Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

Virker som at man enten elsker eller hater Quantum break.

Gamer gav det 9/10 i sin test så dem likte det iallefall. https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-quantum-break/345938

Fikk med Alan wake gratis og faktisk, lå kode i spillet så skal teste det og en vakker dag.

Gamer gav Zelda breath of the wild 6 av 10 så .... sier litt på ustabiliteten på omtaler

 

Folk har forskjellige preferanser, i tillegg er det jo ikke selvsagt at Gamer.no sine spillanmelding er skrevet av kun 1 person.

BOTW og Quantum Break spillanmeldelse er fra 2 helt forskjellige personer.

 

Mulig at 6/10 ikke er ustabilt i hele tatt for Andreas Bjørnebekk .

 

Mao. ikke prøv å finn nettsider du kan stole på i forhold til anmeldelse, finn personer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har spilt Pubg i kveld? Hva har skjedd? Virker vesentlig mer smooth enn i går. Tidligere har jeg spilt på Xbox one X, men nå har jeg testet en par omganger med vanilla Xbox One og mer smooth nå.

Patch nummer 2 kom ut i dag, skal hatt en del forbedringer i forhold til performance. 

Lenke til kommentar

 

Noen som har spilt Pubg i kveld? Hva har skjedd? Virker vesentlig mer smooth enn i går. Tidligere har jeg spilt på Xbox one X, men nå har jeg testet en par omganger med vanilla Xbox One og mer smooth nå.

Patch nummer 2 kom ut i dag, skal hatt en del forbedringer i forhold til performance.

Ok. Bra. Fryktet det værste da jeg måtte bruke vanilla box idag og ikke min X :)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Angående Assassin's Creed Origins

 

Gjelder de Anubis Set Items

 

 

 

Jeg fikk ikke med når Sobek var første gangen, for lav level.

 

Tok Sekhmet for noen uker siden og fikk et sverd.

 

Anubis tok jeg for ikke så lenge siden, og fikk Scepter, tror jeg det var..

 

Nå i dag tok jeg endelig Sobek siden alle er åpne, og fikk Shield..

 

Jeg har tatt et par av disse her et par turer (alle?). Men, ikke fått Warrior Bow enda, og heller ikke da Outfit..

 

 

Så, hvordan og hvem får jeg Bow og Outfit av?

 

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Er det en bug med HDR og Mafia 3 på Xbox one X jeg burde vite om?

Har null problemer med HDR på noen andre spill men Mafia 3 virker så mørkt og utvasked med HDR på.

Er jo en enkel løsning å bare skru HDR av men er dette et kjent problem med Mafia 3?

Hdr på spill er opp og ned fra tittel til tittel. Noen har fokus på lys detaljer noen på wide colurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...