Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke helt om dette er riktig tråd for dette, men jeg prøver meg.

 

Jeg ser etter et par svarte Nike Free Run 3 i størrelse 47/48. Har vært i flere butikker, men ingen har større enn 45/46. Så jeg tenkte jeg skulle se meg rundt på nettet etter noen. Problemet er at jeg aldri har bestillt klær på nettet før, og veit ikke helt hvilke nettsteder jeg burde bruke. Har søkt litt rundt i google, men finner ingen sko i den størrelsen. I alle de norske nettbutikkene jeg har sjekket hadde de faktisk mindre utvalg enn i fysiske butikker. Kun størrelse 40-44. Dette finner jeg veldig merkelig.

 

Jeg har alltid strevd med å finne sko i min størrelse, men trudde kanskje det var lettere på nettet. Noen som kan hjelpe? Er som sagt helt grønn når det kommer til klær på nettet.

Lenke til kommentar

Ebay. Den samme selgeren har den også i størrelse 14.

 

Det er feil sko.

 

Har nå sittet å sett igjennom alle treff på ebay, men den eneste selgeren med min størrelse skulle ha $156. Tørr ikke tenke på hva det blir etter at den har gått igjennom tollen. Helt uaktuelt å bruke så mye på et par sko. De koster mye mindre her i norge, noe jeg finner rart.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

I mellom åtte og ni cm pleier jeg som regel å like.

 

Giggity.

 

Vurderer å oppgradere garderoben min og innkludere flere skjorter.

Helt fantastiske plagg, hvorfor begynte jeg ikke å gå i de før? Seriøst, inntil i fjor hadde jeg aldri hatt på meg en hverdagsskjorte.

Endret av Patrick123
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lol. Kjøpte en rød Filson 257 nettopp for USD 116. Fargen er kanskje litt drøy, men 116 for en 257 er så latterlig billig. Shippet til en kompis i USA som har noen andre ting han skal sende til meg uansett.

 

http://www.sierratra...&colorFamily=01

 

Med ekstra kode: SFBMM5413

Meh, ville ikke brukt en rød filson imo. Uansett synes jeg også at Filson 257 er for stor, holder meg til 256.

Lenke til kommentar

Dress til rundt 2000,- - 2500,-, er det mulig å oppdrive uten at dressen ser latterlig ut? Vet at kvaliteten ikke er så god til den prisen, men trenger noe kurant å bruke frem til jeg er ferdig utdannet og kanskje kjøpe heftig shit. Jeg bor i Fredrikstad, men ser for meg at jeg kanskje må reise til Oslo for å få tak noe ok. Det meste jeg har funnet her i byen er akkurat litt for dyrt, Dressmann eller stygt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...