Gå til innhold

Datadeler som ønskes - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Då har min kjære Iiyama Vision Master Pro 454 CRT begynt å ta kvelden, og det er omtrent umogleg å finne ein high-end CRT-skjerm i 2016. Dersom nokon har ein CRT dei vil kvitte seg med, så ver så snill å ta kontakt! Det hadde vore meir verd enn gull for meg!

Er helst ute etter ein monitor med desse spesifikasjonane, men avvik frå dette kan vere heilt akseptabelt. Dersom du er usikker på om du har ein skjerm som oppfyller desse krava, så må du ikkje nøle med å ta kontakt!

- 18" eller større (helst 20-22")
- Helst med horisontal oppfriskingsrate på 100KHz eller større
- Helst med lite misconvergence
- Gjerne kvit eller beige i fargen
- Gjerne flat
- Gjerne Trinitron- eller Diamondtron-billedrør
- Gjerne frå ein av produsentane: Sony, Mitsubishi, NEC, Hitachi, Iiyama, LaCie, Viewsonic, Nokia, HP, Dell, Eizo, Panasonic, Barco, IBM, SGI eller Sun.
- Gjerne i nærleiken av Sunnmøre
Som sagt, ikkje nøl med å ta kontakt! Skjermar i alle delar av landet kan vurderast!
Ta kontakt, seriøst!

Endret av sevs
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har veldig lyst på en i7 3770K, men er ikke villig til å betale flere tusen kroner for noe som ellers bare ligger i en skuff og samler støv. Er det noen som har en som ikke blir brukt og tenker det er bedre å få noen hundrelapper i hånda enn å ha en CPU som ikke brukes til noe, send meg en PM. :)

Lenke til kommentar

Ønsker et 19" rack skap, ca halv høyde+/-, maksimum rundt 130-135CM høyt.

Skal stå et par 4U servere der, de er ikke så veldig dype, + en svitsj, patchepanel og noen småting.

 

Slike store ting egner seg ikke for sending, men holder du til i Kristiansands-området, eller i agder generelt (Enten det er Arendal eller Flekkefjord) så kan jeg helt sikkert plukke opp :)

 

Veldig gjerne åpent rack uten vegger osv, men alt av interesse.

 

Illustrasjon, noe av denne høyden hadde vært fint:

big_4798991865294c7cdc3a98b9a35630e0c4ce

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Noen som kanskje sitter på en (eld)gammel Mist modulær strømforsyning de ikke trenger ?

Der også ATX-kabelen er modulær altså ?

 

Kan betale litt for dette(+ frakt).

Spiller ingen rolle om den virker eller ei, trenger egentlig kun kablene, og spesielt 20+4 pins ATX.

- Men sier antagelig ikke nei til en fungerende en også (modulær altså).

Må nok i såfall være 500 eller 600 watt modellen, som antagelig er de eneste som har 45Ampere på 5voltslinja (og 275w på 5v + 3,3v).  Retroprosjekt...

 

Mer info om modellen:

https://www.tek.no/artikler/seks_stoysvake_stromforsyninger/25879/8

 

 

Lenke til kommentar

Får man ikke kjøpt de kablene løst altså?

I wish....

 

Joda, var sikkert mulig for en sånn 10(?) år siden - da de fremdeles solgte pakker med Mist-ledninger.

 

Men klarer ikke å finne noen steder som selger slikt i dag, som passer på den 500w modellen.  

(den ATXkabelen har en egen sensorledning, se nest siste bildet i linken min, kontakthullet helt nederst til høyre for ATXen)

  

 

- Men tar jeg fullstendig feil her så mottas alle linker med takk !!! :)

  

Ser feks Corsair selger noen pakker med kabler, men av de foruminnlegg jeg har funnet virker det som at å forsøke disse på andre merker/modeller ville være risikabelt (om de i det hele tatt er kombatible/passer til hullene da). Er tydeligvis beregnet kun på spesifikke Corsairmodeller (?).

 

Men dersom noen har prøvd og testet noe slikt på en Mist 500watter, så si gjerne i fra...

 

.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Trenger en LGA 1155 CPU og/eller et LGA 1155 hovedkort. Jeg har en reklamasjonssak gående, og må visst vite med sikkerhet om det er CPU eller hovedkort som er ødelagt.. Helst noen som bor i Bergen og har slikt liggende under litt støv..

 

Edit:

Jeg trenger altså å låne en CPU/et hovedkort i LGA 1155 socket. "Det beste" hadde kanskje vært om noen hadde en fungerende rigg, som jeg kunne tatt med CPUen og testet i. Jeg mistenker at det er hovedkortet mitt som er gåent. 

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...