Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig greie med min Xbox One S.
Eneste måte å skru den helt av på, er å gå via Home -> Innstillinger -> Strømstyring -> Skru av eller starte Xbox på nytt -> Skru Xbox Helt av.

Alle andre metoder som holde Home-knappen inne, eller trykke home, velge innstillinger og så skru av, så går den kun i dvale med hurtig oppstart.

Har selvsagt justert til Strømsparemodus under innstillinger for strøm. 
Grådig tungvindt å skulle gå gjennom alle de overnevnte menyene for å skru den helt av.
Slik var den ikke tidligere.
Min som er bugget, eller er det slik på alle sin XBOS etter siste firmware?

Lenke til kommentar

Endelig ferdig med Assassin's Creed Origins. 100 %, 1000/1000 Achievements. 136:46:33 spilt! :) Ingen dødtid, ingen fast-travel.

 

Herlig spill! :w00t:

Det var mange timer! Helt sluttet med ach her etter 320k så ikke sjekket ach i noen nye spill. Regner med det tar en del mindre tid om du bruker fast travel? Husker de andre AC spillene tok også meget lang tid.

Lenke til kommentar

Hei, et spørsmål om gjestekonto.

 

Forstår at dette er en midlertidig konto som får samme innstillinger mm som den brukeren som er logget på og lager gjestekontoen.

 

Men, om da gjesten spiller et spill på gjestekontoen - blir fremdriften i spillet påvirket av gjesten, eller påvirker det gjesten gjør ikke fremdrift mm?

 

Alternativet er jo å lage en ny bruker med gametag til gjester, men da starter man jo fra start i alle spill.

 

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar

Men, om da gjesten spiller et spill på gjestekontoen - blir fremdriften i spillet påvirket av gjesten, eller påvirker det gjesten gjør ikke fremdrift mm?

Poenget var, ved midlertidig gjestebruker- vil alt gjesten har gjorde resette/slettes når han logges av?

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar

 

Endelig ferdig med Assassin's Creed Origins. 100 %, 1000/1000 Achievements. 136:46:33 spilt! :) Ingen dødtid, ingen fast-travel.

 

Herlig spill! :w00t:

Det var mange timer! Helt sluttet med ach her etter 320k så ikke sjekket ach i noen nye spill. Regner med det tar en del mindre tid om du bruker fast travel? Husker de andre AC spillene tok også meget lang tid.

Ble en del timer, men det var veldig mye å gjøre. Var virkelig ikke mye som føltes som et ork heller. Spilte på hard.

 

Når det Achievements, så har ikke jeg mange i forhold til andre. 17k, siden lansering av 360. Egentlig ikke brydd meg så mye, men akkurat nå ble jeg litt ivrig, siden jeg var så nærme å få full score. Mitt første spill med 1000/1000, tror jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...