Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg FC5 igår etter mye om og men i påvente av Red dead.

Endte selvfølgelig opp med deluxe-pakka til godt over 800kr :dribble:

Har riktignok ingenting imot å betale dyrt for mange koselige timer foran skjermen på kveldene.

 

Førsteinntrykk er meget godt, og det er digg å kjenne på suget etter å kunne fyre det opp igjen og starte utforskingen av spillet/verdenen.

Får vel vente til ettermiddagen :)

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om Xbox sin Play-Anywhere?

Sitter å vurderer at jeg skal selge Xbox One S konsollen og alle spillene mine da den desverre har støvet ned i det siste, har begynt å kjøpe spillene igjennom Microsoft Store i stedet + alle kommende spill jeg er interesert i kommer som Play-Anywhere.

 

Er det noe vits i å fortsatt beholde en Xbox One konsoll?

Lenke til kommentar

Elkjøp har satt ned prisen på Xbox One X ink Player Unknown Battlegrounds med 600kr denne helgen og ut neste uke. Bare å gjøre seg klart til Red Dead Redemption 2 som kommer snart nå.... :w00t:

 

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/XONEX1TBPUBG/xbox-one-x-1-tb-playerunknown-s-battlegrounds-bundle

Vurderer denne sterkt. Ser PUBG ikke er så dyrt i seg selv og hadde vel neppe kjøpt det utenom, men det virker allikevel som en greit priset bundle.

 

Noen grunn til å IKKE gå for denne nå?

Lenke til kommentar

Vurderer denne sterkt. Ser PUBG ikke er så dyrt i seg selv og hadde vel neppe kjøpt det utenom, men det virker allikevel som en greit priset bundle.

 

Noen grunn til å IKKE gå for denne nå?

Jepp. Snart jul og dumping av konsollpriser. Gamestop kjører forøvrig den pakka med pubg for 1999,- hvis du leverer inn en brukt xbox one.

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om Xbox sin Play-Anywhere?

Sitter å vurderer at jeg skal selge Xbox One S konsollen og alle spillene mine da den desverre har støvet ned i det siste, har begynt å kjøpe spillene igjennom Microsoft Store i stedet + alle kommende spill jeg er interesert i kommer som Play-Anywhere.

 

Er det noe vits i å fortsatt beholde en Xbox One konsoll?

 

Du skriver jo at den støver ned. At du ikke bruker den lengre da du får tilgang til spillene du vil spille via Microsoft Store. Lever konsollen og bytt den i en PS4 så du får spille dem eksklusive spillene?

 

 

Vurderer denne sterkt. Ser PUBG ikke er så dyrt i seg selv og hadde vel neppe kjøpt det utenom, men det virker allikevel som en greit priset bundle.

 

Noen grunn til å IKKE gå for denne nå?

 

Det er nok et forholdsvis stor mulighet til en noe lavere pris den 23 November pga Black Friday. I fjor så var den på tilbud til 3990kr. Er nok stor mulighet for det i år også. 

Lenke til kommentar

For min del hadde jeg aldri orket og spille på en vanlig Xbox konsoll, enten PC eller Xbox One X.

 

Men egentlig så er det nesten ikke noe vits med Xbox One X heller. Gamestream fra ditt skjermkort til din TV og det støtter HDR også nå. Så istedenfor å måtte lide med 30fps i 4K modus kan du nå dra til med 100fps på tv-skjermen med all funksjonalitet. 

Alt som er verdt å spille på Xbox One X er jo tilgjengelig via Windows Store så ...... :p

 

Så har man en gamer pc fra før av ser jeg ikke vitsen med Xbox One X.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Hvorfor spiller dere på tv og ikke monitor?

 

 

Blir litt som å spørre hvorfor folk reiser på kino isteden for å se film på TV.  :wee:

 

Bildekvalitet og da spesielt for dem som har et 4K HDR TV så er alternativene med monitor hårreisende dyrt for en såpass liten monitor når en kan kjøpe noe av det beste som finnes i både 55" og 65" for samme pris.

 

Dem fleste TV'r har en spill modus. Ikke så lavt som 5ms men det trenger en ikke når det kommer til konsoll spilling om en ikke spiller på profesjonelt nivå hvor komfort og bildekvalitet er minst prioritert. Det er forsinkelse ved å bruke en håndkontroller og konsoll på et TV. Men siden det ikke er mus en bruker og et tilnærmet 1:1 forhold til bevegelser og reaksjon så er TV å foretrekke til konsoll spilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor spiller dere på tv og ikke monitor?

For det blir jævlig vanskelig å se noe fra sofaen.

 

Så 2 grunner for min egen del:

Sofaen.

Spiller aldri spill hvor monitor har noe for seg på Xbox / PS4 / Shield. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...