Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg jo helt enig i, derav min kommentar om at det må være en overenstemmelse mellom kosthold og trening! Etter å både ha jobbet på et treningsenter og vært medlem av flere vil jeg si at det er et betydelig flertall som må fokusere langt mer på teknikk, treningsoppsett og andre faktorer når det gjelder trening, før de kaster seg over kostholdet. Det er vel dette fkm mener også.

Lenke til kommentar

Det er jeg jo helt enig i, derav min kommentar om at det må være en overenstemmelse mellom kosthold og trening! Etter å både ha jobbet på et treningsenter og vært medlem av flere vil jeg si at det er et betydelig flertall som må fokusere langt mer på teknikk, treningsoppsett og andre faktorer når det gjelder trening, før de kaster seg over kostholdet. Det er vel dette fkm mener også.

men hvorfor har du inntrykk av at alle som snakker om gainz i denne tråden ikke har peiling på teknikk og treningsoppsett?

Lenke til kommentar

Hva synes dere om dette slipset? Det er 10 cm bredt, blir det for bredt?

qpJVpbV.jpg

Jeg tenker å bruke det sammen med en hvit skjorte, som jeg skal bestille fra Luxire, hvit PS i lin og dress som har dette stoffet, koksgrå med tynne, lyse striper:

FcOdcEO.jpg

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...