Gå til innhold

Datadeler som ønskes - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Ønsker skjermpanel til Acer Aspire One D257-N57DQkk.

Skjermstørrelsen er 10.1" og panelet er av typen B101AW06 V.1.

Det er for en jeg kjenner, maskinen er jo noen år gammel, og ikke akkurat noe råskinn.. men han kjøpte den ny, og mistet den i gulvet etter et par dager.. Etter det har den bare blitt liggende.

 

Tviler på at noen har dette, men verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er ute etter et mekanisk tastatur. Dette skal være et donortastatur til et annet mekanisk jeg har liggende, som skal lages hjemmelaget/custom tastatur av. Leter etter et med mulighet for å koble til via PS/2, og foretrekker helst Cherry/Kailh/Razer brytere på grunn av monteringen på kretskortet. Hvilken farge/type tast er ikke så viktig. Det siste kravet er at kretskortet er helt. Brudd i kabler, usb-porter, støvete, ødelagt, klissete,illeluktende og oppstripet plast er helt uviktig.

Endret av sevs
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ingen som tilfeldigvis har har oppgradert fra mini/micro-atx hovedkort med socket 1155 og har et liggende avsides?

 

Ønsker å bygge om i5 3570 stasjonær pcen min fra standard til mini/micro-atx, men socketen er for gammel til å få kjøpt ny. Har ikke bruk for oppgradering av cpu heller, så sitter her stuck med en altfor stor stasjonær iforhold til hva jeg ønsker.

Endret av Carew
Lenke til kommentar

Farmors pc knelte her om dagen, og det er hovedkortet som har tatt kvelden. Jeg har en i5 750 prosessor og et par minnebrikker, men mangler et hovedkort med 1156 sokkel. Alt av interesse (OEM, format, etc).

 

Jeg og min farmor befinner oss i Stavanger, jeg henter gjerne innen rimelig kjøreavstand.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat datadel, men verdt et forsøk alikevel :p
Ingen som tilfeldigvis har noen 63V kondensatorer? Helst så når 10000uF som mulig..
Fikk en forsterker til en aktiv subb, og jeg har bare sett kjapt på den, og eneste feilen jeg finner i farta er en kondensator som buler litt, og det sitter 2x 63V 10000uF kondensatorer ved siden av hverandre på ene kortet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...