Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Helt OK så lenge du følger reglene deres til punkt og prikke. Lar likevel være å fly med dem av prinsipp. Jeg liker ikke selskap som har "svindel" som forretningsidé, selv om det bare går ut over de som ikke passer seg eller de dumme. Også er det jo dette med arbeidsfohold og organisering og sånne gjesp-prinsipper og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på hva man betaler synes jeg det er helt greit. Ryanair er kjipt, men det er billig, noe som er en helt fair avtale. Selvfølgelig er det kjipt med sure ansatte, men i mine øyne er det 100 ganger verre hvis man opplever sure ansatte hos for eksempel SAS, hvir man faktisk betaler litt for billettene.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig betenkelig hvordan de behandler ansatte med tanke på sykeordnnger, lønn, arbeidstider osv. Det skal jeg overhodet ikke si noe på. Flyr vanligvis med Norwegian, aldri opplevd noe negativt med dem.

 

Flyr nesten utelukkende med Norwegian. Kanskje jeg bare velger kjipe reisemål? Har allerede en hel bunke med billetter liggende, Stavanger - Oslo - Kypros - Oslo - Stavanger - Manchester - Stavanger... :)

 

London er i alle fall aldri kjipt!

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

Flyr desidert mest innenlands, og da sjelden på egen regning, så velger da etter avgangstid (og pris). Hvis det er likt mellom SAS og Norwegian går jeg som oftest for SAS, så slipper jeg å ta stilling til om jeg skal ha bagasje eller ikke.

Nå som bonuspoeng blir innført igjen tror jeg SAS blir valgt mest, siden jeg allerede har poeng der.

Lenke til kommentar

En kompis som kjenner noen i Ryanair fortalte meg at det hender de kun fyller på akkurat nok drivstoff til å nå frem, slik at de må komme foran andre flyselskaper i køen når de egentlig skulle ha ventet i luftrommet på tur... :b

 

Gjør andre flyselskaper også.

Lenke til kommentar

Noen her som kan hjelpe meg med en liten minikrise? Er i Oslo nå og må kjøpe meg en mørkeblå trenchcoat/frakk pga at jeg glemte min egen hjemme og hadde planlagt å bruke den i bryllup i morgen. Har som sagt en fra før som er av merket Tiger, liker snittet på den så hvis noen vet om noe lignende men gjerne billigere så tips meg her om hvor jeg kan få tak i det nå. Gjerne i nærheten av Majorstuen.

Lenke til kommentar

Alle flyselskap har selvfølgelig en sikkerhetsfaktor når de beregner hvor mye drivstoff de skal ha, det sier seg selv. De får selvfølgelig ikke lov til å fly hvis de akkurat har nok. Hvor stor denne sikkerhetsfaktoren er kan vel variere innenfor hvert enkelt selskap, men jeg regner med at det finnes en minimumsverdi.

 

Noen her som kan hjelpe meg med en liten minikrise? Er i Oslo nå og må kjøpe meg en mørkeblå trenchcoat/frakk pga at jeg glemte min egen hjemme og hadde planlagt å bruke den i bryllup i morgen. Har som sagt en fra før som er av merket Tiger, liker snittet på den så hvis noen vet om noe lignende men gjerne billigere så tips meg her om hvor jeg kan få tak i det nå. Gjerne i nærheten av Majorstuen.

Zara?

Lenke til kommentar

Noen her som kan hjelpe meg med en liten minikrise? Er i Oslo nå og må kjøpe meg en mørkeblå trenchcoat/frakk pga at jeg glemte min egen hjemme og hadde planlagt å bruke den i bryllup i morgen. Har som sagt en fra før som er av merket Tiger, liker snittet på den så hvis noen vet om noe lignende men gjerne billigere så tips meg her om hvor jeg kan få tak i det nå. Gjerne i nærheten av Majorstuen.

 

Kanskje Zara?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...