Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har opplevd problemer med cd-rommen på PS4? Min har begynt å ta inn platene veldig tregt, og ofte kommer det bare opp "Ukjent disk"  eller at sender disken ut igjen.

 

"Kan ikke starte programmet (CE-30005-8)" :dontgetit:

Endret av brrrm
Lenke til kommentar

Så ut som at Bytex vet dette. Jeg forventer ikke at akkurat han skal svare, men det var rart at ingen kunne svare. Jeg antar at flere av de som har vært innom tråden vet svaret på dette.

 

Har selv svart på veldig mye her på diskusjon.no, VG-forumet og andre steder, men når jeg selv spør om noe er det ikke så lett å få svar. Tror det ofte handler om at man ikke gidder.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg en gang har brydd meg om å melde meg inn i noe som helst community på PS4. Så jeg har ikke peiling.

 

Men det er jo rart med det, om du mener denne tråden er så råtten..så hvorfor stadig komme tilbake å spørre om ting du lett kunne googlet det frem til?

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har selv svart på veldig mye her på diskusjon.no, VG-forumet og andre steder, men når jeg selv spør om noe er det ikke så lett å få svar. Tror det ofte handler om at man ikke gidder.

Opphøye seg selv og så snakke om gidding? Når jeg fant svar på første treffet på et google-søk? Kan godt være noen ikke gadd å svare, men nå tok noen andre seg bryet med å google på dine vegne for så å gi deg et svar.

 

Råtten tråd eller ikke. Dine kommentarer og din holdning gjorde den hvertfall ikke mindre råtten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er helt på trynet. Vi snakker kanskje om leketøy, men her burde EU sette ned foten. Kunstig inkompatibilitet er svindel.

Produsentene må betale lisens for å lage ting til Xbox og Playstation. Å ha noe som er kompatibelt med begge koster dem mer, og de blir dermed mindre konkurransedyktig i markedet. En god del av kundene kjøper dette til en av konsollene, og for de fleste pakkes det bort etter en tid også. Hvorfor betale mer da ?

 

Det er ikke noe teknisk problem som du sier å gjøre ting kompatible. Det kan f.eks løses enkelt med en switch for Xbox/PS/PC.

 

Samme problemet var med gitarer etc til Rockband og Guitar Hero.

Lenke til kommentar

 

Har selv svart på veldig mye her på diskusjon.no, VG-forumet og andre steder, men når jeg selv spør om noe er det ikke så lett å få svar. Tror det ofte handler om at man ikke gidder.

Opphøye seg selv og så snakke om gidding? Når jeg fant svar på første treffet på et google-søk? Kan godt være noen ikke gadd å svare, men nå tok noen andre seg bryet med å google på dine vegne for så å gi deg et svar.

 

Råtten tråd eller ikke. Dine kommentarer og din holdning gjorde den hvertfall ikke mindre råtten.

 

 

Det var en lmgtfy-link.

 

Helt rett, jeg skriver ikke i en spesielt hyggelig tone når jeg gjentatte ganger må stille det samme spørsmålet.

Lenke til kommentar

Jeg vet at folk stort sett ikke gidder å svare meg her, så jeg har holdt meg unna denne tråden ganske lenge, men tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på å stille dette spørsmålet.

 

Har hatt konsollen siden release, og det er først denne uka jeg har blitt medlem av et community. Virker som en litt overflødig greie, i hvert fall for meg.

Lenke til kommentar

Jeg vet at folk stort sett ikke gidder å svare meg her. 

 

Selv så viste jeg svaret men har til vane å ikke svare da folk som klarer å ta ibruk dette forumet klarer også å gjøre et Google søk å få svaret opp iløpet av sekunder. Unntaket er om jeg antar at det er et barn som spør. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...