samme effekten fordi dem vil gå videre dit dem skal når svimmelheten avtar :)

Så kan man jo bruke kabelen til noe nyttig senere også. Prøver du å selge en dedikert lag-switch senere blir du bare stemplet som cheater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...