Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som har erfaring med strikkede slips fra The Knottery? Har hørt at de skal være gode i forhold til prisen, men alltid greit å høre om det er noen som har peiling.

 

Jeg kjøpte et par slips tidligere i vår på salg, og i forhold til prisen ($35 for begge inkl. frakt) er jeg meget fornøyd. Det eneste sammenligningsgrunnlaget jeg har er et strikket silkeslips fra Berg & Berg som kostet rundt €45 (fullpris). Det er en del tettere i konstruksjonen, og silken har en større glans, så man får vel det man betaler for.

Lenke til kommentar

Skal bruke en proxy for å få en klokke fra Orient hit til Norge. Vanlig prosedyre er jo at jeg får bostedsadresse, navn, ++ av proxy, så bestiller jeg i hans navn.

Hvis jeg betaler med kort, hva vil proxyen finne av kortinformasjon når han mottar pakken? Ligger jo en ordrebekreftelse eller lignende i pakken.

 

Er det trygt? Bruker vanligvis PayPal, men tar en del dager å få overført penger til konto.

Lenke til kommentar

Skal bruke en proxy for å få en klokke fra Orient hit til Norge. Vanlig prosedyre er jo at jeg får bostedsadresse, navn, ++ av proxy, så bestiller jeg i hans navn.

Hvis jeg betaler med kort, hva vil proxyen finne av kortinformasjon når han mottar pakken? Ligger jo en ordrebekreftelse eller lignende i pakken.

 

Er det trygt? Bruker vanligvis PayPal, men tar en del dager å få overført penger til konto.

Hvis jeg ikke kjente proxyen hadde jeg overført penger til han via paypal og bedt han om å bestille klokken for deg. Hvis du kjenner han godt fra før av hadde jeg bare bestilt den selv og sendt den til addressen hans, det gjør jeg nå med en proxy jeg kjenner. Men så har du gjort brukt han over 10 ganger tidligere da.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Godt spørsmål!

 

Personlig synes jeg Otomix tar kaka :)

 

 

199_Stars___stripes_1.jpgotomix-501-martial-arts-workout-pant-178x500.jpg193_Lightning_1.jpg32532_Otomix_Muscle_rag_1.jpg

l.jpg

 

 

 

Hva med de ekstremt stygge muscle-tightsene? Jeg skjønner at man ikke bryr seg om hvordan man ser ut når man trener, men hvorfor gjør folk det sport i å se mest mulig jævlig ut. Altså det holder ikke med grimaser liksom.

 

 

http://manligheter.se/2013/05/04/klassiska-traningsklader/

 

Her har de gått litt i dypet på klassiske treningsklær. Noe av de bedre postene i den bloggen. ikke at det sier så mye

 

Men, det kan da ikke være vanskelig å ta på seg en helt vanlig plain joggebukse og en normal t-skjorte.

Lenke til kommentar

Ulempen med å bestille den selv og sende den til proxyen, uten at du kjenner han, er at man ikke får klagd til PayPal hvis proxyen velger å beholde pakken. Men dette ikke et problem hvis du kjenner proxyen fra før av, og du vet at han ikke kommer til å svindle deg.

Lenke til kommentar

 

 

Hva med de ekstremt stygge muscle-tightsene? Jeg skjønner at man ikke bryr seg om hvordan man ser ut når man trener, men hvorfor gjør folk det sport i å se mest mulig jævlig ut. Altså det holder ikke med grimaser liksom.

 

 

http://manligheter.se/2013/05/04/klassiska-traningsklader/

 

Her har de gått litt i dypet på klassiske treningsklær. Noe av de bedre postene i den bloggen. ikke at det sier så mye

 

Men, det kan da ikke være vanskelig å ta på seg en helt vanlig plain joggebukse og en normal t-skjorte.

 

Synes joggebukse er upraktisk til trening. Shorts ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...