Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde sikkert vært festlig med en slik figur, eller Nathan Drake for den saks skyld, men tipper samboeren hadde blitt rimelig oppgitt og pakket den demonstrativt ned i en pappeske og bært den ned i boden. 

Hadde uansett ikke betalt 1200kr for en plastfigur, uansett hvor "Collectors Edition" det var. Spillet er det samme uansett, og koster 500

Endret av newman221
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fornuftige partnere folk har. Greier som det der koster mye og kan ikke brukes til noe annet enn å samle støv. Før eller siden blir det pakket sammen og liggende i en eske et sted.

 

Kjøper aldri CE med mindre det er noe i den jeg faktisk kan bruke, som en guide, et soundtrack eller ekstra innhold til spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde sikkert vært festlig med en slik figur, eller Nathan Drake for den saks skyld, men tipper samboeren hadde blitt rimelig oppgitt og pakket den demonstrativt ned i en pappeske og bært den ned i boden.

Hadde uansett ikke betalt 1200kr for en plastfigur, uansett hvor "Collectors Edition" det var. Spillet er det samme uansett, og koster 500

Det løpet har jeg gitt opp for lenge siden. Er litt glad for det og. Hadde jeg kjøpt CE av alle spill opp gjennom årene så hadde jeg sitti i et hus fylt med de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En må velge ut godsakene med omhu. Selv er jeg veldig glad i å ha fysiske spill,konsoller og spesial/samle utgaver. Men en må ha plass til det selvfølgelig. Selv har jeg et område som jeg dedikerer til denne hobbyen og den ville jeg aldri ha vært foruten. Selv som godt voksen :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg sklidd mer og mer over i digitale utgaver. Mye fordi de er billigere og jeg slipper å styre med cover og fysiske disker for å bytte spill. På PC er jo alle fysiske spill med en kode til en eller annen tjeneste så der er det 100% digitalt for min del (mye fordi de nyeste spillene også går for rundt 250-350,- stykket)

Lenke til kommentar

Fornuftige partnere folk har. Greier som det der koster mye og kan ikke brukes til noe annet enn å samle støv. Før eller siden blir det pakket sammen og liggende i en eske et sted.

 

Kjøper aldri CE med mindre det er noe i den jeg faktisk kan bruke, som en guide, et soundtrack eller ekstra innhold til spillet.

snakk for deg selv..I likhet med LarZen har jeg ett dedikert spillerom,en mancave dær figurer,spill relaterte ting og tang står til pynt og tar seg godt ut I hylla..det skal ikke pakkes bort etter noen år :)
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Det løpet har jeg gitt opp for lenge siden. Er litt glad for det og. Hadde jeg kjøpt CE av alle spill opp gjennom årene så hadde jeg sitti i et hus fylt med de.

 

/me *ble plutselig fristet til å dele bilde av sitt hus fylt av CE "rot"* :p:ninja:

 

 

Jeg ga bort en hel haug med CE for litt siden. Alt fra Skyrim til Bioshock.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...