Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Nei ikke her, jeg bruker mobilen til Spotify da, er det på ps4 du mener da, jeg synes ikke Spotify er noe bra der er rett å slett ræva på ps4 da, er lyden jeg mener da :)

 

 

Ja er selve appen på PS4 jeg ikke får til å fungere. Men er vist et problem med den nå så er ikke alene om det.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan funker preorders på PSN? Forhåndsbestilte Uncharted 4 for lenge siden, og trodde egentlig det var betalt ...? Men i går fikk jeg mail om at ordren var kansellert fordi jeg ikke hadde penger på kortet mitt. (Som forsåvidt stemmer)

 

Er det sånn det funker? Tar de ikke betaling før noen dager før? Og kan jeg forhåndsbestille nå, eller risikerer jeg å ende opp med å betale dobbelt ...? Litt forvirra.

 

 

Egentlig litt irriterende at de ikke tar pengene med en gang. Det var en bursdagspresang fra dama opprinnelig. Tydeligvis har jeg brukt opp disse pengene uten å vite om det. Hmf.

 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Spotify app til min ps4 nå, men når jeg starter appen, så kommer det opp svart skjerm der det står Spotify. (virker som den står å laster) men det skjer ikke mer. står sann i laaang tid uten at det skjer noe... Noen som kan hjelpe meg? :)

Endret av Rbk89
Lenke til kommentar

 

 

Nei ikke her, jeg bruker mobilen til Spotify da, er det på ps4 du mener da, jeg synes ikke Spotify er noe bra der er rett å slett ræva på ps4 da, er lyden jeg mener da :)

 

Ja er selve appen på PS4 jeg ikke får til å fungere. Men er vist et problem med den nå så er ikke alene om det.. :p

 

Funker spotify hos deg nå, Larzen?

 

Jeg oppdaget dette selv nå, at jeg ikke kommer inn på appen. Så jeg kom hit for å se etter en løsning :p

Lenke til kommentar

Hvordan funker preorders på PSN? Forhåndsbestilte Uncharted 4 for lenge siden, og trodde egentlig det var betalt ...? Men i går fikk jeg mail om at ordren var kansellert fordi jeg ikke hadde penger på kortet mitt. (Som forsåvidt stemmer)

 

Er det sånn det funker? Tar de ikke betaling før noen dager før? Og kan jeg forhåndsbestille nå, eller risikerer jeg å ende opp med å betale dobbelt ...? Litt forvirra.

 

 

Egentlig litt irriterende at de ikke tar pengene med en gang. Det var en bursdagspresang fra dama opprinnelig. Tydeligvis har jeg brukt opp disse pengene uten å vite om det. Hmf.

Lurer på det samme selv. Har tenkt til å forhåndsbestille NMS, og siden det virker som om NMS er ganske casual så er digitalt ganske greit. Men er lite aktuelt hvis jeg må betale for det nå.
Lenke til kommentar

 

Hvordan funker preorders på PSN? Forhåndsbestilte Uncharted 4 for lenge siden, og trodde egentlig det var betalt ...? Men i går fikk jeg mail om at ordren var kansellert fordi jeg ikke hadde penger på kortet mitt. (Som forsåvidt stemmer)

 

Er det sånn det funker? Tar de ikke betaling før noen dager før? Og kan jeg forhåndsbestille nå, eller risikerer jeg å ende opp med å betale dobbelt ...? Litt forvirra.

 

 

Egentlig litt irriterende at de ikke tar pengene med en gang. Det var en bursdagspresang fra dama opprinnelig. Tydeligvis har jeg brukt opp disse pengene uten å vite om det. Hmf.

Lurer på det samme selv. Har tenkt til å forhåndsbestille NMS, og siden det virker som om NMS er ganske casual så er digitalt ganske greit. Men er lite aktuelt hvis jeg må betale for det nå.

 

dere er selv ansvarlige for å se til att det enten er dekning på psn kontoen eller på tilknytta kort, og er det ikke dekning så blir det kansellert og du må fysisk inn å kjøpe/forhåndsbestille på ny

 

og nei de kan ikke trekke deg dobbelt siden det allerede er kansellert pga. det ikke var dekning

 

Og beløpet blir trukket 2-4 dager før, dette står når man legger inn forhåndsbestillinga viss man bare gidder lese litt :tease:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Og beløpet blir trukket 2-4 dager før, dette står når man legger inn forhåndsbestillinga viss man bare gidder lese litt :tease:

Såklart gidder jeg ikke å lese noe før jeg forhåndsbestiller. Hva tar du meg for?  :tease:

 

Men takk for svar. Får vel legge inn en ny forhåndsbestilling da. Men skal ikke bruke dette systemet til å gi meg selv gaver med i fremtiden, veldig upraktisk til dette formålet.

Lenke til kommentar

Hvorfor drive å forhåndsbestille hele tiden? Hvorfor ikke heller vente til spillet er ferdig produsert før man kjøper?

Pleier normalt ikke gjøre det. Aldri faktisk. Men er såpass gira på Uncharted at jeg vil ha det klart på lanseringsdato, ferdig nedlastet. Med PSNs nedlastingshastigheter er da eneste håp å forhåndsbestille.

 

Dette er faktisk første gang jeg har forhåndsbestilt dette generasjonen. Og strengt tatt er spillet ferdigprodusert nå.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Spotify app til min ps4 nå, men når jeg starter appen, så kommer det opp svart skjerm der det står Spotify. (virker som den står å laster) men det skjer ikke mer. står sann i laaang tid uten at det skjer noe... Noen som kan hjelpe meg? :)

 

 

 

 

Nei ikke her, jeg bruker mobilen til Spotify da, er det på ps4 du mener da, jeg synes ikke Spotify er noe bra der er rett å slett ræva på ps4 da, er lyden jeg mener da :)

Ja er selve appen på PS4 jeg ikke får til å fungere. Men er vist et problem med den nå så er ikke alene om det.. :p

 

Funker spotify hos deg nå, Larzen?

 

Jeg oppdaget dette selv nå, at jeg ikke kommer inn på appen. Så jeg kom hit for å se etter en løsning :p

 

 

 

 

 

Funker spotify hos deg nå, Larzen?

 

Jeg oppdaget dette selv nå, at jeg ikke kommer inn på appen. Så jeg kom hit for å se etter en løsning :p

 

 

Nei dessverre. Skal sende litt info til Spotify nå å se om dem finner ut av noe.

 

Dere har dere byttet passord etter Spotify  ble hacket 

https://www.spotify.com/us/password-reset/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...