Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Har ett HyperX Cloud Alpha inne til testing, og det leverer faktisk overraskende bra lyd til å være ett spillheadset. Det er ett helt enkelt stereo headsett uten emulert 7.1 tull.

 

 Med mindre du MÅ ha trådløst anbefaler jeg deg å kikke litt på det. Du ka jo bare levere det tilbake til Elkjøp/Lefdal om du ikke syns det var noe. Bruker forøvrig mitt på PC. Fikk Dt770 Pro 80 ohm og ett Sound Blaster AE5 lydkort i dag, så blir mer testing ut uken :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Gears of war 3 med 4k patchen ..... Ahhhhhhhhhhhh er det mulig å få et x360 spill så sylklart.

Last det ned ....

Og med en liten bonus jeg har helt glemt:D attachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpegattachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpeg

 

Er vel ikke 3D på Sony'en?

Har en 3D 65» Lg Oled fra før.

 

C06B73DA-EFAF-4E4C-8E2B-10213B8EEC9F.jpeg

 

Ser utrolig skarpt ut med 2160 i 3D den blir ikke solgt når Sony A1 65» kommer

Hvordan får du opp den infoen ? På min c7 står det bare hvilken inngang jeg er på når jeg trykker ned scrollehjulet. Men ingenting om hvilke kilde som spilles

Lenke til kommentar

 

 

 

Gears of war 3 med 4k patchen ..... Ahhhhhhhhhhhh er det mulig å få et x360 spill så sylklart.

Last det ned ....

Og med en liten bonus jeg har helt glemt:D attachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpegattachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpeg

Er vel ikke 3D på Sony'en?

Har en 3D 65» Lg Oled fra før.C06B73DA-EFAF-4E4C-8E2B-10213B8EEC9F.jpeg

Ser utrolig skarpt ut med 2160 i 3D den blir ikke solgt når Sony A1 65» kommer

Hvordan får du opp den infoen ? På min c7 står det bare hvilken inngang jeg er på når jeg trykker ned scrollehjulet. Men ingenting om hvilke kilde som spilles

Info knapp på e serien og oppover på fjernkontrollen

Lenke til kommentar

Da leverte jeg tilbake X idag.Via utvidet angre rett frem til ut i Januar hos Elkjøp. Fin konsoll som har gitt meg mer smak på 4K og HDR. Men 30fps er bare ikke holdbart lengere for meg. Hjelper liksom så lite med pene spill i 4K og HDR om spillene får øyne til å bli koko så fort du beveger deg.

 

Så nå blir det å oppgradere PC til et beist og klar for forhåpentligvis skikkelige spill monitorer med HDR som blir vist nå under CES i januar. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da leverte jeg tilbake X idag.Via utvidet angre rett frem til ut i Januar hos Elkjøp. Fin konsoll som har gitt meg mer smak på 4K og HDR. Men 30fps er bare ikke holdbart lengere for meg. Hjelper liksom så lite med pene spill i 4K og HDR om spillene får øyne til å bli koko så fort du beveger deg.

 

Så nå blir det å oppgradere PC til et beist og klar for forhåpentligvis skikkelige spill monitorer med HDR som blir vist nå under CES i januar. 

 

Fornuftig. Har selv gått på en skikkelig oppgradering smell, som i utganspunktet først begynte med ett 1080TI til gamle Hashwell riggen. Så ballet det på seg, og vipps så sitter man her med rykende fersk Cofee Lake rigg :wee:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gears of war 3 med 4k patchen ..... Ahhhhhhhhhhhh er det mulig å få et x360 spill så sylklart.

Last det ned ....

Og med en liten bonus jeg har helt glemt:D attachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpegattachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpeg

Er vel ikke 3D på Sony'en?

Har en 3D 65» Lg Oled fra før.C06B73DA-EFAF-4E4C-8E2B-10213B8EEC9F.jpeg

Ser utrolig skarpt ut med 2160 i 3D den blir ikke solgt når Sony A1 65» kommer

Hvordan får du opp den infoen ? På min c7 står det bare hvilken inngang jeg er på når jeg trykker ned scrollehjulet. Men ingenting om hvilke kilde som spilles

Info knapp på e serien og oppover på fjernkontrollen

 

kan bruke hvilken som helst shitty normal(ikke magic) remote fra LG og trykke på info knappen. Om du har en harmony kontroll kan du binde den til en eller annen ubrukt knapp. Ganske irriterende at den ikke er standard på magic remote. 

Lenke til kommentar

 

Hvordan får du opp den infoen ? På min c7 står det bare hvilken inngang jeg er på når jeg trykker ned scrollehjulet. Men ingenting om hvilke kilde som spilles

 

Det du gjør på din C7, og B7 for dem som har det, er å trykke scrollehjulet inn 1 gang.

Da får du oppe i venstre hjørne noe slikt som "HDMI 1", "NRK" eller hva du ser på.

Beveg så pekeren opp i dette sorte infofeltet oppe til venstre, og trykk inn scrollehjulet én gang til.

Da får du opp mye info om signalet skjermen viser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Scorpioen er muse stille ingen errors og leser spill fra disk igjen. Meget fornøyd så langt.

Hvor lang tid tok det å få boksen ut av Norge og til Tyskland?

