Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte den av Filsonguy på SF, litt usikker på om jeg har noe muligheter til å reklamere til ham.

Jeg ville sendt han en PM å forklart situasjonen og spurt han hva du bør gjøre.

 

Kan ikke se for meg at det er veldig dyrt å få fikset "privat" heller, men det er jo litt kjipt når det tydeligvis ikke er din feil, men en dårlig produksjon.

Lenke til kommentar

Hadde en lignende situasjon for en tid tilbake. Problemet blir at det koster veldig mye å få sendt baggen til Seattle (som jo FIlson betaler) og veldig mye tid (som du "betaler").

Den beste løsningen ble derfor å få det fikset her hjemme, og så få refundert utlegget fra Filson (noe jeg endte opp med å ikke gidde bry meg om).

Men ja, ta kontakt med Filson

Lenke til kommentar

Det var kanskje ikke så dumt, nei. Orker nok ikke å få den sendt frem og tilbake til USA, men hvis Filson kan betale utlegget for reparasjon så hadde jo det vært helt strålende. Tenker jeg hører hva Filsonguy sier først, får jeg ikke noe hjelp av ham tar jeg kontakt med Filson. Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Tenker jeg gjør det og ser hva han sier.

 

Hvor kan jeg eventuelt få fikset den privat? Hos en skredder?

Jeg fikk fikset noen sømmer på en skinnbag engang hos en vietnamesisk skomaker i Asker - kostet under hundrelappen og tok han en halvtime. Sømmen var veldig mye bedre enn originalt og holder fort

Lenke til kommentar

Apropos hvite skjorter. Til dere som har kjøpt hvite skjorter fra Luxire, hvilke(t) stoff og krage valgte dere? Jeg trenger en hvit, formell skjorte til slutten av juni, og tenkte meg å bestille en penskjorte derfra. Noen tips? Kan ikke huske at noen har snakket om hvite skjorter fra Luxire i denne tråden.

 

Edit: og setter de ned verdien?

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Apropos hvite skjorter. Til dere som har kjøpt hvite skjorter fra Luxire, hvilke(t) stoff og krage valgte dere? Jeg trenger en hvit, formell skjorte til slutten av juni, og tenkte meg å bestille en penskjorte derfra. Noen tips? Kan ikke huske at noen har snakket om hvite skjorter fra Luxire i denne tråden.

 

Edit: og setter de ned verdien?

 

Jeg skrev litt om noen få stoffprøver i hvitt som jeg fikk her.

 

Jeg likte white twill godt, men tror egentlig lustrous fine white er trolig bedre egnet som penskjorte. Du kan vel kanskje også vurdere white poplin 2/120 (Alumo) eller 2/140 (Monti), men de har jeg ikke prøver av.

 

Krage: her ville jeg gjort litt research i SF-tråden, hvis du ønsker noe spesifikt. Hvis ikke kan du ta utgangspunkt i standard og gjøre noen modifikasjoner på dette. Har selv ikke bestilt en slik hvit penskjorte enda, men tipper det blir lustrous fine white.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

^

En homofil "menswear" fashionista. Kjent for camo og for små dresser.

Jeg skrev litt om noen få stoffprøver i hvitt som jeg fikk her.

 

Jeg likte white twill godt, men tror egentlig lustrous fine white er trolig bedre egnet som penskjorte. Du kan vel kanskje også vurdere white poplin 2/120 (Alumo) eller 2/140 (Monti), men de har jeg ikke prøver av.

 

Krage: her ville jeg gjort litt research i SF-tråden, hvis du ønsker noe spesifikt. Hvis ikke kan du ta utgangspunkt i standard og gjøre noen modifikasjoner på dette. Har selv ikke bestilt en slik hvit penskjorte enda, men tipper det blir lustrous fine white.

Lustrous Fine White ser bra ut, men er det bare min pc-skjerm eller ser det ut som om fargen er lyseblå? Har litt lyst på krage fra Finamore eller Borelli, men jeg vet ikke hvordan resultatet kommer til å bli.

 

På hjemmesiden står det at det tar to uker. Stemmer dette? Jeg skal hverken ha monogram eller kontrastermer, så det burde ikke ta så lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...