Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ja det har blitt en trist affære å kjøpe spill i butikk. Dem tar inn kun det nyeste og da ikke mange kopier så dem slipper å ha det stående i evigheter. Kjenner en som jobbet som daglig leder på Elkjøp i mange år og det værste dem tok inn var spill og filmer. Tar masse plass, tjener minimalt til ingenting..

 

EDIT: Jeg har liksom alltid sverget til fysiske kopier til konsoll. Men nå begynner det faktisk å bli vanskelig om ikke umulig å få tak i endel "eldre" spill (om en ikke vil kjøpe brukt da). Virker som det trykkes opp vesentlig mindre over hele linja. Er nok ikke mange årene til en må gjøre som på PC å bare ta skrittet helt over...har jo strengt tatt bare vært et spørsmål om tid. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det har blitt en trist affære å kjøpe spill i butikk. Dem tar inn kun det nyeste og da ikke mange kopier så dem slipper å ha det stående i evigheter. Kjenner en som jobbet som daglig leder på Elkjøp i mange år og det værste dem tok inn var spill og filmer. Tar masse plass, tjener minimalt til ingenting..

Litt synd bugnet med spill siste konsoll generasjon og gode priser.

Lenke til kommentar

At Xbox er for eldre mens PlayStation er for unger er det dummeste jeg har hørt. De eksklusive spillene til PlayStation er vel stort sett 18års-spill? Samtidig ønsker kanskje unger seg typisk den beste konsollen og da faller jo valget fort på PlayStation.

 

Uansett, å handle spill i butikk skjer aldri lenger. Finner alltid en bedre pris på nett og det er uansett lettere så. Har vel 10 spill til PlayStation 4. Før jeg solgte unna hadde jeg 150 til Xbox 360 og ca 50 til PS3, mye pga Gamestop. Glad jeg ikke handler der lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nesten jeg kjøpte ny OLED tv til min Xbox X i går........

 

https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/lg-65-4k-uhd-oled-tv-oled65c7vaen/p-521487/

 

 

 

sjuk pris, bare å shoppe :D

Den kostet 19.624,- forrige helg for oss som har DnB-Mastercard.

(Ja, det ble bestilt ny tv forrige helg).

 

Var det C7 modellen allså....cool

Du får skrive noen ord når du har testa spill og film på tvn :)

Endret av 1ZERSSBR
Lenke til kommentar

Ja det har blitt en trist affære å kjøpe spill i butikk. Dem tar inn kun det nyeste og da ikke mange kopier så dem slipper å ha det stående i evigheter. Kjenner en som jobbet som daglig leder på Elkjøp i mange år og det værste dem tok inn var spill og filmer. Tar masse plass, tjener minimalt til ingenting..

 

EDIT: Jeg har liksom alltid sverget til fysiske kopier til konsoll. Men nå begynner det faktisk å bli vanskelig om ikke umulig å få tak i endel "eldre" spill (om en ikke vil kjøpe brukt da). Virker som det trykkes opp vesentlig mindre over hele linja. Er nok ikke mange årene til en må gjøre som på PC å bare ta skrittet helt over...har jo strengt tatt bare vært et spørsmål om tid. 

 

Spørsmål om tid..? Hvert eneste musikkalbum kommer fortsatt på CD.

Lenke til kommentar

Min onkel sverger fortsatt til CD plater. Og det er ekstremt vanskelig nå å få tak i mye musikk. Det trykkes ikke opp lengre mange plater. Det nyeste blir i en periode trykt opp nok men igjen så går det ikke lang tid før dem også blir mangelvare. Snakker nå om nettbutikker som ikke klarer å oppdrive kopier lengste. Fysiske butikker...det er en helt ana historie og den er enda verre... er snart ikke en fysisk butikk lengre som selger CD plater.

 

Spill har for lengst tatt følge. Omtrent borte ifra butikker med unntak av det nyeste som forsvinner når det er gått en stund. Og det er det samme i nettbutikker som med CD plater. Det trykkkes ikke opp lengre. Masse spill som er relativt nytt er nå vanskelig å få tak i. Og det blir bare verre og verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...