Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Jack & Jones for første gang på 5-6 år, når i alle dager begynte de med "Premium" klær? Fant to slim fit skjorter, en i blå og en i hvit, begge med spread krage. Til min store overraskelse så satt begge som skudd, faktisk bedre enn det jeg har greid å få pressa ut av online MTM så langt. Var forsåvidt også på 70% avslag, litt over 200 kr samlet for begge.

 

Vet ikke hvordan kvaliteten er (sikkert ikke bra), men pytt.

Lenke til kommentar

^

En homofil "menswear" fashionista. Kjent for camo og for små dresser.

 

Lustrous Fine White ser bra ut, men er det bare min pc-skjerm eller ser det ut som om fargen er lyseblå? Har litt lyst på krage fra Finamore eller Borelli, men jeg vet ikke hvordan resultatet kommer til å bli.

 

På hjemmesiden står det at det tar to uker. Stemmer dette? Jeg skal hverken ha monogram eller kontrastermer, så det burde ikke ta så lang tid.

 

Jeg har som sagt en stoffprøve av lustrous fine white her. Hvis du ønsker en skjorte som er helt 100% hvit, gå for superfine white 200/2.

 

Lustrous er ikke "like hvit" men er helt klart hvit og ikke lyseblå.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Fikk orderen min fra Suitsupply i dag, bestillte flere ytterjakker og en vest i flere størrelser, men ingenting passet meg særlig bra. Suitsupply har gratis retur og du betaler ikke moms/toll så retur blir ihvertfall ikke noe problem. Kvaliteten på SS sine varer er veldig god til prisen, men problemet er størrelsene deres. Jeg sliter med å finne noe som passer meg bra.

 

F. eks denne jakken, bestilte den i XS og S, i small er den for trang rundt livet, men ermene er litt for lange, så kan ikke bestille medium, for da blir den alt for lang på ermene. Opplever at størrelsene deres er generelt uproposjonale.

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk orderen min fra Suitsupply i dag, bestillte flere ytterjakker og en vest i flere størrelser, men ingenting passet meg særlig bra. Suitsupply har gratis retur og du betaler ikke moms/toll så retur blir ihvertfall ikke noe problem. Kvaliteten på SS sine varer er veldig god til prisen, men problemet er størrelsene deres. Jeg sliter med å finne noe som passer meg bra.

 

F. eks denne jakken, bestilte den i XS og S, i small er den for trang rundt livet, men ermene er litt for lange, så kan ikke bestille medium, for da blir den alt for lang på ermene. Opplever at størrelsene deres er generelt uproposjonale.

 

Er det andre butikker som har gratis retur fra Norge?

Lenke til kommentar
Fikk orderen min fra Suitsupply i dag, bestillte flere ytterjakker og en vest i flere størrelser, men ingenting passet meg særlig bra. Suitsupply har gratis retur og du betaler ikke moms/toll så retur blir ihvertfall ikke noe problem. Kvaliteten på SS sine varer er veldig god til prisen, men problemet er størrelsene deres. Jeg sliter med å finne noe som passer meg bra. F. eks denne jakken, bestilte den i XS og S, i small er den for trang rundt livet, men ermene er litt for lange, så kan ikke bestille medium, for da blir den alt for lang på ermene. Opplever at størrelsene deres er generelt uproposjonale.

Hvordan var den i XS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...