Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm hdmi kabelen har jeg helt glemt i farten når jeg kjøpte 4K TV. Har et par platbakker fulle i forskjellige lengder men er jo umulig å se hvilken som støtter hvilke standarder? Hva anbefales?

Sertifiserte high speed kabler som du vet klarer full 4K 4:4:4 :)

 

For mange som ikke merker de kan kun får 2:2:2 med billige kabler.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Er ekstremt spent på om min tidenes favoritt-spillserie Fallout vil bli ødelagt av "multiplayere" som kjeder seg - om det gis muligheten for å ødelegge for andre spillere.

 

Er veldig skeptisk og kommer ihvertfall IKKE til å forhåndsbestille dette spillet :)

 

Om så, er det jo akkurat det du må gjøre, komme deg inn før så mange andre som mulig, og spille det ferdig før andre begynner å kjede seg! :p

Lenke til kommentar

Det er fult mulig å ødelegge for andre ja. Men dem som gjør det vil få en bounty på hode og lyse opp på kartet for alle andre spillere. Og hvor belønningen skaleres ifra lv på spilleren og det vil bli trukket ifra pengene spilleren har klart å samle opp.. 

 

Og så går det heldigvis an å blokkere spillere en ikke vil møte igjen :)

Lenke til kommentar

Det er fult mulig å ødelegge for andre ja. Men dem som gjør det vil få en bounty på hode og lyse opp på kartet for alle andre spillere. Og hvor belønningen skaleres ifra lv på spilleren og det vil bli trukket ifra pengene spilleren har klart å samle opp.. 

 

Og så går det heldigvis an å blokkere spillere en ikke vil møte igjen :)

 

Jaa, er nok litt det jeg frykter :)

Spillet kommer i stor grad til å basere seg på å få så "høy bounty" på eget hode som mulig, noe som naturlig henger sammen med å jakte på andre spillere fremfor å "spille spillet".

 

Menmen...

 

Har riktignok full forståelse for at dette er gøy for andre - bare ikke min stil :)

Er nok en hardbarka Fallout 2/3/4 jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pga multiplayer kommer ikke jeg til å røre nye Fallout :(

Det er ikke litt interessant engang.

 

På flere måter er det synd, at neste Fallout skulle bli MP.

På en annen side synes jeg det er greit, siden det er så mange andre spill jeg ikke har rukket å spille enda, så slikt sett er jeg like glad :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Første gang på mange år jeg har blitt skuffet av en spill opplevelse, elsker denne karaktern og universet høyt, men Shadow of the tomb raider levde ikke opp denne gangen. Føler de fikk meg godt dratt inn i starten, åsså dabber det sakte, men sikkert ned. Du sitter der med en følelse på at du kanskje er halveis i spille, at nå skal det endelig begynne å skje ting, men så. Hvis du velger og snakke med denne karaktern kan du ikke fast travel eller gjøre andre ting før siste hoved oppdrag er fullført... Wtf ?

Spille leverer sterkt på secret tombsa, men hoved byen i dette spille iriterer meg grønt, forferdelige side quests og strande på denne plassen, egnet seg ikke fra det episke du hadde gjort tidligere. Ender på 7/10 denne gangen :

Lenke til kommentar

Nei hva faen! The Walking Dead studio Telltale Games hit with significant layoffs ahead of closure

 

"Telltale Games has laid off a significant number of staff with only 25 out of 250 remaining.

Earlier reports stated the studio had shut its doors, but a new report from The Verge states this is not the case just yet. A small number of employees remain at Telltale Games, but that won’t be the case for much longer.

Reports state once Telltale finishes up with the last episode of The Walking Dead Season: The Final Season, it will close it doors.

This means The Wolf Among Us 2 and Stranger Things will not be developed."

 

:cry:

 

UPDATE:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...