Min ble hentet av Posten på døra og overlevert til UPS i Oslo den 21. desember i følge sporingen til Posten.

 

På sporingen til UPS har det ikke skjedd noenting siden Xboxen ble overlevert til dem.

 

18.12.2017 kl 10:17 stemmer med tidspunktet Posten hentet pakken på døra.

Sendingen er innhentet.

18.12.2017 10:17 8038 BODØ  

 

18.12.2017 17:35 Package transferred to post office. / The shipment is in transit for final delivery Delivery is scheduled in approximately 1-2 days Oslo,  Norway 18.12.2017 10:17 Your package is in transit to the UPS facility.   17.12.2017 10:54 The package is awaiting clearing agency review. / Your package was released by the clearing agency.   15.12.2017 17:22 Your package is being processed at the clearance agency. / Your package was released by the clearing agency.   15.12.2017 17:12 Your package is being processed at the clearance agency. Germany 15.12.2017 4:05 (ET) Order Processed: Ready for UPS

Endret av cliffme
Lenke til kommentar

Da leverte jeg tilbake X idag.Via utvidet angre rett frem til ut i Januar hos Elkjøp. Fin konsoll som har gitt meg mer smak på 4K og HDR. Men 30fps er bare ikke holdbart lengere for meg. Hjelper liksom så lite med pene spill i 4K og HDR om spillene får øyne til å bli koko så fort du beveger deg.

 

Så nå blir det å oppgradere PC til et beist og klar for forhåpentligvis skikkelige spill monitorer med HDR som blir vist nå under CES i januar. 

Jeg har brukt Xen kanskje 5 ganger siden November, ikke prøvd et eneste spill i 4K heller. PC er så utrolig mye mer fristende for øyeblikket.,

Lenke til kommentar

 

Da leverte jeg tilbake X idag.Via utvidet angre rett frem til ut i Januar hos Elkjøp. Fin konsoll som har gitt meg mer smak på 4K og HDR. Men 30fps er bare ikke holdbart lengere for meg. Hjelper liksom så lite med pene spill i 4K og HDR om spillene får øyne til å bli koko så fort du beveger deg.

 

Så nå blir det å oppgradere PC til et beist og klar for forhåpentligvis skikkelige spill monitorer med HDR som blir vist nå under CES i januar. 

Jeg har brukt Xen kanskje 5 ganger siden November, ikke prøvd et eneste spill i 4K heller. PC er så utrolig mye mer fristende for øyeblikket.,

 

 

Amatører! Jeg har ikke åpnet min enda en gang! :p 

Lenke til kommentar

Hmmm.....skjønner ikke folk jeg. Kjøper X, men vil ikke bruke den.
Etter at X kom i hus, så har jeg knapt vært innom menyene på min PS4 Pro.
MEN.....jeg har ingen kapabel gamer-pc. Så for meg er X-en det som gjør at jeg kan nyte 4k gaming med konsollgrafikk høyere enn noen gang før. Måtte bare ut med 1.600,- for min X på grunn av innbytte og kampanjerabatter. 

Klart hvis en har pc-rigg til 10.000++ så vil ikke X kunne hamle opp med det. Men for meg som utelukkende spiller på konsoll, så gir X meg mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Scorpioen er muse stille ingen errors og leser spill fra disk igjen. Meget fornøyd så langt.

 

Hvor lang tid tok det å få boksen ut av Norge og til Tyskland?

Min ble hentet av Posten på døra og overlevert til UPS i Oslo den 21. desember i følge sporingen til Posten.

 

På sporingen til UPS har det ikke skjedd noenting siden Xboxen ble overlevert til dem.

 

18.12.2017 kl 10:17 stemmer med tidspunktet Posten hentet pakken på døra.

Sendingen er innhentet.

18.12.2017 10:17 8038 BODØ

 

18.12.2017 17:35 Package transferred to post office. / The shipment is in transit for final delivery Delivery is scheduled in approximately 1-2 days Oslo, Norway 18.12.2017 10:17 Your package is in transit to the UPS facility. 17.12.2017 10:54 The package is awaiting clearing agency review. / Your package was released by the clearing agency. 15.12.2017 17:22 Your package is being processed at the clearance agency. / Your package was released by the clearing agency. 15.12.2017 17:12 Your package is being processed at the clearance agency. Germany 15.12.2017 4:05 (ET) Order Processed: Ready for UPS

To ca en uke fra Tyskland fikk ingen sporing fra ups før pakken havnet i Oslo der den lå i 3 dager.

 

Edit ut i fra Norge? Herregud 13 dager den ble liggende i Oslo nesten en uke før den ble videre sendt tok ca 3/4 dager da til Tyskland var innom Danmark og Nederland og stoppet opp hær og dær.

Endret av samco
Lenke til kommentar

 

Liker plug n play en PC er ikke noe for meg har liten skjerm allergi...

Man må jo ikke ha liten skjerm til pcen?

Bruker en 40" kurvet 4k tv som pc skjerm. Fungerer utmerket.

Ja akkurat det jeg har forsøkt å få printe in i PC master race i års vis virker som et stort problem og ikke sitte nose close til en mini 28" for de fleste. Nei takk får utslett bare å tenke på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...