Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et godt inntrykk av spillet etter å ha spilt demoen :) Var rett og slett artig. Enig med enkelte sier om at om du har spilt det tredje så vil du kjenne deg igjen. Men det trenger ikke nødvendigvis være negativt. 

 

Ja jeg likte det her veldig. Masse fart og rett og slett gøy. Ekstremt pent i 4K modus og enda mer farts følelse om en går for performance modus.

 

Ser frem til Forza men er altfor mange spill denne høsten som har potensial til og bli veldig bra på både PC og Xbox. Her må titlene velges nøye ut, liker i utgangspunktet ikke og betale 600kr for spill, gjelder spesielt Singelplayer spill.

 

Da er det veldig kjekt med GamePass :) Hadde nok ikke kjøpt spillet på lenge om det ikke var for at jeg får det "gratis" i abonnementet. Og pga det så vil jeg nok spille det mye tidligere en planlagt. Satt tross alt med demoen i sikkert 3 timer igår...skulle bare ende inn å se litt.....  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Fikk et godt inntrykk av spillet etter å ha spilt demoen :) Var rett og slett artig. Enig med enkelte sier om at om du har spilt det tredje så vil du kjenne deg igjen. Men det trenger ikke nødvendigvis være negativt. 

Absolutt ikke negativt å holde på det som funker, men det ble litt platt og kjedelig for meg som har spilt 3ern en del. Men det ser ut som de har dratt nytte av noen av optimaliseringene de gjorde på 3ern på PC og det er bra - endelig!

 

Altså gidder ikke betale full pris for en ny FH tittel som i praksis ikke ser ut som en videreutvikling. Dette kunne jo nesten vært en expansion. "Seasons Expansion".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Herregud kjøring venstre side .... Neeeeei.

Pluss annoying britiske aksenter.

 

Dårligste Horizon i serien dette blir en stor pain in the ass og spille.

 

Nå var det venstre kjøring i FH3 og, det plaget meg ikke en døyt ettersom jeg ikke akkurat kjører lovlydig i det spillet. At de snakker britisk engelsk er for meg nærmest en pluss, blir litt top gear feeling av det, selv om noen av karakterene i demoen la det litt kjukt på. 

 

Som jeg har nevnt tidligere er jeg enormt skuffet over at det ble england og ikke japan, men tror nok likevel dette blir det beste Horizon så langt, eneste jeg er litt skeptisk på er seasons systemet, vet ikke om jeg er så gira på snøv og glatte veier en uke i strekk... 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...